2024-02-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka

När det gäller den kvinnan tror jag det kan vara så enkelt att hon mentalt inte klarar av att hantera att hennes barn valt bort henne. Att intala sig att sonen är kidnappad kan vara överlevnadsinstinkt. Hon vill därför inte ha några bevis på att han lever och existerar, och hon hade troligen inte kunnat att hantera att få höra av varken sonen eller annan pålitlig nära anhörig att sonen inte vill ha med henne att göra. Det sa allt när hon i en live sa att hon struntar i om sonen har kontakt med sin pappa för det rör inte henne, problemet är att hon inte har någon kontakt med sin son. Så därför vägrade hon tala med sin exmake om den försvunne sonen.

Ja så är det säkerligen. Har många gånger tänkt att hon går alltför mycket i cirklar och stöter bort allt och alla som har bevis om hennes son. Ett enkelt sätt för N*ll att veta om sonen bor på den adress som är uppgiven, är helt enkelt att befinna sig på adressen en längre tid. Men det vägrar hon göra.
2024-02-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Vem är S. A?
Har den häxröst så är det den 😅
Hon som säger liksom i varenda mening , som står och gapar i Bergsjön utanför socialtjänsten med pappan som menade att man kan leva på solsken
2024-02-19, 21:30
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Vem är S. A?
Tja jag hatar hennes röst, den skär genom märg och ben.
Hon är ledare för B*rnens rätt där hon tillsamman med bla M*ts (den svältfödda flickan tror jag fallet heter) och lite annat löst folk inkl en kvinna som flyttat utomlands pga soc som kidnappar.
Du kan se gruppen utanför sockontoret i Bergsjön varje måndag.
Där håller de långa svamlade tal och spelar musik samt fyller häcken utanför med en massa plakat.
2024-02-19, 21:33
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja , det är det med tanke på advokatfirmans namn och hur SA gör reklam för den hela tiden.
Malin fick faktura från annan jurist på kring 40 000 kr efter att folk fått henne att tro att de jobbade för att hjälpa föräldrar gratis.
Är som man trott somliga tjänar pengar på desperata föräldrar som de letar upp på sociala media
Oj jäklar! Det va nog jävligt surt att få den räkningen, sjukt att de inte själva kollat upp detta utan litar på random människor.
Skulle inte alls förvåna om de hittar lätta byten och vill ha pengar men å andra sidan är det väl ingen av dem som är täta så advokaterna kommer få vänta länge på det.
2024-02-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Ja så är det säkerligen. Har många gånger tänkt att hon går alltför mycket i cirklar och stöter bort allt och alla som har bevis om hennes son. Ett enkelt sätt för N*ll att veta om sonen bor på den adress som är uppgiven, är helt enkelt att befinna sig på adressen en längre tid. Men det vägrar hon göra.
Ja , hon kan ju vara där vid tidpunkt när människor brukar komma hem från jobbet och inte som den gång hon pratat med någon i huset en vardagsförmiddag .
2024-02-19, 21:36
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Länk till Bettsys TT?

Klockrent.

Lanabanana är bäst.
bettsy006 är hennes user, jag vet inte hur man länkar 😂
2024-02-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Tja jag hatar hennes röst, den skär genom märg och ben.
Hon är ledare för B*rnens rätt där hon tillsamman med bla M*ts (den svältfödda flickan tror jag fallet heter) och lite annat löst folk inkl en kvinna som flyttat utomlands pga soc som kidnappar.
Du kan se gruppen utanför sockontoret i Bergsjön varje måndag.
Där håller de långa svamlade tal och spelar musik samt fyller häcken utanför med en massa plakat.

Finns det inte någon som kallar sig rätt är rätt också? En kvinna med en märklig sävlig röst
2024-02-19, 21:54
Medlem
Citat:
Vem är S. A?

Ja, det är S A. Hon sa precis i sin live, att hon ska jobba för barnens rätt 😬
2024-02-19, 21:56
Medlem
Yvon*e I farten igen 🤣

Inge elaka kommentarer, du e en fantastisk mamma.

Omg
2024-02-19, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Alltså gud hjälpe mig så jag inte kommenterar Lejonmamman’s live
Då kommentar som ”ring 112 och be dom koppla dig” kommer upp vill man ju bara skrika rätt ut och slå nåt jäktigt hårt i huvudet på personen.

TT är verkligen nya tidens mentalsjukhus
Skrev att hon va sjuk blockad direkt:P
2024-02-19, 22:25
Medlem
En kvinna skrev att hon äter sertralin och hur det hjälper henne…

”Jag trur du jobbar på soc” Block!
2024-02-19, 22:57
Medlem
Forrester blev blockad för hen "foljande meeij - do får inte hajdåå"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in