2024-02-16, 10:15
Medlem
De har insett nu att Kevin inte kan vara hemma eftersom de inte får en så hög inkomst eftersom Hanna inte tjänar så bra
Citera
2024-02-16, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Fattar verkligen inte detta med att köra omkring i vagn INOMHUS?!
Har aldrig någonsin kört omkring mina barn i vagn inne, man lägger väl på en filt på golvet alt babysitter…
Men kan ju va som du säger, ska vagnen ens komma till användning så kanske den har sin enda chans inne då dom inte verkar vara speciellt sugna på att vistas utomhus över huvud taget.

Nä eller hur! Förstår ej! Är ju superbra att få ligga på golvet och se och känna sig för lite. Känna vad kroppen orkar med om jag böjer mig lite här osv. Men de får Lars aldrig testa.
Hahahah, jaa högst troligt 😊
Citera
2024-02-16, 10:17
Medlem
På tal om HT:s dötrista content, som knappt är content. Är det inte väldigt mycket ”nu ska vi handla”, ”nu ska vi laga mat”, ”nu har jag varit på promenad”. Men vi får ju inte se nånting. Hur fan kan det vara content att se en person stå och prata om allt de gjort istället för att filma just det man gör? Det borde väl ingå i flunsaskolans första lektion eller?
Citera
2024-02-16, 10:18
Medlem
Någon som vet hur det går för Linus nu? eftersom Fanni inte uppdaterar….
Citera
2024-02-16, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixxa1989

Tror ju allt detta med honom la rejält med sordin på glädjen över graviditeten. Mkt kan sägas om F men tycker inte hon förtjänar detta. En sambo som sviker på det viset. Måste ju röra sig om missbruk eller annat för annars kan han väl inte vara så jävla dum,? Hålla på sånt när de är mitt i Ivf:er o barnskaffandet...
Citera
2024-02-16, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Hade han fått köpa dom själv? 😂

Så tolkar jag det?! Eller om hon köpt dem när han var med o sen satte han dem inte vatten då. Men låter ändå märkligt. Hon menar ju att hela det där möget ska vara överraskning, både trasig kartong, skrynklat julpapper, tomma dosor o hängande rosor. 🤔 nu rimmade jag visst också!
Citera
2024-02-16, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoffsan
Jag tror hon köpte rosorna, gjorde presenten. Kom på dagen efter att hon kunde göra en reel av de. Gjorde om med torra blommor. Tror de är därför dosan saknar lapp på baksidan för att de redan suttit tejp där 😅😅

Tror det är precis så, hon har kommit på i efterhand att hon skulle gjort en reel och gör om det vid annat tillfälle. Därför hon har morgonrock på sig på reelen. Tittar man på första storyn där hon visar upp påsen med snus och rosor är det fler snusdosor och rosorna ser inte lika vissna ut.
Citera
2024-02-16, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixxa1989

Har inte följt F regelbundet, men börjat kolla in i och med denna tråden. Gissar att hon inte brukar vara så här sparsam med uppdateringar eller?
Citera
2024-02-16, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Tror ju allt detta med honom la rejält med sordin på glädjen över graviditeten. Mkt kan sägas om F men tycker inte hon förtjänar detta. En sambo som sviker på det viset. Måste ju röra sig om missbruk eller annat för annars kan han väl inte vara så jävla dum,? Hålla på sånt när de är mitt i Ivf:er o barnskaffandet...
Han sålde tydligen narkotikaklassade läkemedel för att han har spelmissbruk.Han är säkert avstängd från jobbet fortfarande.
Att stjäla mediciner från äldre försvarslösa människor är så fruktansvärt
Har har gått bakom hennes rygg är det för jäkligt och synd om henne. Eller så visste hon om det och blev medberoende.
Senast redigerad av tindraninni 2024-02-16 kl. 11:00.
Citera
2024-02-16, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Hade han fått köpa dom själv? 😂
😅😅
Citera
2024-02-16, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Frågade ju Hanna hur det kom sig att rosorna såg ut sådär? Då svarar hon Kevin glömt ställa dem i vatten?!?

What. Frågade du varför han behövt ställa dem i vatten innan han fick sin present?
Citera
2024-02-16, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Nu har jag bara ett barn som var den enklaste bebisen som liten, så kanske inte kan relatera… men när Hanna säger att Lars är så extreeemt mammig, så får jag känslan av att hon hela tiden ”rycker in” och på så sätt inte låter Kebbiz utvecka en egen relation till ongen? Mitt barn kan absolut föredra mig i vissa situationer men det har aldrig varit så att pappan inte duger. Hjälp mig att fatta här tack. Och varför den där jäävla vagnen inomhus?

Ja tror också det. Sen sa ju Hanna förut att Kevin "satt och pluggade hela dagen" och att hon var med Lars... Så vet inte hur mycket jag tror Kevin varit "föräldraledig" för den där fulla föräldrapenningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in