2024-02-18, 14:18
Medlem
PingPongZongs avatar
Den där feta Brolin kopian ska inte ha någon pizza. Cornelia mådde illa av pizzan och gjorde en Magnus Uggla. Men det hade vart roligare om hon gjort som i Breaking Bad och kastat upp pizzan på taket. Där kunde den legat resten av sommaren.
2024-02-18, 14:29
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danieldenhemske
Jag tycker inte Jennifer är så farlig heller. Ett jävla lynne och ingen jag själv skulle pola med. Men jag tror inte hon är elak på riktigt, vilket däremot Cornelia är. Hon måste ju ha någon ASPD-diagnos.

Håller helt med.

Jag har inte skrätt med orden när det kommer till Jennifer, då jag har upplevt att hon vid flera tillfällen betett sig som ett as - men Cornelia Nordensson spelar i en helt annan liga. Hennes agerande är utstuderat vidrigt och elakt, och förmodligen saknar hon förmågan att känna empati för andra människor.
2024-02-18, 14:58
Medlem
Kan någon vara snäll och berätta vem som är förstekämpe?????
2024-02-18, 15:21
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Det är Levin.
2024-02-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
levi
2024-02-18, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golffoxtrotfive
levi

Tackar!
Som Borås-ambassadör håller jag på Levin ikväll.
2024-02-18, 15:45
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Jäklar vad illvillig torpcornelia är hon verkligen njuter av att skada andra. Snackar om att levin ska knäckas mentalt och grejer
Ja, riktigt vidrigt att se. Både när hon kastade pizzan och snacket om att knäcka någon (i detta fall Levin) mentalt. Dessutom är hon grinig och sur så fort hon inte får 100% som hon vill. Säkert ett söndercurlat ensambarn. Hon får INTE vinna.

Mina vinnare:
LEVIN, sympatisk person, duktig på att jobba och dessutom kunnig på allt som rör lantliv. Hoppas han väljer Jennifer som andrakämpe och skickar hem henne. Dags för henne att åka hem till sin Muhammed. Hon har inget där att göra.

PER, verkar vara en fin människa, och har gjort sig förtjänt av en vinst, efter att ha blivit så utsatt av mobbargänget.

Mina hatobjekt:
1. JENNIFER, har visat sina rätta färger vid ett flertal tillfällen. Dryg och otrevlig skrikare. En typisk sån person som alltid måste slå ihop sig med andra för att våga hävda sig. Det såg man när "hennes killar" var på Torpet, då hon bröt ihop direkt. Skulle inte klarat sig utan de övriga i mobbarpakten.

2. CORNELIA (Torpet),grinig surfitta som dessutom är känslokall, dryg och direkt illvillig.
3. FREDRIK, lat men socialt kompetent. Blir ett hatobjekt pga att han tillhör mobbarna.

Hela listan ser ut så här:
Levin
Per
Magnus
Cornelia
Ronja
Desiré
Maxine
Tim
Fredrik
Cornelia (Torpet)
Jennifer
2024-02-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, riktigt vidrigt att se. Både när hon kastade pizzan och snacket om att knäcka någon (i detta fall Levin) mentalt. Dessutom är hon grinig och sur så fort hon inte får 100% som hon vill. Säkert ett söndercurlat ensambarn. Hon får INTE vinna.

Mina vinnare:
LEVIN, sympatisk person, duktig på att jobba och dessutom kunnig på allt som rör lantliv. Hoppas han väljer Jennifer som andrakämpe och skickar hem henne. Dags för henne att åka hem till sin Muhammed. Hon har inget där att göra.

PER, verkar vara en fin människa, och har gjort sig förtjänt av en vinst, efter att ha blivit så utsatt av mobbargänget.

Mina hatobjekt:
1. JENNIFER, har visat sina rätta färger vid ett flertal tillfällen. Dryg och otrevlig skrikare. En typisk sån person som alltid måste slå ihop sig med andra för att våga hävda sig. Det såg man när "hennes killar" var på Torpet, då hon bröt ihop direkt. Skulle inte klarat sig utan de övriga i mobbarpakten.

2. CORNELIA (Torpet),grinig surfitta som dessutom är känslokall, dryg och direkt illvillig.
3. FREDRIK, lat men socialt kompetent. Blir ett hatobjekt pga att han tillhör mobbarna.

Levin
Per
Magnus
Cornelia
Ronja
Desiré
Maxine
Tim
Fredrik
Cornelia (Torpet)
Jennifer

Min lista ser ut så här:

Jennifer (Gillar både utseende och personlighet. Och så får hon extra sympati pga. hur hon blivit behandlad)
Fredrik (Visst är han lat och gör en grej av det, men samtidigt rätt skön)
Maxine (Stark tjej, tävlingsmänniska men samtidigt trevlig, värd att vinna hon med)
Levin (Verkar trevlig och sympatisk)
Tim (Han är helt ok han med, och med på rätt sida)
Farmen Cornelia (Söt, snäll och duktig men kanske lite tråkig)
Cornelia N (Snygg, men obehaglig personlighet. har rasat på "min lista"...)
Ronja (konfliktsökande men sedan ser hon sig som offer när det blir konflikt)
Magnus (Se upp för ormar i gräset)
Per (Han är ju faktiskt duktig, det får man ge honom, men han har varit otrevlig för många gånger och som ledare för Sekten kan man ju inte hålla på honom.)
Desiré (Den tråkigaste av de kvarvarande deltagarna. Hade hon plötsligt inte varit med längre och ingen sagt något så hade det ju inte märkts någon skillnad.)
Senast redigerad av LeTeigneux 2024-02-18 kl. 16:18.
2024-02-18, 16:38
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Mina vinnare:

Mina hatobjekt:

Levin
Per
Magnus
Cornelia
Ronja
Desiré
Maxine
Tim
Fredrik
Cornelia (Torpet)
Jennifer
Stämmer rätt bra med hur jag uppfattar folket också. Förutom att jag inte sett så mycket av torpet eller dagens avsnitt ännu så har inte riktig koll på Levin och Cornelia. Har faktiskt inte sett så mycket av Desiré heller så hon är neutral.
2024-02-18, 16:47
Medlem
Hur fan kunde Desirée och Martina (snoppansikte) bli deltagare i farmen? Somnar när jag ser Desirée. Sömnpiller!
2024-02-18, 16:51
Medlem
FREJA gjorde en Tyko Johnsson:
"Sa och sa, det var ju MIN pizza!"
2024-02-18, 17:16
Medlem
FREJA visar att hon spelar i en egen gudomlig liga, högt över resten av hoi polloi på Farmen. Hon kör med avancerade psy-ops och maskirovka.

Att välja pizzan var psykologisk krigsföring och inte någon känslostyrd elakhet.

Att hon ljudligt backade Per inför de andra farmarna på logen var vilseledande krigsföring ("All krigsföring är grundad på vilseledande" Sun-Tzu) eftersom hon egentligen hejade på Levin.

När det gäller Levin så sade hon helt uppriktigt att hon och Maxime tänker ta med honom så långt det går. Men han kan bara få en tredjeplats eftersom FREJA och Maxime hedrar sin pakt om att de två skall stå i final. FREJA vet att "in the end- there can be only one" och hon tänker inte tappa huvudet!

För övrigt så anser jag att FREJA skulle vara en utmärkt dominatrix (om hon inte redan är en, ynf!)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in