2024-02-20, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Du har rätt. Många i tråden tror att allt är orkestrerat av Jocke och att alla spelar en roll när sanningen i själva verket är att WT-människor fungerar så här. Det är bara att vi aldrig får en inblick i deras värld annars och vi som inte är WT-människor inte kan förstå hur man ena stunden kan säga att man älskar någon för att en dag senare kasta all möjlig skit på densamme.

En normalbegåvad snubbe blir slak så fort en tjej visar sig vara emotionellt instabil men Chrippa blir snarare tvärtom. Han är beroende av det konstanta dramat som uppstår med en Borderline-patient.

Exakt såhär går det till i socialgrupp III.

Från liten håla, jobbat inom industri, håller på med droger, slösar pengar på saker för att framstå som rik, konsumtionsskulder deluxe, lever ej med sitt barns mamma osv.

Så är inte förvånad att det går åt helvete för honom. Sedan om han dessutom har en Adhd diagnos så betyder det att hans impulskontroll är lika med noll.

Allt detta är bäddat för katastrof!

Kul video av Anjo och man får se hur Chrippa "diskuterar". Inte direkt en akademiker... Chrippa har väl en låg utbildningsnivå? Om inget annat så märks det på hans vokabulär.

Sedan orkar jag inte analysera Anjo då denna tråd handlar om Chrippa!
Citera
2024-02-20, 12:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Fantastiskt med nytt innehåll från youtube-gycklarna! Deras uppgift är att förse oss skattebetalande yrkesverksamma med klipp där de skämmer ut sig. Det är därför de finns för något annat duger de inte till.

Synd bara att inte Bajsbaronen var där också. Då hade alla varit samlade.

Mera sånt här! Hoppa, gycklare, hoppa!
Hahahahahahaha!
Citera
2024-02-20, 12:42
Medlem
cerns avatar
Är inte allt detta drama bara uppgjort för att få in intäkter och mera views?
Citera
2024-02-20, 12:42
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Öh din mupp vad hade du själv gjort om anjo knackade på sluta mopsa upp dig

Ringt polisen och be dem hantera det?
Citera
2024-02-20, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Jo, Polisen och Soc är också inblandade i planeringen...
Citera
2024-02-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Ringt polisen och be dem hantera det?
Precis. Men så gör man inte om man är testo-snort-Chrippa.
Citera
2024-02-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Bättre att köra live än att klippa som en viss Lundström.

Inget är bättre. Det här är ett gäng sopor som njuter och går igång på att trakassera och förödmjuka varandra offentligt. Dårar rakt igenom.
Citera
2024-02-20, 12:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Det gör väl inget i så fall? Jag har nog inte skrattat så mycket på länge!

Hoppa, gycklare, hoppa!

Får de intäkter så kan de ju ändå inte hantera det. ”Ööööh, ööööh, Skatteverket”.
Citera
2024-02-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Såå rätt detta ja! Och skrämmande tanke, hur mycket WT folk det nog finns där ute. Med tanke på hur mycket glesbygd och hålor det egentligen finns i Sverige. Inte för att det inte kan finnas WT folk i storstäderna också. Men hålor är överrepresenterat vad gäller detta. Även överrepresenterade i vad gäller lite efter i skallen också och inte så medvetna. Inget fel eller kriminellt i det dock. De är så lyckliga de kan bli, de vet inget annat. Men när det kommer till sådana här ytterligheter som i detta drama, är det nog inte bara vanligt WT folk vi snackar, har nog mycket med en kombination av funktionsnedsättning att göra också. Av samtliga inblandade. Förutom Linnea då, som verkar ha en personlighetsstörning, är ofta medveten, smartare än de andra. Men i perioder svårt sjuk också.
Hon har iaf något att skylla på!

Eftersom jag kommer från storstaden så har jag svårt att hålla med om att det skulle handla om att deras beteende ligger i att det kommer från små hålor.
Det handlar snarare om de är folk som behöver både en ledsagare och en god man.
Dvs, nån med funktionsnedsättning, vilket du också nämner.
Det här beteendet tillhör knappast normalbegåvade.
Citera
2024-02-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Så om din flickvän går ut på sociala medier och ber en person komma hem till er och ta det i verkligheten och personen dyker upp och knackar på så ringer du polisen? "Hej, alltså det är en person som vi bad komma hit som nu är här, kan ni komma och hjälpa oss".....

Men skulle du på allvar åka hem till någon mitt i natten som skriver "Jag är i Norrköping, kom om du är en man" eller vad hon nu skrev.
Är din första tanke att "Ja fan, jag klär på mig och åker dit på en gång, de vill att jag ska komma ögona böj"

Ingen normal person skulle åka hem till någon bara för att de skriver - kom då. Töntar gör så.
Citera
2024-02-20, 13:16
Medlem
Verbal.Kints avatar
Alltså Anjo måste ju vara riktigt jävla trög? I liven från igår när Chrippa påstår att Anjo delar infon han sitter på även om han själv inte gör någon video utan har skickat vidare till Liam M. Hur kan han inte förstå vad Chrippa menar? Nog för att han framstår som en nobelpristagare i jämförelse med övriga i rummet men här måste det blivit kortslutning??
Citera
2024-02-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men skulle du på allvar åka hem till någon mitt i natten som skriver "Jag är i Norrköping, kom om du är en man" eller vad hon nu skrev.
Är din första tanke att "Ja fan, jag klär på mig och åker dit på en gång, de vill att jag ska komma ögona böj"

Ingen normal person skulle åka hem till någon bara för att de skriver - kom då. Töntar gör så.

Han var där 5 min efter inlägget från Linnea postades. Sluta få det att låta som de hade nattmössorna på sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in