2024-02-17, 17:11
Medlem
Man får lite vibbar från den norska serien Exit som gick på SVT när man ser #271. Vilken stekare ändå
Citera
2024-02-17, 17:11
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddeee
Hahaha har ni sett den ena hälsningen på dödsannonsen? "Han var en stor vän av barn" - Allan Dumpén

Förvånande att inte mer roligt skit skrivs på minnestavlan, men de tar nog bort efterhand då bara 4-5 minnesord ligger kvar...
Citera
2024-02-17, 17:13
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Låt oss sluta hyckla. Utan Dumpen skulle dessa barn haft sin far i livet. MEN vem fan bryr sig. Vi är här för BLOD.

Skitsnack.
Citera
2024-02-17, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag tror inte att någon sympatiserar med gäddan. Men han var någons pappa, make och son. De kan sörja en bortgången familjemedlem, även om denne gjort något vidrigt. Det känns smaklöst att sitta och gotta sig i en dödsannons såhär. Tänk på gäddans familj, inte på gäddan.

Sympatisera eller inte, vissa menar att det är dumpens fel att han tog sig av daga, och det är ju så jävla dumt så klockorna stannar. Det hade jag kunnat köpa om han var oskyldig, men det här måste varit dumpens mest vattentäta case. Förutom de vanliga chattloggarna och det faktum att han dök upp på avtalad plats så fanns det här en äcklig video han skickat samt ett telefonsamtal som skickar kalla kårar längs ryggraden.
Det han tänkte göra är brottsligt, nämligen att knulla en minderårig. I sådana fall kunde han lika gärna blivit tagen av polisen. Då skulle det vara polisens fel att han hängde sig, enligt vissa.
Ger man sig in i leken så får man leken tåla, som det så fint heter.
Nu är han borta, och jag instämmer i att man kan låta saken bero och ge fan i anhöriga.
Senast redigerad av ScottFree 2024-02-17 kl. 17:23.
Citera
2024-02-17, 17:25
Medlem
372 jobbigt att gå till jobbet hos multibygg på måndag..
Citera
2024-02-17, 17:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullet_71
372 jobbigt att gå till jobbet hos multibygg på måndag..

Är han ID:ad?

Hoppas att det är en tjänstebil och att de plockar nycklarna, idioten ska inte vara ute i trafiken efter att nästan kört på tjejen och dratt som en idiot. Förutom att han är peddo och borde hänga sig då alltså....
Citera
2024-02-17, 17:57
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är han ID:ad?

Hoppas att det är en tjänstebil och att de plockar nycklarna, idioten ska inte vara ute i trafiken efter att nästan kört på tjejen och dratt som en idiot. Förutom att han är peddo och borde hänga sig då alltså....
Rebus: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Bilen är skriven på gäddan
Citera
2024-02-17, 18:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Rebus: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Bilen är skriven på gäddan

Tack! 49 år?!? Ser ut som typ 60-65...
Citera
2024-02-17, 18:17
Medlem
Urinterapeuts avatar
Tänk om #371 talar sanning? Nu vet jag att det är påhitt men lek med tanken.
Citera
2024-02-17, 18:24
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Det kan teoretiskt sett hända att någon utpressar någon annan, dubbelspelar den och lurar ut den på olika ”uppdrag”. Men då borde den drabbade rimligen kunna bevisa detta på något sätt, och vara högst intresserad av polisinblandning. Dessutom är det lätt att i de första sekunderna skilja en ovetande reaktion från en vetande.
Citera
2024-02-17, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut

Jag fattade aldrig riktigt hans story?
Citera
2024-02-17, 18:34
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Förvånande att inte mer roligt skit skrivs på minnestavlan, men de tar nog bort efterhand då bara 4-5 minnesord ligger kvar...

Jag tycker att ett sådant ställe kan man avhålla sig från att kommentera på. Det är ändå till för anhöriga och vänner. Här däremot, är det en helt annan femma!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in