Citat:
Ursprungligen postat av
ABanderas68
Det är klart att det är intressant för Putins krig i Ukraina, hur det går med/för den piss-ryzzka ekonomin. Det skrivs ju ofta att kriget (och sanktionerna) gör piss-ryzzland starkare, mer "oberoende" och att krigsekonomin får ryzzland att blomstra.
Jag skulle nog kunna räkna till åtminstone 100 inlägg som handlar om just den ryzka ekonomin, i den här tråden. Som inte modererats bort. Så, även här är du uppe på läktaren och svamlar.
Tyvärr är du så funktionsvarierad så, trots att fler än mig har försökt förklara för dig, så ramlar inte poletten ner. Men jag gör gärna ett försök till. Se det som en upplyning. Med 24/7 avses att någonting pågår dygnet runt. Som i att man övervakar en byggnad 24/7. Det pågår HELA TIDEN. Inte en gång var femtonde timme. Eller varannan dag. Eller var tredje helg. DÅ ÄR DET INTE 24/7.
Det kan väl ändå inte vara så svårt? Ta ditt eget hjärta, det kan man väl säga att det slår 24/7. Om det slutar att slå i 20 minuter är det stor risk att du är död. Eller åtminstone fått en hjärtinfarkt. Om hjärtat inte slagit på 15 timmar - då ÄR du död....
Samma sak med den 130 mil långa gränsen. Om tullen säger att de bevakar 130 mil gräns mot Finland, men egentligen bara bevakar 3 gränsövergångar, så ljuger dom. Om dina piss-ryzzar beskjuter 15 områden i Ukraina, med 10-30 mils avstånd så beskjuter man inte hela fronten. Man beskjuter ett par jävligt utvalda ställen.
Jag vet att du är för dum för att fatta såna här enkla saker, så du behöver varken besvara eller citera mig. Men det kanske hjälper dig att förstå varför jag (och säkert nån till) starkt ogillar dina svepande, förrädiska, ohederliga påståenden. De är helt enkelt inte sanna. De stämmer inte överens med verkkligheten, de finns bara som förhoppningar i din maskätna hjärna.
100 inlägg om Rysslands ekonomi? Oj oj.. nu är det mycket emotionellt svammel från din sida. Jag har inte ens över 30 inlägg i denna tråd, och alla är från idag/igår, och ingen av dessa handlar om Rysslands ekonomi.
Vi kan nog lämna det här. Jag förstår att du är väldigt trög och emotionellt investerad i kriget, jag har inte läst igenom din posthistorik men gissar på att du spenderar majoriteten av din fritid på att sprida anti-rysk propaganda.
Jag förstår också att du vill bekämpa mina argument med svammel när man inte kommer på något bättre, men även ett barn kan förstå vad jag menar när jag skriver att fronten blir beskjuten 24/7.
Att du börjar svamla om några löjliga detaljer så som att liveuamap inte har en uppdatering för varje bomb som släpps vid varje tillfälle visar bara på din nivå av argument.
Ibland borde man bara erkänna att man har fel, men du väljer hellre att sitta och fortsätta att skämma ut dig själv. Det var nog mitt sista svar till just dig i denna tråd, du har gång på gång bevisat med dina inlägg att du är väldigt emotionell och kan bara repetera det du läser på flashback/väst media.
Edit: läste lite för snabbt och trodde du menade på att jag hade över 100 inlägg om Rysslands ekonomi i denna tråd, ber om ursäkt för det, och du kan bortse från den kommentaren. Men men, faktum att det fortfarande off-topic och hör inte till denna tråd, även om det finns andra som skriver om det.