2024-02-17, 15:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
"X har hastigt/brutalt ryckts ifrån oss".
- Det stämmer nog, det brukar gå fort!

"Tack för alla fina minnen"
- Ja, det säger vi här på flashback också!

Dagens elaka kommentarer, never mind - jag kommer till helvetet ändå. Kanske stöter på Pappastor där!
Har full förståelse för de som vill bevattna hans grav. Hans äckliga fantasier är skäl nog till att göra det, och vi skall vara glada att de inte framledes kommer nyttjas till att förstöra ett barns liv.

Haha, sjuk formulering med tanke på att han hängde sig! Det brukar rycka till i repet/nacken...
Citera
2024-02-17, 15:48
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Rebus #372

Förnamn: Samma som Karlsson Pyssling

Tilltalsnamn: ABBA-Björns parhäst

Mellannamn: Dubbelnamn, samma som Entombeds sångare som dog i cancer

Efternamn: Samma som Siba-Fabian

Tack, bra jobbat grävteamet.👍🥂👌
Citera
2024-02-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Tack, får leta
Sorry om jag verkade otrevlig, det var inte meningen. Enköpings Tidning tror jag det var.
Hans första efternamn.
Citera
2024-02-17, 15:52
Medlem
#352 i Norberg, såg att han hade en sån där rövdusch vid toan, brukar väl främst muslimer ha. Ändå var det ju ganska mycket bajs när han höll på, men han kanske inte använder rövduschen.
Citera
2024-02-17, 15:55
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Sorry om jag verkade otrevlig, det var inte meningen. Enköpings Tidning tror jag det var.
Hans första efternamn.

Ingen fara, jag hittade på Enköpings begravningsbyrå. Minnessida samt bild på båda annonserna. Och det är i hans gamla namn, inte det han tog efter Dumpen.
Citera
2024-02-17, 16:15
Avslutad
Vad är det för ett jävla resonemang vissa här har när det gäller#289?
Om vi ponerar att polisen griper en person misstänkt för ett brott. Efter rättegång släpps personen i väntan på dom. Personen hoppar då från en bro för att han mådde så dåligt efter tiden i häkte.
Är det då polisens fel (de som grep honom) att han tog livet av sig?

Vi ska även ha i åtanke att detta handlar om PappaStor, en av de mest vedervärdiga fulgroomare som förmodligen har besudlat internet med sin närvaro. Precis som i fallet ovan är det hans egna handlingar som ledde fram till slutresultatet. Hade han bara kört lite vanilla-sex med frugan hemma så hade allt varit frid och fröjd nu.
Citera
2024-02-17, 16:24
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Hängde han sig från bro? Fan, dit skulle jag vilja vallfärda och svepa några kalla på platsen 🍺
Tydligen ska dåren ha självmördat sig genom att ta ett skutt från en bro med ett rep runt halsen. Så med ett ryck togs han från nära o kära! 😂 (Läs dödsannonsen.)
Citera
2024-02-17, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Om vi ponerar att polisen griper en person misstänkt för ett brott. Efter rättegång släpps personen i väntan på dom. Personen hoppar då från en bro för att han mådde så dåligt efter tiden i häkte.

Vi ska även ha i åtanke att detta handlar om PappaStor, en av de mest vedervärdiga fulgroomare som förmodligen har besudlat internet med sin närvaro. Precis som i fallet ovan är det hans egna handlingar som ledde fram till slutresultatet. Hade han bara kört lite vanilla-sex med frugan hemma så hade allt varit frid och fröjd nu.
Ja 289 var särdeles vidrig.
Hade räckt bara med telefonsamtalet han hade med fiskaren Skurt för att gripa honom, enligt mig.
Fy fan när han med sin lenaste röst sa att han vill göra flickebarnet gravid och att när flickor ska träffa någon de tycker om har de inte på sig några trosor……
Skammen över att precis alla i hans omgivning kan se hans sanna personlighet blev väl för stor och då gjorde han det enda rätta.
Dock lyckades han inbilla sin familj först att han blivit hackad och ditsatt, det var tydligt i intervjun med mamman. Hon borde lyssna på samtalet.
Citera
2024-02-17, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#371 Apan jag väntar spänt på din gestaltning av den här gäddan till din fina samling. Kan han kanske vara utklädd till en Schenker eller postanställd.

Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
"X har hastigt/brutalt ryckts ifrån oss".
- Det stämmer nog, det brukar gå fort!

"Tack för alla fina minnen"
- Ja, det säger vi här på flashback också!

Dagens elaka kommentarer, never mind - jag kommer till helvetet ändå. Kanske stöter på Pappastor där!
Har full förståelse för de som vill bevattna hans grav. Hans äckliga fantasier är skäl nog till att göra det, och vi skall vara glada att de inte framledes kommer nyttjas till att förstöra ett barns liv.

Hahaha har ni sett den ena hälsningen på dödsannonsen? "Han var en stor vän av barn" - Allan Dumpén
Citera
2024-02-17, 16:53
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Hur fan kan en mäklare godkänna sånna bilder på objektet? Ser ju ut som en pundarlya??? En av bilderna är där en hörna bara från en hörnsoffa som bara står?? Kan iofs vara praktisk att ha att gränsla när han ska föra in buttpluggen😂😂. Lyfta på klänningen bara och ”plopp” så är den inne😁
Mäklaren kanske har försökt att få gäddan att städa men utan framgång och varit tvungen att släppa ut bilderna ändå för att få det sålt så fort som möjligt. Att gå där och fota krävs en skyddsutrustning från topp till tå.

Köket är det som ser rätt okej ut men resten är ju så snaskigt.
Citera
2024-02-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree

Jag tror inte att någon sympatiserar med gäddan. Men han var någons pappa, make och son. De kan sörja en bortgången familjemedlem, även om denne gjort något vidrigt. Det känns smaklöst att sitta och gotta sig i en dödsannons såhär. Tänk på gäddans familj, inte på gäddan.
Citera
2024-02-17, 17:01
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Undrar om #372s 50-årsfest om tre veckor blir skoj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in