2024-02-17, 18:35
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Nu har den å så roliga björn gustafsson kommit tillbaka och skämtar om besatthet/olycklig kärlek till carina berg. Jag tycker det är smaklöst och fånigt och passar iuf därför perfekt in i mello. Hur kunde björn gustafsson få sån prestations ångest efter detta? Va han ens rolig en gång i tiden eller bara lite udda? Finns det någon substans i huvudtaget eller är det bara lattjo laiban?
Citera
2024-02-17, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Nu har den å så roliga björn gustafsson kommit tillbaka och skämtar om besatthet/olycklig kärlek till carina berg. Jag tycker det är smaklöst och fånigt och passar iuf därför perfekt in i mello. Hur kunde björn gustafsson få sån prestations ångest efter detta? Va han ens rolig en gång i tiden eller bara lite udda? Finns det någon substans i huvudtaget eller är det bara lattjo laiban?
vem fan tittar på honom
Citera
2024-02-17, 18:41
Bannlyst
Rubriken kan väl i princip appliceras på alla svenska komiker, det är väldigt obegripligt och mycket skit inom det skrået idag.

Men att hålla på och sjunga om påhittad, olycklig kärlek till Carina Berg är ta mig fan helt efterblivet och obegripligt, ska det vara humor att tråna efter en mediabitch på låtsas?
Citera
2024-02-17, 18:46
Medlem
BOMB-CPs avatar
Kristian och Carinas nya karl borde ge honom en omgång stryk, "här kan man va " "här kan man va " "här kan man va " "här kan man va "
Citera
2024-02-17, 19:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Svaret är kanske att han är tillbaka och skämtar om detta igen. Annars harvar han ju mest idag runt i reklamfilm. Blev inte så stor och rolig som folk trodde han skulle bli när han var ung och hade exakt samma skämt om Carina.
Citera
2024-02-17, 19:21
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Rubriken kan väl i princip appliceras på alla svenska komiker, det är väldigt obegripligt och mycket skit inom det skrået idag.

Men att hålla på och sjunga om påhittad, olycklig kärlek till Carina Berg är ta mig fan helt efterblivet och obegripligt, ska det vara humor att tråna efter en mediabitch på låtsas?

Exakt min poäng. Vad är det roliga med detta? Och vem är det han driver med? Personer som är olyckligt kära i årtionden? Är det något man gott kan skratta åt för att det är så *larvigt*. Tkr det är rakt av fånigt och tramsigt för att inte säga rentutsagt omoget gjort sv honom. Om det inte ör sant vilket det iuf skulle kunna vara också. Isf är det någon sorts självironi han gärna får hålla för sig själv.
Citera
2024-02-17, 19:26
Medlem
Tacka vet jag Björn Gustafsson den äldre.
Citera
2024-02-17, 19:35
Avslutad
Han är en nolla. Men han var bra som Viking i Kontoret.
Citera
2024-02-17, 20:30
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Varför försvann han? Är det vanliga historien med komiker att det är psykiskt illabefinnande/gått in i väggen?
Citera
2024-02-17, 21:09
Medlem
che3s avatar
Citat:
Jag visste faktiskt inte vem han var, men jag såg en skymt av han när frugan satt och tittade på TV och du har fan så rätt ett jävla fån är han allt
Citera
2024-02-17, 21:18
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Finns det någon substans i huvudtaget eller är det bara lattjo laiban?

Han saknar genuina poänger, och han misslyckas med att anlägga den ironiska utstrålning som krävs. Som tur är finns det moderna skratt & applådmaskiner som låter riktigt äkta. Programchefen kombinerar dessa effetktivt med klipp från publiken.
Citera
2024-02-17, 21:45
Medlem
En av de bättre...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem