Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Ja, riktigt vidrigt att se. Både när hon kastade pizzan och snacket om att knäcka någon (i detta fall Levin) mentalt. Dessutom är hon grinig och sur så fort hon inte får 100% som hon vill. Säkert ett söndercurlat ensambarn. Hon får INTE vinna.
Mina vinnare:
LEVIN, sympatisk person, duktig på att jobba och dessutom kunnig på allt som rör lantliv. Hoppas han väljer Jennifer som andrakämpe och skickar hem henne. Dags för henne att åka hem till sin Muhammed. Hon har inget där att göra.
PER, verkar vara en fin människa, och har gjort sig förtjänt av en vinst, efter att ha blivit så utsatt av mobbargänget.
Mina hatobjekt:
1. JENNIFER, har visat sina rätta färger vid ett flertal tillfällen. Dryg och otrevlig skrikare. En typisk sån person som alltid måste slå ihop sig med andra för att våga hävda sig. Det såg man när "hennes killar" var på Torpet, då hon bröt ihop direkt. Skulle inte klarat sig utan de övriga i mobbarpakten.
2. CORNELIA (Torpet),grinig surfitta som dessutom är känslokall, dryg och direkt illvillig.
3. FREDRIK, lat men socialt kompetent. Blir ett hatobjekt pga att han tillhör mobbarna.
Hela listan ser ut så här:
Levin
Per
Magnus
Cornelia
Ronja
Desiré
Maxine
Tim
Fredrik
Cornelia (Torpet)
Jennifer
Min lista ser ut så här:
Jennifer (Gillar både utseende och personlighet. Och så får hon extra sympati pga. hur hon blivit behandlad)
Fredrik (Visst är han lat och gör en grej av det, men samtidigt rätt skön)
Maxine (Stark tjej, tävlingsmänniska men samtidigt trevlig, värd att vinna hon med)
Levin (Verkar trevlig och sympatisk)
Tim (Han är helt ok han med, och med på rätt sida)
Farmen Cornelia (Söt, snäll och duktig men kanske lite tråkig)
Cornelia N (Snygg, men obehaglig personlighet. har rasat på "min lista"...)
Ronja (konfliktsökande men sedan ser hon sig som offer när det blir konflikt)
Magnus (Se upp för ormar i gräset)
Per (Han är ju faktiskt duktig, det får man ge honom, men han har varit otrevlig för många gånger och som ledare för Sekten kan man ju inte hålla på honom.)
Desiré (Den tråkigaste av de kvarvarande deltagarna. Hade hon plötsligt inte varit med längre och ingen sagt något så hade det ju inte märkts någon skillnad.)