2022-09-02, 09:59
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
r det ngon som r kvar i denna aktie?

Jag har en pluttepost fr att tekniken nd ser ut att fungera till behandlingsmetoder p en stor marknad dr det inte finns alternativ. Sljer de av en del av fretaget s realiserar det ett stort vrde. ven om fretaget i sig r p vg att sjunka s har det som Braincool byggt upp vrt ngot.
Men dina argument br relevans, fr det r definitivt bttre att undvika sna hr fretag, som har dessa rda flaggor. Hellre n att plja ner massa tid p att stta sig in i en hel bunt med fretag och kanske pricka ett rtt med en stor portion tur. Det som hnder i Oncopeptides t.ex r en riktig klassiker dr en teknik haussas och lockar in tiotusentals smsparare i en pump&dump. Dr skulle du gra nytta genom att upplysa ngon vilsen sjl eller tv.
Nr marknaden fortstter traggla sig ner i hst s kommer det verkligen sl hrt mot dessa frhoppningsbolag.
Citera
2022-09-02, 10:04
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Jag har en pluttepost fr att tekniken nd ser ut att fungera till behandlingsmetoder p en stor marknad dr det inte finns alternativ. Sljer de av en del av fretaget s realiserar det ett stort vrde. ven om fretaget i sig r p vg att sjunka s har det som Braincool byggt upp vrt ngot.
Men dina argument br relevans, fr det r definitivt bttre att undvika sna hr fretag, som har dessa rda flaggor. Hellre n att plja ner massa tid p att stta sig in i en hel bunt med fretag och kanske pricka ett rtt med en stor portion tur. Det som hnder i Oncopeptides t.ex r en riktig klassiker dr en teknik haussas och lockar in tiotusentals smsparare i en pump&dump. Dr skulle du gra nytta genom att upplysa ngon vilsen sjl eller tv.
Nr marknaden fortstter traggla sig ner i hst s kommer det verkligen sl hrt mot dessa frhoppningsbolag.

Undvika dem ska man inte, jag tog sjlv en chanspost och frlorade cirka 30%, det gller att vara kall och veta nr man ska ta hem en vinst respektive ta en frlust. Standard r att folk kper p 20 kr, ker med upp till 500 kr och med ner till 3 kr. Det kan pltsligt realiseras enorma belopp i de mest mediokra bolag, kolla tex Viking Supply Ships fr ngra r sedan!
Citera
2022-09-02, 10:09
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Undvika dem ska man inte, jag tog sjlv en chanspost och frlorade cirka 30%, det gller att vara kall och veta nr man ska ta hem en vinst respektive ta en frlust. Standard r att folk kper p 20 kr, ker med upp till 500 kr och med ner till 3 kr. Det kan pltsligt realiseras enorma belopp i de mest mediokra bolag, kolla tex Viking Supply Ships fr ngra r sedan!

Med tanke p att bara ngra f procent av alla som brjar med trading blir framgngsrika i lngden s r oddsen nd bttre fr de flesta smsparare att kpa och hlla stabila fretag med tillvxt istllet fr att gambla. Men fr sna som oss som frstr fenomenet s kan man lika grna tjna sig en slant nr man ser ett tillflle.

Skulle helst inte pilla p ngot mer n att korta stora index nu de kommande veckorna/mnader.
Citera
2022-09-02, 19:34
Medlem
Citat:
r det ngon som r kvar i denna aktie?

Jag sljer aldrig. Kommer bli dubbel tenbagger deluxe on the moon!

(Har 4000 aktier kvar av de 8000 jag satt p som mest. Skalat av under vren och sommaren fr lngsamt tyvrr. Innan idiotemissionen var jag typ plusminusnoll.
Men men, det r drfr man inte lgger alla gg i samma korg etc etc.)
Citera
2022-09-02, 19:48
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelisolering
Jag sljer aldrig. Kommer bli dubbel tenbagger deluxe on the moon!

(Har 4000 aktier kvar av de 8000 jag satt p som mest. Skalat av under vren och sommaren fr lngsamt tyvrr. Innan idiotemissionen var jag typ plusminusnoll.
Men men, det r drfr man inte lgger alla gg i samma korg etc etc.)

Jag r tung i Metacon. .
Citera
2022-09-30, 15:45
Medlem
Vafan hnde?
Citera
2023-01-20, 09:39
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbgt999
Att bolaget har ftt Breakthrough r ni vl fr okunniga fr att frst hur stort det r.
Men ni lr bli upplysta.
Att slja nu kan vara det strsta misstaget ni gr.
Att MW inte kommer att slja 1 ben inom 1 r sger jag r hgst osannolikt.
Just saying.

Jadu lilla aktieoraklet! Fr vi okunniga nollor som slde skiten p sju spnn en kommentar frn dig nu? Du r ju s fruktansvrt kunnig och duktig, kan du uppdatera oss om lget nu shr tv r senare?

Det gick ju pricis som jag sa!
Hur mycket har du torskat p Braincool hittills?
Senast redigerad av Ringhals3 2023-01-20 kl. 09:44.
Citera
2023-01-20, 09:42
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouse
Snackar du om? Finns fler n en produkt.. och ingen som floppat n..

Nu brjar det hnda grejer. Publikation Cooral bekrftad, frhoppningsvis FDA drp. Och fler system slda, ntligen hnder det saker i USA.

Mmnm....
Citera
2023-07-27, 19:34
Medlem
ettens avatar
Hoppas att ni har fljt uppgngen..
Citera
2023-07-29, 11:25
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etten
Hoppas att ni har fljt uppgngen..

Nix, jag slde med frlust p 7 kr.
Citera
2023-09-18, 10:02
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Att vi hller oss p dessa niver efter en kraftig uppgng r vldigt bullish. Att stta p motstnd hr var vntat och vi har redan nosat ver 6 kr. Vi kommer testa omrdet mellan 6-7 kr ytterligare innan rets slut och eventuellt ta oss nda upp mot 10 kr. Bra tider fr Braincool.
Citera
2024-02-19, 14:51
Medlem
Har kpt in mig fr en relativt stor peng 😊. Det r nu den brjar se riktigt intressant ut! Ska bli sjukt kul att flja kommande rapporter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in