2024-02-17, 23:30
Medlem
flugornass avatar
Gunilla P var alla kategorier bäst, fler ord behövs inte.
Citera
2024-02-17, 23:31
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Det är väl underbart att kvinnor av kulör tar för sig och skiter i vad den lille pissrunkade svennen tycker, inte sant?

Sen var ju Cazzi Opeia egenframförda låt bättre än Jacqlines.. men två rätt blir aldrig ett fel.

Dryga och självgoda människor är inte underbara någonstans. Oavsett kulör.
Citera
2024-02-17, 23:32
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Det är väl underbart att kvinnor av kulör tar för sig och skiter i vad den lille pissrunkade svennen tycker, inte sant?

Sen var ju Cazzi Opeia egenframförda låt bättre än Jacqlines.. men två rätt blir aldrig ett fel.

Båda dessa låtar var ju bäst ikväll enligt mig.

Den "pissrunkande svennen" måste vara en del anonyma tragiska figurer här på forumet. Annars så är det ju svenska folket/svenska folksjälen/folkdjupet ute i stugorna som bestämmer vilka låtar som var bäst, och uppenbarligen så valdes Effortless och Give my Heart a Break
Citera
2024-02-17, 23:36
Medlem
MyJustices avatar
Tur man inte tittar
Förr i tiden visade man upp freaks för pengar .idag kallas det för mellon .
Citera
2024-02-17, 23:37
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Dryga och självgoda människor är inte underbara någonstans. Oavsett kulör.

Kan du utveckla ditt resonemang?
Citera
2024-02-17, 23:41
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Att ha en skräplåt är alltså viktigare för dig än att man får vara tatuerad.. är du full?

Jag är absolut inte för skräplåtar, tror du läst lite snett (utan att sjunka till samma nivå och påstå att du är drogpåverkad).

Ja… Vad är poängen med alla tatueringar i sammanhanget? Vi börjar där.
Citera
2024-02-17, 23:43
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Båda dessa låtar var ju bäst ikväll enligt mig.

Den "pissrunkande svennen" måste vara en del anonyma tragiska figurer här på forumet. Annars så är det ju svenska folket/svenska folksjälen/folkdjupet ute i stugorna som bestämmer vilka låtar som var bäst, och uppenbarligen så valdes Effortless och Give my Heart a Break

Tja Svenska folket.. vad vet jag.. jag fick för mig att CB sa att 500 tusen något hade röstat.

Apen är gratis... att rösta är gratis i appen.. max 5 röster i omgång ett och sen 5 till i omgång två per bidrag... känns som tunt riktigt intresse mer än att titta... för vi är väl mer än under 600 tusen invånare i Sverige...
Citera
2024-02-17, 23:44
Medlem
flugornass avatar
La Gunilla var bäst, eller vänta lite nu.
https://www.youtube.com/watch?v=TLV4_xaYynY
Citera
2024-02-17, 23:45
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
La Gunilla var bäst, eller vänta lite nu.
https://www.youtube.com/watch?v=TLV4_xaYynY

Hendrix är riktigt överskattad.

Jefferson Airplane är bättre.
Citera
2024-02-17, 23:47
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Jag är absolut inte för skräplåtar, tror du läst lite snett (utan att sjunka till samma nivå och påstå att du är drogpåverkad).

Ja… Vad är poängen med alla tatueringar i sammanhanget? Vi börjar där.

Du är medveten om att det i första hand handlar om låtar, i andra hand text.

Performance är såklart viktigt men vad säger att hon inte om hon går vidare kommer välja kläder som döljer det om hennes och Sveriges team anser det vara det mest rimliga.

Jag hatar tatueringar. Men jag älskar bra melodier och bra artister.

Hoppas hon vinner.
Citera
2024-02-17, 23:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Tja Svenska folket.. vad vet jag.. jag fick för mig att CB sa att 500 tusen något hade röstat.

Apen är gratis... att rösta är gratis i appen.. max 5 röster i omgång ett och sen 5 till i omgång två per bidrag... känns som tunt riktigt intresse mer än att titta... för vi är väl mer än under 600 tusen invånare i Sverige...

Rent statistiskt är en halv miljon rätt mycket. Ger ett statistiskt signifikant resultat. Men du har helt rätt i att det är Mello-fanatikerna som röstar, kanske några hundra tusen. Men då är det ju deras tävling och deras resultat ska råda, tänker jag.
Citera
2024-02-17, 23:55
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Rent statistiskt är en halv miljon rätt mycket. Ger ett statistiskt signifikant resultat. Men du har helt rätt i att det är Mello-fanatikerna som röstar, kanske några hundra tusen. Men då är det ju deras tävling och deras resultat ska råda, tänker jag.

Det säger jag mig inte emot.. men det är lite tråkigt när apen är gratis.. folk betalar skatt... och inte använder denna gratisapp.. för det måste finnas massa fler som har en smartphone än så.. troligen flera miljoner... så jag tycker att fler borde rösta.. Man får som sagt i första omgången rösta 1-5 hjärteröstar på varje artist man gillar och sen samma i omgång två... och folk verkar inte nyttja det.. sorgligt... så tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in