2024-02-18, 18:24
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Man får lite vibbar från den norska serien Exit som gick på SVT när man ser #271. Vilken stekare ändå

Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsvraket
Vem av dom stekarna på exit påminner dig om en den degraderade pundarn #271? Kanske Adam då när han överdosa och kräla ut från porchen.

Förstår du menar 371 men endå, 271 stämmer väll lite med, bra uppsnappat av dig 👍

En Exitgädda hade bara frågat Patrik om det var kokain i paketet för att sedan be Dumpen dra åt helvete. Men i utseende och överklass-aura så definitivt. Där finns en likhet.
Citera
2024-02-18, 18:34
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huspakullen
Ja fullständigt vidrigt.

Jag håller med er, helt onödigt att skriva saker så öppet på en sida där familjen sörjer.
Citera
2024-02-18, 18:48
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Han var ett avskum.

Men jag tycker det är så jäkla fel att göra dessa hälsningar,
Skärp er för f-n, ni som gör dessa hälsningar!

Jag skulle själv inte skicka en sådan hälsning.

Men det är rätt konstigt också att göra en minnessida för en grav pedofil.
Citera
2024-02-18, 18:58
Medlem
Jag tror hans fru och övriga anhöriga till #289 är i en svår chock. Först får dom veta vad han gjort på Dumpen. Sen hänger han sig. Tror hans fru och övriga är fullständigt chockade och jag kan definitivt förstå dom. Sen tror jag att vi som har förlorat någon nära anhörig vet hur det känns och kan lättare sätta oss in i hans familj. Så låt #289 familj sörja i fred.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-02-18 kl. 19:02.
Citera
2024-02-18, 19:35
Medlem
Men va fan…SLUTA nu att skriva på PappaStors minnessida. Så förbaskat lågt 😡.
Han var ett arsle, men den som skrev så här på minnessidan nyss är ett lika stort arsle!
”I himlen är din kuk den största Pappastor och det är okej att göra barn gravida”

Vi ger oss inte på anhöriga. Och det är vad ni som skriver där gör.
Citera
2024-02-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Men va fan…SLUTA nu att skriva på PappaStors minnessida. Så förbaskat lågt 😡.
Han var ett arsle, men den som skrev så här på minnessidan nyss är ett lika stort arsle!
”I himlen är din kuk den största Pappastor och det är okej att göra barn gravida”

Vi ger oss inte på anhöriga. Och det är vad ni som skriver där gör.
Håller med. Pappastor har sonat sitt brott. Låt oskyldiga närstående vara ifred. Dom har inte gjort något fel.
Citera
2024-02-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Håller med. Pappastor har sonat sitt brott. Låt oskyldiga närstående vara ifred. Dom har inte gjort något fel.

Snyggt (?) ändå att anhöriga uppmanar att - för att hedra pappastor - ge gåva till BARNcancerfonden.
Citera
2024-02-18, 20:05
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Snyggt (?) ändå att anhöriga uppmanar att - för att hedra pappastor - ge gåva till BARNcancerfonden.

Organisationen Unga Mammor vore mer passande.
Citera
2024-02-18, 20:10
Medlem
Är det någon som vet om #351 åkte till Filippinerna och om han isåfall har blivit gripen där? Någon som har smaskig information? Eller höll han sig till Sverige av rädsla för filippinska myndigheter? Han verkar inte vara särskilt bright, så det förvånar mig inte om han åkte.
Citera
2024-02-18, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdeman
Är det någon som vet om #351 åkte till Filippinerna och om han isåfall har blivit gripen där? Någon som har smaskig information? Eller höll han sig till Sverige av rädsla för filippinska myndigheter? Han verkar inte vara särskilt bright, så det förvånar mig inte om han åkte.

Han skulle inte åka förrän om 10 dagar (den 28:e), så vi får ge oss till tåls ett tag till.
Citera
2024-02-18, 20:44
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdeman

Vet bara att han skapat ett riktigt vidrigt Instagramkonto man kunde hitta tidigare i helgen genom att söka på hans namn i lite olika former. Där fanns riktigt hemska bilder på unga tjejer. Jag rapporterade samt blockade direkt och har ingen lust att kolla upp detta igen, fy fan vilket vider. En av de absolut värsta gäddorna med tanke på hur öppen han är med sina böjelser. Det är visst helt okej att bete sig så här i lagens ögon.

Att ha blivit exponerad av Dumpen verkar inte ha förändrat någonting. Att det inte går att skydda barnen från den här personen gör mig illamående.
Citera
2024-02-18, 20:56
Avslutad
#371 verkar ju vara en av de mest manipulativa narcissiterna dumpen träffat. Han känner noll ånger, skuld och tror på fullaste allvar att han helt oskyldig. Blir dessutom aggresiv när historien ibte går ihop. Känner igen gaslightningen från tidigare ex.
Måste vara en mardröm att ha honom som man/pappa även innan man kommer på att han är peddo.

Tror detta kan vara en framtida fängelsedom. Han har helt klart gjort detta många gånger och i förhand fabricerat en historia. Läskigt.

Nån som vet namn arbetsplats?
Senast redigerad av Mulas1000 2024-02-18 kl. 21:03. Anledning: Fel nummer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in