2024-02-17, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Livet är per definition orättvist. Kvinnor vill ha 5 % av männen, men de räcker inte till för alla kvinnor. Alltså blir de flesta dissade, barnlösa och ensamma i slutänden. Män som tidigare dissats av dessa kvinnor får sin revansch när dessa kvinnor fyller 35. Män är sexobjekt livet ut, om de är framgångsrika, det är inte kvinnor.
Hehe nej män är inte sexobjekt någonsin, tvärtom. Deras partners vägrar ligga med dem. Och kvinnor blir aldrig ofrivilligt barnlösa, det behövs ingen manlig partner för att bli gravid, föda barn eller uppfostra barn. De kvinnor som inte skaffar barn väljer det själva. Synd om män som inte har det valet.
Citera
2024-02-17, 02:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacebubble
Hehe nej män är inte sexobjekt någonsin, tvärtom. Deras partners vägrar ligga med dem. Och kvinnor blir aldrig ofrivilligt barnlösa, det behövs ingen manlig partner för att bli gravid, föda barn eller uppfostra barn. De kvinnor som inte skaffar barn väljer det själva. Synd om män som inte har det valet.

Mest synd är det om barnen. Egokvinnor skiter i barnen. Opererar gärna sönder nyllet för att försöka vara sexobjekt livet ut tills de ser ut som fan och hans mormor...
Senast redigerad av WordWarrior 2024-02-17 kl. 03:21.
Citera
2024-02-17, 13:11
Medlem
Citat:
Mest synd är det om barnen. Egokvinnor skiter i barnen. Opererar gärna sönder nyllet för att försöka vara sexobjekt livet ut tills de ser ut som fan och hans mormor...
Kvinnor skiter inte i barnen, det är män som gör det. Och då faller det ju sig naturligt att kvinnor skaffar barn på egen hand.
Citera
2024-02-18, 11:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Kvinnor skiter inte i barnen, det är män som gör det. Och då faller det ju sig naturligt att kvinnor skaffar barn på egen hand.

Det är en lögn att män skiter i barnen, då över 70 % av alla skilsmässor initieras av kvinnor. Det finns inget naturligt med att skaffa barn singel. Det finns gott om studier som visar att barnen tar skada av att växa upp med en ensam mamma. Pojkar riskerar att bli kriminella, och flickor kan utveckla självdestruktiva beteenden.
Citera
2024-02-18, 13:51
Medlem
Citat:
Det är en lögn att män skiter i barnen, då över 70 % av alla skilsmässor initieras av kvinnor. Det finns inget naturligt med att skaffa barn singel. Det finns gott om studier som visar att barnen tar skada av att växa upp med en ensam mamma. Pojkar riskerar att bli kriminella, och flickor kan utveckla självdestruktiva beteenden.

Skilsmässa är inte att "skita i barn", utan tom i många fall raka motsatsen om parten man skiljer sig från ex. använder våld av olika slag mot barnet/ barnen.
Att "skita i barn" är att inte vara närvarande förälder. Och ja, detta är män absolut i majoritet att inte vara.

Massa män "skaffar barn" som singlar utan den minsta tanke på att ta hand om eller ens ansvara ekonomiskt för barnet som de just "skaffat".

Ja det finns gott om studier som visar att barn tar skada av frånvarande fader, denna frånvaro är dessa mäns ansvar och INTE kvinnors. Kvinnor kan bara ansvara för sitt eget beteende och livsval och inte för mäns.
Citera
2024-02-18, 17:32
Medlem
Citat:
Fel. Männen tar inte hand om barnen.
Oavsett om kvinnor har en partner eller inte så är det hon som tar hand om barnen.
Barn tar inte skada av att ha en mamma som älskar dem och tar hand om dem.
Barn tar skada av att deras farsor inte bryr sig om dem.
Citera
2024-02-18, 17:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Fel. Männen tar inte hand om barnen.
Oavsett om kvinnor har en partner eller inte så är det hon som tar hand om barnen.
Barn tar inte skada av att ha en mamma som älskar dem och tar hand om dem.
Barn tar skada av att deras farsor inte bryr sig om dem.

Källor angående dina lösa påståenden?
Citera
2024-02-18, 17:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Skilsmässa är inte att "skita i barn", utan tom i många fall raka motsatsen om parten man skiljer sig från ex. använder våld av olika slag mot barnet/ barnen.
Att "skita i barn" är att inte vara närvarande förälder. Och ja, detta är män absolut i majoritet att inte vara.

