2024-02-16, 09:48
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backvudejaflash
Svenskar kommer sluta som palestinierna

Vilken idiotisk jämförelse.
Citera
2024-02-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Och nu säger du något helt annat. Först pratar du om att du aldrig ser "negrer" (kul ordval för en PK-apologet). Nu säger du att majoriteten av dina anställda är utlänningar. Det enda gemensamma temat är att du ursäktar en dysfunktionell politik.

Ingen hävdar att just du "ser negrer" i just ditt område. Ingen hävdar heller att dina anställda är de som utgör problemet. Lyft blicken.

Något helt annat?
Oklart hur du har det med läskunnigheten, men den går att ifrågasätta.
Jag beskrev i inlägg 1 ett par ögonblicksbilder från hemmet.
Jag beskrev i inlägg 2 min vardag i arbetet.

Rätt enkelt faktiskt.

Jag är inte mer korkad än att jag begriper att det finns mängder av problem relaterat invandring. Kände dock att trådstarten var så korkad att jag var tvungen att svara med något kanske lika korkat.
Vill man lyfta debatten krävs helt andra ingångar än ”lyft blicken - det springer negrer överallt på våra gator”.
Det är när nivån hamnar i det läget man inte blir förvånad över att landet ser ut som det gör.
Citera
2024-02-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Det du inte ser är ju att område efter område blir svartlistad. Och områdena kryper nämre och närmre dig. Dina döttrar och barnbarn kommer snart vara varse om vad jag pratar om.

Tack för, vadå?
Jag är tillräckligt vuxen för att se om mitt eget hus, inkl. barn.

Du verkar dock ha väldigt lite livserfarenhet.
Citera
2024-02-16, 09:54
Medlem
Det folk inte förstår är att allt anpassas till blattarna. Nya regler, lagar hela tiden. Inte bara dräneras välfärden via bidrag till nyadeln, sen sker bedrägerier och fusk för miljardtals kronor. T o m bankerna måste göra om sina system pga bedrägerier mot äldre är så otroligt många. Tror nog alla över 65 år i Sverige fått ett samtal att överföra pengar eller logga in på BankID.

Sen alla myndigheter det sitter korrumperade blattar och fuskar och tar mutor och delas ut uppehållstillstånd.

Sen ni som säger det är bara en liten klick. Nej, det är det inte. Tror minst 90% är i avsaknad av moral, att bry sig vad som är rätt och fel.

Allt i Sverige är uppbyggt kring att vara ärlig. På heder och samvete. Därför fungerade allt när det bara var svenskar.

Blattarna ser det som en buffe av bedrägeri möjligheter. På heder och samvete, haha visst.

Jag önskar svenskar stod upp för svenskar. I stället för att spela pk och pjåska med muslimer hela tiden. Hade varit ett stort steg.

Ni som är födda på 80 talet och senare förstår nog inte vad jag pratar om.
Citera
2024-02-16, 09:56
Avslutad
Sverige är totalförstört i grunden. Det är en realitet.

Det enda som kan rädda Sverige är att bortemot samtliga svenskar och européer i Sverige organiserar sig och bestämmer sig för att ta tillbaka Sverige.

2 miljoner människor måste avlägsnas. Kanske fler. Det kräver lagändringar. Men allt är möjligt om det finns en vilja. Den finns inte där nu.

Om 5-10 år…. Nja tveksamt, men kanske.
Citera
2024-02-16, 10:02
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Något helt annat?
Oklart hur du har det med läskunnigheten, men den går att ifrågasätta.
Jag beskrev i inlägg 1 ett par ögonblicksbilder från hemmet.
Jag beskrev i inlägg 2 min vardag i arbetet.

Rätt enkelt faktiskt.

Jag är inte mer korkad än att jag begriper att det finns mängder av problem relaterat invandring. Kände dock att trådstarten var så korkad att jag var tvungen att svara med något kanske lika korkat.
Vill man lyfta debatten krävs helt andra ingångar än ”lyft blicken - det springer negrer överallt på våra gator”.
Det är när nivån hamnar i det läget man inte blir förvånad över att landet ser ut som det gör.

Du inser nog förvirringen i att först argumentera utifrån att det finns invandrare, och sedan att det finns jättemånga och de är en stor tillgång. Att båda är anekdotiska (och därför svaga) argument ändrar inte din interna retoriska motsägelse. Jag har inte dålig läsförståelse. Det är du som inte klarar att diskutera utifrån välkända och uppenbara statistiska förhållanden.

Du medger att ditt svar var korkat. Vi är överens.

Presentera gärna de ingångar du menar kan lyfta debatten. Enligt mig skulle ditt bidrag kunna vara att du slutar reagera med förnekelse när problem med massinvandringen påtalas. Det borde vara ett minimum. Och egentligen handlar tråden bara om det. Vi har stora problem, och alltför många lever fortfarande i förnekelse. Du väljer om du vill vara en del av problemet eller lösningen. Blev du kränkt av TS?
Citera
2024-02-16, 10:06
Medlem
Var i en butik härförleden under min samhällstjänst och en ugglekärring som skulle betala spelade lågmäld arabisk bönmusik från sin handväska. Jag höll på att smälla av och var nära till att läxa upp idioten. Tyvärr var jag ej i någon position för det pga samhällstjänsten.

