2024-02-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hon fick åka hem, ont i magen.

Åh fan. Tack för återkoppling.
2024-02-18, 20:59
Medlem
Citat:
Torpet-Cornelia lär väl ha en av Sveriges vidrigaste personligheter. Otroligt svartsjuk, missunnsam och extremt dålig självkänsla.

Håller med??? Huvvaligen alltså.
2024-02-18, 21:11
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peptina
Håller med??? Huvvaligen alltså.

Man undrar vad fanskapet äter, som tyckte allt på bordet var äckligt.
2024-02-18, 21:14
Medlem
mensverkets avatar
Pinsamt med kebabpizzan.

Hoppas inte hon har barn.
2024-02-18, 21:16
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Torpet-Cornelia lär väl ha en av Sveriges vidrigaste personligheter. Otroligt svartsjuk, missunnsam och extremt dålig självkänsla.

Tänkte samma sak, riktiga psykopat-vibbar.
2024-02-18, 21:26
Medlem
Abelssuns avatar
Torpet-Cornelia, sök psykvård! BUMS! Börjar gilla den andra Cornelia mer och mer, verkar vara en fin människa.
2024-02-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Torpet-Cornelia, sök psykvård! BUMS! Börjar gilla den andra Cornelia mer och mer, verkar vara en fin människa.

Håller med fullständigt, Cornelia G är ju en sån man vill gifta sig med, genomgod, sympatiskt och lojal.
2024-02-18, 22:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hur fan kunde Desirée och Martina (snoppansikte) bli deltagare i farmen? Somnar när jag ser Desirée. Sömnpiller!
Vad är ett snoppansikte?

Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Gutta bevisade att han är en man av kött och blod! Hans ögon höll ju på att tränga ur sina hålor när FREJA (f d Cornelia N) visade upp sig i sin genomskinliga spetskreation! Skulle inte förvåna mig om han satte igång och började tokrunka där och då (naturligtvis bortklippt av pk-produktionen, idiotiskt nog, tänk vad "bra tv" det hade varit).
Och svarta trosor hade hon under!
Gutta, Gutta, Gutta...vad såg du inför din inre blick när du blundande spände på frugan den kvällen?
Helt oannonserat döper du henne till Freja bara sådär?

Ja hans högst utseendemässigt mediokra & lastgamla fru fick nog en nytändning i äktenskapet när hon såg den mannens äppelkinder blossa av längtande åtrå, att han tänkte med lödkolven när han gav första platsen för sången till Conelius bevisas av att Tim sjöng ju faktiskt lika fint och kunde hela texten! eftersom tv4 hade klippt bort Cornelius fulla sång hon fick inte sjunga klart för det fanns risk att Gutta skulle stunthoppa ut genom fönsterrutan av återhållsam lycka.
Hon bjöd även på en enligt den här tråden narcissistisk wailande i slutet av sången och i det ögonblicket så hissade han flagg i grenen i takt med tonartshöjningen

Gutta var även klädsamt kåt på Clittan Eastwood
När Maxine rappa däremot, kissade han på sig av rädsla

Per borde inte fått godkänt då han gjorde en naJ Sjömalm och reciterade sången från fusklapp, fick man det?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-18 kl. 22:40.
2024-02-18, 22:15
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Gutta bevisade att han är en man av kött och blod! Hans ögon höll ju på att tränga ur sina hålor när FREJA (f d Cornelia N) visade upp sig i sin genomskinliga spetskreation! Skulle inte förvåna mig om han satte igång och började tokrunka där och då (naturligtvis bortklippt av pk-produktionen, idiotiskt nog, tänk vad "bra tv" det hade varit).
Och svarta trosor hade hon under!
Gutta, Gutta, Gutta...vad såg du inför din inre blick när du blundande spände på frugan den kvällen?

Kan du sluta och skriva Gutta och Freja.
2024-02-18, 22:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
FREJA visar att hon spelar i en egen gudomlig liga, högt över resten av hoi polloi på Farmen. Hon kör med avancerade psy-ops och maskirovka.

Att välja pizzan var psykologisk krigsföring och inte någon känslostyrd elakhet.
Jag blev bara stolt, hon har lärt sig allt hon kan från Asterix "Ju sämre mat håller krigarna på dåligt humör" (så att dom blir bättre i strid)

Helt rätt att beröva Jennifer hennes svenniga sviniga förortspizza, Cornelius kunde tagit det ett steg till för att glädja den här tråden, hon borde vaskat pizzan helt och inför dom andras ögon kastat macka med den ut i sjön eller grävt ner den bakom ladan så framtidens Alien kolonisatörer får ett vykort av samtiden (hoppsan! detta skev jag innan jag sätt fortsättningen, jag och Cornelius måste vara tvillingsjälar då jag föreslog precis det hon gjorde)

Citat:
För övrigt så anser jag att FREJA skulle vara en utmärkt dominatrix (om hon inte redan är en, ynf!)
Bra där! sen skulle jag som man kunna lära ut till henne lite tips & (domina)trix hur hon ska vara & prata för att bli den bästa trixaren, alla mina rörelser & repliker ska hon få återge i egenskap av kvinna Cornelius skulle visa att det går att styra och ställa i försvaret helt utan förnedrande inslag!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-18 kl. 22:46.
2024-02-18, 22:32
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är ett snoppansikte?

Helt oannonserat döper du henne till Freja bara sådär?

Ja hans högst utseendemässigt mediokra & lastgamla fru fick nog en nytändning i äktenskapet när hon såg den mannens äppelkinder blossa av längtande åtrå, att han tänkte med lödkolven när han gav första platsen för sången till Conelius bevisas av att Tim sjöng ju faktiskt lika fint och kunde hela texten! eftersom tv4 hade klippt bort Cornelius fulla sång hon fick inte sjunga klart för det fanns risk att Gutta skulle stunthoppa ut genom fönsterrutan av återhållsam lycka.
Hon bjöd även på en enligt den här tråden narcissistisk wailande i slutet av sången och i det ögonblicket så hissade han flagg i grenen i takt med tonartshöjningen

Gutta var även klädsamt kåt på Clint Eastwood
När Maxine rappa däremot, kissade han på sig av rädsla

Per borde inte fått godkänt då han gjorde en naJ Sjömalm och reciterade sången från fusklapp, fick man det?
Varför skriver du Cornelius?
2024-02-18, 22:36
Medlem
Zyxel04s avatar
Torpet-Cornelia är nog en speciell individ.

Men samtidigt:

Hon bidrar positivt i denna serien. Hon försöker ju spela och tänka smart... ja hon är väl lite misunsam men sånt finns bland många. Det man gillar är att hon är ärlig med sina intentioner och hur hon tänker... inte nog "fejk"-personlighet som leker snäll.

Tycker vidare synd om Levin, verkar inte riktigt vara på någon sida och alla verkar vilja ha ut honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in