2024-02-19, 23:41
Medlem
Hon tror att Vasaloppet drar 5 miljoner turister och ska passa på att demonstrera inför alla kameror som kommer vara på plats.
2024-02-19, 23:43
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Finns det inte någon som kallar sig rätt är rätt också? En kvinna med en märklig sävlig röst
Ja precis, hon fick faktiskt rådet av några från den sidan som inte säger att soc kidnappar barn utan de är någorlunda insatta och har erfarenheter att tänka på hur hon pratar för det låter som psykisk ohälsa när hon pratar.
Det är pga psykisk ohälsa hon blev av med barnen har jag för mig och jag håller med, det hörs, håller sig inte till ämnet utan svävar iväg och pratar om annat eller i cirklar osv.
Jag är rätt säker på att hon va I en live med det nya "partiet" för allas bästa och kom med ett förslag för alla får vara med. De skulle ta all mark I Afrika och skriva frågor på marken om olika saker så att barnen kan lära sig nåt.
Hon fick upprepa sig för folk fattade inte och sen sa de att det där får lärarna bestämma de ska inte lägga sig i undervisningen 😁.
Jag är iaf 99% säker på att det va hon.
2024-02-19, 23:43
Medlem
Lejonmamma måste få forsorjnongsstod pga den psykiska toortuuren hon är utsatt för. Stjärnan Tua Malin vill starta en stor youtubekanal mot korruption och säger att myndigheter slaktar, stjäl och mördar.
Det bästa vore att de allihop flyttar långt härifrån. Kan de inte starta sitt medborgargarde i Brasilien istället?
Hon hävdar också att hennes försörjningsstöd inte är skattepengar utan skulle gått till socialtjänstens fika om de inte tillfallit henne 😂
2024-02-19, 23:46
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Hon tror att Vasaloppet drar 5 miljoner turister och ska passa på att demonstrera inför alla kameror som kommer vara på plats.
Det är fler i denna grupp som tycker det låter bra att protestera när Vasaloppet är, det hade ju varit riktigt kul!
2024-02-19, 23:49
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Lejonmamma måste få forsorjnongsstod pga den psykiska toortuuren hon är utsatt för. Stjärnan Tua Malin vill starta en stor youtubekanal mot korruption och säger att myndigheter slaktar, stjäl och mördar.
Det bästa vore att de allihop flyttar långt härifrån. Kan de inte starta sitt medborgargarde i Brasilien istället?
Hon hävdar också att hennes försörjningsstöd inte är skattepengar utan skulle gått till socialtjänstens fika om de inte tillfallit henne 😂
Hahaha skönt sätt att försöka se försörjningsstöd positivt, Jag snor soc fika!!
Child13 är där och härjar också, brukar köra live på natten när hon går hem från jobbet.
Gud ledde henne till Alex Jones och nu är hon fuckad i huvudet samt superreligiös, en dålig blandning.
2024-02-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Child13 är där och härjar också, brukar köra live på natten när hon går hem från jobbet.
Gud ledde henne till Alex Jones och nu är hon fuckad i huvudet samt superreligiös, en dålig blandning.

Vem är Alex Jones?
2024-02-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Yvon*e I farten igen 🤣

Inge elaka kommentarer, du e en fantastisk mamma.

Omg

Eller hur?
Som om hon har kompetens att kunna bedöma detta i TikTok live? Hur skulle lejonmamma kunna ta hand om ett barn? Skulle han sitta och lyssna på hennes ältande varenda sekund? Hon skulle ju låta honom gå ut ännu mindre nu om hon fick tillbaka dem.
Hon säger att hon var inte såhär när hon hade honom men det stämmer inte. Enligt Hvb- hemmets anteckningar var hon precis likadana
2024-02-19, 23:56
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Vem är Alex Jones?
En rätt stor konspirationsteoretiker som hade en egen show där han satt o gapade om allt möjligt, fälldes att betala en massa pengar i skadestånd till föräldrar som fått sina barn mördade i attentatet mot Sandy Hook. En skola. Han har i många år sagt att det aldrig hände och föräldrar har blivit hotade av hans anhängare. Han har helt sjuka idéer om saker och ting, kan va underhållande om man gillar sånt.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones
2024-02-20, 00:03
Medlem
Nu blev någon Issa blockad för att hon skrev att hon aldrig nämner något som sin stora barn och att man inte är en riktig mamma då vilket stämmer. Lejon blockade i vanlig ordning och sedan var det tal om att Lejonmamma minsann vet vem Oss att och att det är en riktig psykopat som kommit in i liven för att förstöra hela hennes liv. Återigen foliehatt
2024-02-20, 00:21
Medlem
Citat:
Child 13 brukade förut åka ned till stockholm och gå runt och demonstrera hon brukar ha en hatt på sig .Hennes dotter är i tonåren och omhändertagen sedan ett antal år
2024-02-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ja precis, hon fick faktiskt rådet av några från den sidan som inte säger att soc kidnappar barn utan de är någorlunda insatta och har erfarenheter att tänka på hur hon pratar för det låter som psykisk ohälsa när hon pratar.
Det är pga psykisk ohälsa hon blev av med barnen har jag för mig och jag håller med, det hörs, håller sig inte till ämnet utan svävar iväg och pratar om annat eller i cirklar osv.
Jag är rätt säker på att hon va I en live med det nya "partiet" för allas bästa och kom med ett förslag för alla får vara med. De skulle ta all mark I Afrika och skriva frågor på marken om olika saker så att barnen kan lära sig nåt.
Hon fick upprepa sig för folk fattade inte och sen sa de att det där får lärarna bestämma de ska inte lägga sig i undervisningen 😁.
Jag är iaf 99% säker på att det va hon.
Är väl hon som brukar berätta att hennes dotter har högst meritpoäng av alla i Gbg , kvinnan är klassad som ganska svårt psykiskt sjuk
2024-02-20, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasnyttnamn
Skrev att hon va sjuk blockad direkt:P

Det lär dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in