2024-02-18, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Detta kanske har pratats om men hur hittar man äldre napp?

https://dumpen.se/category/videos-fran-gaddfiske/ <- 373 till 365

Sen trycker man på "Next" där nere och hamnar på:

https://dumpen.se/category/videos-fran-gaddfiske/page/2/ <- 349 - 340

De tog ju flera stycken i Kalmar på några dagar men de verkar helt borta nu.

Enkelt

Öppna Google
Skriv Dumpen 123 i sökfält
Voila
Citera
2024-02-18, 16:15
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Japp så äre. Fortsätta drevet på minnessidan är ju bara helt efterblivet. Kanske växer somliga av de som skriver där upp och får ny hjärna tids nog.

Det är tragiska nollor som skrivet sådant. Människor som sitter bakom en skärm då de i det riktiga livet är fega och ynkliga. De skulle inte våga gå till begravningen och hyckla.
Citera
2024-02-18, 16:26
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Det är tragiska nollor som skrivet sådant. Människor som sitter bakom en skärm då de i det riktiga livet är fega och ynkliga. De skulle inte våga gå till begravningen och hyckla.
Hoppas de listar alla adresser det skrivs skit från.
Citera
2024-02-18, 16:29
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Hittar inte minnessidan
Inte jag heller.
Skit i det, det är inte av intresse för oss, nånstans får gränsen gå.
Citera
2024-02-18, 16:46
Medlem
Skeppsvrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Fan det ser så jävla sorgligt ut. Ett tomt skal av ett familjehem. En gång i tiden spenderade han tid där med sin sambo. Tydligt att en kvinna har inrett. Jag kan tänka mig dom mysiga kvällarna dom hade i hörnsoffan framför TVn. Sen sprack det långsamt. Förmodligen pga gäddans transbeteende. Så satt han där ensam.. jobbet på ICA funkade bra, visst. Men vad fanns att komma hem till? Ett tyst hus i Norbergs förort. Ensam (och kåt) så sökte han tröst via KIK. "Jag går all-in" tänkte han, och öppnade varje konversation med "Jag gillar att klä mig i kvinnokläder". 99% svarade aldrig. Sen en dag så svarade en 14-årig tjej positivt. "Vilken jävla jackpot", måste han ha tänkt.

Efter den extremt pinsamma uthängningen var det omöjligt att leva kvar i byn. Mina damer och herrar, varsågoda att buda.

Detta va en helt klockren analys. Jag garva till lite i alla fall...i vemod
Citera
2024-02-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Kommentarerna fortfarande öppna och det börjar trilla in lite nytt. Men visst, profilbilden var hans största problem. Fantastisk lösning.

Är facebooken borta nu? Någon som hann skärmdumpa kommentarerna och bilderna och vill dela med sig kanske?
Citera
2024-02-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
289,
Riktiga svin de som skriver "lustiga" kommentarer på minnessidan. Tydligen känner de att det är viktigt att ge sig på de sörjande.
Troligen är det ungdomar som inte förstår bättre, men är det vuxna kan jag bara beklaga att deras uppfostran har grundligt misslyckats.

Kan du länka minnessidan? Får bara upp dödsannonsen (som anger att Gäddan ”ryckts” ifrån oss). Ser inga kommentarer där.
Citera
2024-02-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
289,
Riktiga svin de som skriver "lustiga" kommentarer på minnessidan. Tydligen känner de att det är viktigt att ge sig på de sörjande.
Troligen är det ungdomar som inte förstår bättre, men är det vuxna kan jag bara beklaga att deras uppfostran har grundligt misslyckats.

Ja fullständigt vidrigt.
Citera
2024-02-18, 17:43
Medlem
Skeppsvrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Man får lite vibbar från den norska serien Exit som gick på SVT när man ser #271. Vilken stekare ändå

Vem av dom stekarna på exit påminner dig om en den degraderade pundarn #271? Kanske Adam då när han överdosa och kräla ut från porchen.

Förstår du menar 371 men endå, 271 stämmer väll lite med, bra uppsnappat av dig 👍
Citera
2024-02-18, 17:54
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Vilka fångster Dumpen dragit upp på sistone!

Sälenresan (Napp #367) Sälen/Stockholm

Denna gädda som titulerar sig “Engineer Commander” är ett fint napp. Han visar hur samvetslös han är när han bjuder upp en fjortis från Stockholm till Sälen mitt i smällkalla vintern, som han sedan lämnar i sticket på stationen för att åka skidor istället. “Eivor” är en riktigt surmulen skitgubbe som tiger sig genom hela konfrontationen. Som fin avslutning kastar Patrik in kortet i kupén.

Gäddans krishantering är lika roande som obegriplig. Lärde han sig inget om sånt här på försvarshögskolan? Till synes obrydd och med högt mentalt stridsvärde matar han ut analyser om kriget i Ukraina som ingen vill läsa, varvat med tips om “modern musik” vilket tydligen är 40 år gamla låtar. Vilket CP!

Hallickgäddan (Napp #371) Göteborg/Helsingborg/Halmstad

En annan favorit av de senare gäddorna är “Ilmarin”, kostymnissen med pissgula tänder och välsmord käft. Vi har till leda fått höra “jag vet inte”, eller “det är första gången”, samt liknande lama ursäkter från gäddorna men den här stollen har faktiskt klurat ut en lögn på förhand. Han snärjer in sig i dumheterna vilket jag finner väldigt roligt!

I chatten dröjer det inte länge innan han föreslår avancerade sexlekar som piss, rövknull, trekant, tjejen ska trycka in tungan i hans rövhål, hon ska vara “en duktig liten hora”, kuken ska långt ner i halsen, det hela ska filmas… Det är ingen dålig önskelista att komma med innan man ens har träffats.

“Mm du får knulla någon viktig”
Vilken självbelåten jävla fjant.
Han har blivit kändis i alla fall, med nästan 1700 sökningar på mrkoll. Ohotad etta på kommuntoppen med hans stackars sambo som tvåa.

I ett tidigare inlägg gjorde jag en lista över vad som gör mig mest modfälld med Dumpen och denna tråd, känner att den behöver uppdateras.

- Dumpen klåpar till numreringen
- Folk frågar efter vilka som begått självmord, trots att det besvarats otaliga gånger
- Sinnesslöa mongon som inte förstår dekryptering på Devglan
- Folk frågar varför en viss gädda tagits bort från Dumpens sida, när publiceringen finns kvar men orsaken är att “hall of shame” fungerar undermåligt.

Bubblare:
- Ibland kommer något inlägg som anmärker på att vi kan skita i rebusar och istället maska namnet med *. Som om ingen skulle tänkt på det innan i den här 2000+ sidor långa tråden samt den andra pedo-tråden.
- Efterblivna människor som gör livet än mer surt för PappaStors anhöriga via begravningsbyråns minnessida.

Ingen uppdatering hos kommendörkapten på Facebook idag. Söndag betyder nog en utflykt till stallet i hopp om att få träffa några små ponny-flickor. Att stå där och glo med sitt empatilösa fula tryne och fantisera om att pilla lite klitoris. Kusen är nog sönderryktad.
Citera
2024-02-18, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven

Ingen uppdatering hos kommendörkapten på Facebook idag. Söndag betyder nog en utflykt till stallet i hopp om att få träffa några små ponny-flickor. Att stå där och glo med sitt empatilösa fula tryne och fantisera om att pilla lite klitoris. Kusen är nog sönderryktad.

Men sker det inget i Ukraina idag, man blir fundersam, han är väl en av få som orkar hålla koll.

Citera
2024-02-18, 18:15
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Är facebooken borta nu? Någon som hann skärmdumpa kommentarerna och bilderna och vill dela med sig kanske?
Finns många skärmdumpar på Telegram!

https://t.me/+6iMPXmLwOqgyZjFk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in