Massa män "skaffar barn" som singlar utan den minsta tanke på att ta hand om eller ens ansvara ekonomiskt för barnet som de just "skaffat".

Ja det finns gott om studier som visar att barn tar skada av frånvarande fader, denna frånvaro är dessa mäns ansvar och INTE kvinnors. Kvinnor kan bara ansvara för sitt eget beteende och livsval och inte för mäns.

Att skilja sig alltför lättvindigt av egostiska skäl, som kvinnor ofta gör, är att skita i barnen. Många kvinnor ljuger och går över lik för att få ensam vårdnad. Ensamstående mödrar kan inte sätta gränser för sina barn, lär inte sina barn hur man skaffar sig personlig integritet, och ger överlag inte en bra uppfostran. I synnerhet pojkar behöver en biologisk far att identifiera sig med.

Du verkar vara så fixerad vid de negativa sidorna av sexualitet, män och relationer. Vad beror det på?

Nu handlar tråden om sexobjekt, så vi återgår till detta.
Citera
2024-02-18, 19:12
Medlem
Citat:
Att skilja sig alltför lättvindigt av egostiska skäl, som kvinnor ofta gör, är att skita i barnen. Många kvinnor ljuger och går över lik för att få ensam vårdnad. Ensamstående mödrar kan inte sätta gränser för sina barn, lär inte sina barn hur man skaffar sig personlig integritet, och ger överlag inte en bra uppfostran. I synnerhet pojkar behöver en biologisk far att identifiera sig med.

Du verkar vara så fixerad vid de negativa sidorna av sexualitet, män och relationer. Vad beror det på?

Och vilka är dessa "egoistiska" skäl till att kvinnor utgör majoriteten av de som initierar skilsmässor tror du?

och varför skulle inte män kunna "gå över lik" för att ta delad vårdnad över barn? och på så sätt ta ansvar för att deras barn får en fader? hmm?

VEM är det som är mest "fixerad" vid sex här?

Du som sitter på sexforumet, i trådar som:
-Vill ni också våldta ibland?
-Varför denna hets kring minderåriga?
och verkar skriva misogynt skit om kvinnor, relationer och sex i nästan varje tråd du deltar i.

eller jag som enkom skriver om feminism och aldrig på sexforumet. Faktum är att jag nogsamt undviker att ens läsa där, för misstänker att jag som kvinna skulle kräkas efter 1 minuts läsning.
Citera
2024-02-18, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

VEM är det som är mest "fixerad" vid sex här?

Du som sitter på sexforumet, i trådar som:
-Vill ni också våldta ibland?
-Varför denna hets kring minderåriga?
och verkar skriva misogynt skit om kvinnor, relationer och sex i nästan varje tråd du deltar i.

eller jag som enkom skriver om feminism och aldrig på sexforumet. Faktum är att jag nogsamt undviker att ens läsa där, för misstänker att jag som kvinna skulle kräkas efter 1 minuts läsning.

Jag som kvinna är ofta på sexforumet. Kräks är sällan, däremot är det ofta varning för att skratta i hjäl sig. Större är risken att jag kräks av all dynga du skriver, man skäms över sitt kön när såna som du får luft.

On topic så har jag inget som helst emot att vara sexobjekt. Jag gillar när män ute på stan kollar och jag älskar när deras fruars mungipor rasar ner en extra våning. Utseende är en mkt stor del av kvinnans viktigaste tillgångar och endast idioter förnekar det.

Det är bara motbjudande och oattraktiva kvinnor, utanpå innanpå eller båda, som har problem med detta av förklarliga skäl.
Citera
2024-03-08, 02:36
Bannlyst
Citat:

En frånvarande pappa är också oförmögen att sätta gränser för sitt barn. Han är ju inte ens där.
Citera
2024-03-08, 02:44
Bannlyst
Citat:
Alla män vill vara sexobjekt, och de som förnekar detta är de som misslyckas. Män är så otroligt avundsjuka på de män som anses sexiga i kvinnors ögon att de sitter och lipar om 10%-arna och tycker det äj ojättvist!
Män är ännu mer avundsjuka på kvinnor, eftersom de så gärna vill vara sexiga i någons ögon de också.

Sist jag såg en sexig kille, eller faktiskt två, var i november. Det minns jag klart och tydligt, för det var Black Friday då. Det var två killar ute på stan. Jag ville ju inte ha sex med dem bara för att de var snygga, muskulösa och sexiga, och det hade jag såklart inte heller.

En kvinna även över 35 har chans till betydligt större framgångar än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in