Är det sådana här situationer som TS anser att vi Svenskar skall agera mot?

Eller vill du att vi tar till vapen direkt?

Mvh Svensk man
Citera
2024-02-16, 10:06
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Tack för, vadå?
Jag är tillräckligt vuxen för att se om mitt eget hus, inkl. barn.

Du verkar dock ha väldigt lite livserfarenhet.

Aha du låtsas att politik inte finns, utan bara ditt eget liv? Skön cope i guess

Antar du röstat på skiten
Citera
2024-02-16, 10:14
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:
"Det har inte hänt MIN fru så jag bryr mig inte!" Folk som tänker såhär kommer inte ha någon att ropa den dagen kommer, och den kommer. Och kommer den inte för dig så kommer den till dina barnbarn. Sanna mina ord.

Exakt så är det och det är detta som är det stora problemet.
”Jag känner ingen som blivit rånad/våldtagen så allt är lugnt”.
De som bara har SVT/SR, DN och Aftonbladet som nyhetskälla är de farligaste då de vilseleds och därmed blir förnekare.

De som var unga på 90-talet (eller tidigare) upplever ett totalt förändrat samhälle idag. De som är unga idag vet tyvärr inte bättre eftersom de inte har något att jämföra med.

Rekrytering till springpojke sker på skolgården. Förnedringsrån och våldtäkter sker mitt på dagen.
Upplopp och bilbränder sker mitt framför näsan på polisen.
Då har jag inte ens nämnt de dagliga skjutningarna och sprängningarna som sker i köpcentrum och flerfamiljshus.

När sen SD (som varnat för utvecklingen) försöker anpassa lagar och skydda Svenskarna genom t.ex visitationszoner blir de direkt attackerade av bl.a tidigare nämnda medier samt vänsterpolitikerna.

Tänk att det gått så långt att vi måste ha visitationszoner!
Lilla Sverige helt i klorna på MENA!
Citera
2024-02-16, 10:23
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Citat:
Ni sitter bara hemma och kollar på porr medan landet tas över av babbar. Ni bryr er inte ens. Trots att ni är omringade av negrer så kollar ni inte ens upp från mobilen.

Era tjejer våldtas, era barn blir våldtagna tills de blir invalida. Unga svenska män får agera knarkmulor och bli begravna levande. SVT hjärntvättar och förnedrar svenskar dagligen i TV. I andra länder går man ut och protesterar. Vad gör ni? Inte ett skit. Är det här vad ni lämnar efter till era barn? Skäms folk inte?

Om folk bara hade velat så hade vi löst det här för länge sen. Men ni vill inte. Ni har ingen jävla anamma. Märks att ni inte har krigat på 400 år fan, tro mig.

Stämmer svenskarna är besegrade av fred.
Min anledning till att jag vägrar delta i någon som helst krigsföring är att jag vägrar dö för feminister, HBTQ-pedofil-maffian, MENA-fä på bidrag som tuggar khat och röker vattenpipa samt den vänsterliberala eliten.
Kvinnor får skylla sig själva! De vill ha den här mångkulturella skiten. Undermedvetet tror jag dock de längtar efter starka män och det är därför de stödjer islam indirekt.
Du har dock rätt i sak!
Citera
2024-02-16, 10:24
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Jorgen
Exakt så är det och det är detta som är det stora problemet.
”Jag känner ingen som blivit rånad/våldtagen så allt är lugnt”.
De som bara har SVT/SR, DN och Aftonbladet som nyhetskälla är de farligaste då de vilseleds och därmed blir förnekare.

De som var unga på 90-talet (eller tidigare) upplever ett totalt förändrat samhälle idag. De som är unga idag vet tyvärr inte bättre eftersom de inte har något att jämföra med.

Rekrytering till springpojke sker på skolgården. Förnedringsrån och våldtäkter sker mitt på dagen.
Upplopp och bilbränder sker mitt framför näsan på polisen.
Då har jag inte ens nämnt de dagliga skjutningarna och sprängningarna som sker i köpcentrum och flerfamiljshus.

När sen SD (som varnat för utvecklingen) försöker anpassa lagar och skydda Svenskarna genom t.ex visitationszoner blir de direkt attackerade av bl.a tidigare nämnda medier samt vänsterpolitikerna.

Tänk att det gått så långt att vi måste ha visitationszoner!
Lilla Sverige helt i klorna på MENA!

Vi är främst i klorna på kommunister det började med Palme och sen blev denna kommunistspion martyrförklarad det är för komplext för att gå in detaljerat hur vänstern medvetet saboterar viktiga samhällsfunktioner bl.a. skolväsendet, polisen och rättsväsendet. Man har medvetet krattat vägen för massinvasion av mena.
Citera
2024-02-16, 10:24
Medlem
Barentss avatar
TS borde arbeta mer, tjäna mer pengar, och flytta till ett område som jag och min familj bor i helt utan invandrare varken i skolan eller på gatan.

Doftar starkt av offerkofta i TS? TS bör berätta vad han själv gjort för att förbättra Sverige, t.ex studier, skatt, insatser i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in