2024-02-19, 17:39
Medlem
Redig fallhöjd på senaste! Och lååång konfrontation
Citera
2024-02-19, 17:39
Medlem
farbror Svens avatar

Har kommendörkaptenen hamnat i radioskugga? Ingen rörelse på hans FB på två dagar. Har verkligheten trots allt trängt in bakom hans autistiska skal?
Citera
2024-02-19, 17:48
Medlem
Känns som Centerpartipeddo-375 blir rätt stort. Tycker det verkligen skriker pedofili om hans utseende.
Helvete vad hans ångest skiner igenom, han insåg väldigt snabbt att hela hans liv är över.
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2024-02-19 kl. 17:51.
Citera
2024-02-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Känns som Centerpartipeddo-375 blir rätt stort. Tycker det verkligen skriker pedofili om hans utseende.

Hmmm...han ser väl lite trevligare och gladare ut här?

https://www.arvidsjaur.se/sv/kommun/Kommunpolitik/kontakta-politiker/

Det var förstås före eländet.
Citera
2024-02-19, 17:53
Medlem
Hoppsan, #375 ligger nog lite pyrt till på arbetsmarknaden nu.
Kanske kan ryssen erbjuda honom en exit med en fräsch tvåa i typ Krasnojarsk mot lite hemligheter.
Centern är väl vana med skandaler vid det här laget, så kanske går under radarn.
Citera
2024-02-19, 17:55
Medlem
Härlig gädda 375. Nuu har vi bra fallhöjd boys 😃
Citera
2024-02-19, 17:57
Medlem
KaninHitlers avatar
Lördagsgäddan kom idag istället. Den här hade varit en god helggädda.
Jag vet att jag tjatar om det här, men dumpen måste lära sig att sköta sin jävla hemsida någon gång. De stora fångsterna vill man ha på lördagen.

Men iallafall...bra fångst idag trots att det bara är en tråkig måndag.
Medlem i pedofilpartiet Centern och Kapten inom försvaret. Uj uj uj jobbigt läge för gubben.
Ganska tråkig konfrontation trots längden, den pågår ett tag men inte särskilt mycket blir sagt.
Han förstår nog att det är kört, han känns uppgiven ganska omgående.
Citera
2024-02-19, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

"Ledamot arbetsgruppen Samiskt förvaltningsområde"

Tillhör han Guds utvalda folk?
Citera
2024-02-19, 18:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Helvete vad hans ångest skiner igenom, han insåg väldigt snabbt att hela hans liv är över.

Som skattebetalare blir jag ju lite besviken... Inte mycket stridspitt i honom. Stridsplanen var för jävlig. Han ser inte ut som en soldat. Vart är automatkarbinen med bajonett? Visa lite kuk?

Istället ser han ut som en hund som blivit påkommen med att äta mat från bordet.

Fallhöjd och fallhöjd... Lokalpolitiker. Alla på sidan såg ut som träskmonster. Förstår att han sökte något nytt. Men det är nog inte så enkelt för honom att flytta. Jag tror att han bor på någon släktgård eller liknande.
Citera
2024-02-19, 18:09
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Ja, där tog den politiska karriären slut.

https://www.facebook.com/CenterpartietIArvidsjaur/videos/340939962736866
Citera
2024-02-19, 18:11
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Och helvete vilka desperata tankar, törs inte prata med frugan, hela hans liv är slut, bla bla blah!

Han har hållit på länge. Helvete vilket liv det hade blivit om det dykt upp ett barn som sedan gått till polisen och anmält pedofilen. Hur tänker de? På riktigt!
Citera
2024-02-19, 18:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Jag blir tamejfan mörkrädd vad gäller Sveriges försvar. Hur många sådana här peddon som ska försvara vårt land ska vi behöva stå ut med? Om jag vore främmande makt skulle jag jubla idag över att den senaste tiden ha hittat riktiga godbitar att utpressa. Fy fan! 🤬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in