Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Att skilja sig alltför lättvindigt av egostiska skäl, som kvinnor ofta gör, är att skita i barnen. Många kvinnor ljuger och går över lik för att få ensam vårdnad. Ensamstående mödrar kan inte sätta gränser för sina barn, lär inte sina barn hur man skaffar sig personlig integritet, och ger överlag inte en bra uppfostran. I synnerhet pojkar behöver en biologisk far att identifiera sig med.
Du verkar vara så fixerad vid de negativa sidorna av sexualitet, män och relationer. Vad beror det på?
Nu handlar tråden om sexobjekt, så vi återgår till detta.
Och vilka är dessa "egoistiska" skäl till att kvinnor utgör majoriteten av de som initierar skilsmässor tror du?
och varför skulle inte män kunna "gå över lik" för att ta delad vårdnad över barn? och på så sätt ta ansvar för att deras barn får en fader? hmm?
VEM är det som är mest "fixerad" vid sex här?
Du som sitter på sexforumet, i trådar som:
-Vill ni också våldta ibland?
-Varför denna hets kring minderåriga?
och verkar skriva misogynt skit om kvinnor, relationer och sex i nästan varje tråd du deltar i.
eller jag som enkom skriver om feminism och aldrig på sexforumet. Faktum är att jag nogsamt undviker att ens läsa där, för misstänker att jag som kvinna skulle kräkas efter 1 minuts läsning.