2024-02-17, 21:54
Medlem
Han är ju jävligt rolig! Sett Sveriges mest fördomsfria man? Den är jävla skoj alltså!
Citera
2024-02-17, 22:01
Medlem
Inte ett dugg rolig misslyckad komiker
Citera
2024-02-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Tacka vet jag Björn Gustafsson den äldre.

Håller mer. Dynamit-Harry, Alfred, Alfons mm. Legend. Den andre BG är en skugga.
Citera
2024-02-17, 22:48
Medlem
Jag tycker han är komisk, som en komiker ska vara.

Visst tror jag det krävs en viss intelligens och ålder för att riktigt uppskatta hans dåliga självironiska skämt. Men det är å andra sidan bara vi 2% som uppskattar det.

Fånig, dåligt o.s.v ja visst.sången till Carina var grym när de gjorde det, att han nu senare kan fortsätta på samma led är kul, för oss som förstår och var med och är gamla och uppskattade hans roliga sång då.

Men som sagt. Det krävs självironiska kunskaper vilket inte många har idag.
Citera
2024-02-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Han är en nolla. Men han var bra som Viking i Kontoret.
Underskattad karaktär!
Citera
2024-02-17, 23:32
Medlem
kl4sseKocks avatar
Vad höll han på med idag för trams, känns att de bara slänger in han bara för att försöka spinna vidare på nåt
kul i första programmet men sen vettefan va som hänt
Citera
2024-02-18, 00:28
Medlem
Han var rolig första gången, sjukt ensidig, hoppas inte att han blir sjukskriven igen.
Citera
2024-02-18, 02:11
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Inte ett dugg rolig misslyckad komiker
Du saknar uppenbarligen humor.
Citera
2024-02-18, 02:15
Bannlyst
Va då! Jag tycker dymamit harry är en kul figur och hans roll som rektor i Dubbelstöttarna är oxå kul.
Citera
2024-02-18, 05:31
Medlem
Det byggdes verkligen en enorm hype runt honom när han blev känd. Han började med standup och var lite halvrolig. Hade en rutin där han beskrev olika nationaliteters handhavande med vapen som var rolig. Henrik Schyffert och Kristian Luuk tog honom under sina vingar men det flög aldrig. De insåg säkert rätt snabbt att det inte fanns något mer än att blinka oskuldsfullt med ögonen och säga något helt ur det blå. Som i parlamentet. Hans prime var "tips från coachen" när han fick en fråga likt "hur ska ditt parti lösa pensionärernas vårdkö" varpå han just blinkade med ögonen som ett rådjur, drack lite vatten och svarade "min favoritfärg är gul" eller något annat helt osammanhängande till publikens vråljubel. Visst parlamentet är scriptat men ungefär där ligger hans humoristiska begåvning och leverans. Precis som hans medverkan i SBABs reklamfilm där han glider runt i läderrock och inte vet hur man beställer pizza.

Om Björn Gustafsson (den yngre) är humor förstår jag varför Sverige går åt helvete. Inte nådigt bitter kommentar 🤣
Citera
2024-02-18, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Nu har den å så roliga björn gustafsson kommit tillbaka och skämtar om besatthet/olycklig kärlek till carina berg. Jag tycker det är smaklöst och fånigt och passar iuf därför perfekt in i mello. Hur kunde björn gustafsson få sån prestations ångest efter detta? Va han ens rolig en gång i tiden eller bara lite udda? Finns det någon substans i huvudtaget eller är det bara lattjo laiban?

Vad är det som händer? Har han brädat dig eller?

Han är och har alltid varit genial
Citera
2024-02-18, 06:56
Medlem
Han är som den roliga killen i klassen.
Dvs kan få en att skratta ibland, men har ingen egentlig talang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in