2024-02-15, 21:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det här är befängt. Du tycker det är bättre att helt oförberett få erfara av snuskgubbar att de är eftertraktade sexobjekt. Sådana som lurar dem dela nakenfoton, uppmuntrar dem att ta olja på fingrarna och föra in i analen och sen försöka stämma träff med dem. Det är bättre än att berätta för barnen att de ska akta sig för dessa?
Har Dumpens fiskare fått gäddorna att fråga efter naket? Har de över huvud taget videochattat? Har de fått gäddorna att efterfråga självpulland flickor.
Citat:
Du ser i det du vittnar om, du blev skadad av sådana möten. Inte var det varningarna som skadade dig.
Jag hade inga möten som ung.
Citat:
Det är barnen som ska skyddas, både fysisk och psykiskt, hela barnet.
Barn förstår mer än du tror och nog pratas det på barnens vis till barnen, och föräldrarna. Och till hela världen som vill lyssna.
Om barnen förstår, varför klarar de då inte ett knull, nej för att de inte förstår till fullo. Ena stunden menar du de är mogna, andra stunden är de omogna?
Citat:
Jaså? du har ju för inte alls för länge sedan raljerat om normalitet och lovlighet hos könsmogna barn som kan vara i så låg ålder som 10 år!!? 10-åringar idag vet mer än du tror och de tål att höra varningar vad de ska akta sig för.
I det fallet har du blandat ihop mig med någon annan. Har sett annan skriva så.
Citat:
Du vill normalisera sexuell attraktion till barn, det är inte naturligt, jämför inte med dig själv.
Vuxna människa ta ditt ansvar! Ingen kan skylla på Dumpen att det skulle vara deras ansvar om den vuxne förgriper sig på ett barn!
Jag har inte påstått det är något bra, men uppenbarligen så finns det personer som attraheras till barn, och antar de får kämpa för att hålla sig på mattan. Då bör man inte initiera tankar hos dem som gör att de går över gränsen, och det kan Dumpen göra genom att signalera en brådmoget barn.
Citat:
Ankan, du borde söka hjälp för av det du skriver har du allvarliga problem.
Jag tror snarare du får problem av det enkla skälet att någon säger emot dig.
Citera
2024-02-16, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Tänk efter nu idiot, alla personer med dragning till barn och som dumpen fångat har samma problem och bristande förmågor. Extremt få, om ens någon, går att läka. Oavsett med behandling. Detta är ett, som Patrik säger, skevt tändningsmönster, som du inte kan snacka bort. Ungefär som att medicinera bort homosexualitet eller någon annan fetisch.

DET ÄR FEL PÅ ALLA SOM GILLAR BARN, UTVECKLINGSCP ELLER INTE. AVLIVA HELA BUNTEN
Tror du på riktigt att en gravt autistisk man tänder oå barn. Han är ju för hel*ete ett barn själv. Läser du inte vad jag skrev.
Om en person söker efter honom så svarar han. Dessutom sökte han inte efter barn på en Barnsite. Han var inne på vuxensite. Så vad gör ett barn på en vuxensite, ja om man inte heter Dumpen då. Som snärjer män.
Citera
2024-02-16, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du vet uppenbarligen inte vad gravt autistisk är.
Du vet inte vad det är iallafall, och du har inte sett personen ifråga.
Han har ingen aning om vad han har gjort för fel !
Bra vi går på autistiska folk nu och hänger ut don. Ja det hjälper dom jätte mjt.
Citera
2024-02-16, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Dumpen pratar med personens föräldrar och/eller boendestöd i första hand

När inte det går så hänger dom ut dom
Ja de säger det jag !
Så är det när man tror på allt de säger och gör.
Om de hade pratat med hans föräldrar hade de sett hur illa det är med mannen som är 10 i huvudet.
Tror du att könsdrift försvinner hos Autistiska människor ?
Citera
2024-02-16, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestiVest
Ja de säger det jag !
Om de hade pratat med hans föräldrar hade de sett hur illa det är med mannen som är 10 i huvudet.
Nej och det kan göra dem farliga för ungdomar och barn i deras omgivning.
Citera
2024-02-16, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nej och det kan göra dem farliga för ungdomar och barn i deras omgivning.
Klart att de kan bli farliga. Men att hänga ut en autistisk man/ungdom, det gör man inte.
Den mannen skall ha vård. Inte jagas utav en massa andra galna människor.
Denna man vet inte vad han gör. Han vet inte om rätt eller fel.
Då skall han heller inte bli uthängd.
Vad hänger dom ut härnäst, en med X kromosom.
Citera
2024-02-16, 09:53
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestiVest
Ja de säger det jag !

Men för barnen spelar det ingen roll om dom blir våldtagna av en med eller utan diagnos
Han ser ut att förstå att det han gjort är fel, han förstår att det är fel att agera sexuellt mot barn, det visar han tydligt på konversationen, han säger tillomed att han minskat på sina sexköp vilket jag tolkar som att han vet om att det är fel

Jämför med Törebodamassören, han hade inte alls den förmågan att förstå att han hade gjort fel

Det spelar ingen roll hur sexdriften är, det är ingen ursäkt till att agera sexuellt mot barn eller betala för sex
Citera
2024-02-16, 10:57
Medlem
Citat:
Men för barnen spelar det ingen roll om dom blir våldtagna av en med eller utan diagnos
Han ser ut att förstå att det han gjort är fel, han förstår att det är fel att agera sexuellt mot barn, det visar han tydligt på konversationen, han säger tillomed att han minskat på sina sexköp vilket jag tolkar som att han vet om att det är fel

Jämför med Törebodamassören, han hade inte alls den förmågan att förstå att han hade gjort fel

Det spelar ingen roll hur sexdriften är, det är ingen ursäkt till att agera sexuellt mot barn eller betala för sex

Du har helt rätt, men diskussionen handlade väl om uthängning eller inte. Det var väl knappast så att sex med barn förordades eller ens prisades.
Citera
2024-02-16, 11:06
Medlem
Citat:

Varje gång någon av olika anledningar uttrycker tveksamheter kring uthängningar , tolkar dumplingar det allltid som att vederbörande propagerar för sex med barn. Jag förstår inte logiken i detta.
Citera
2024-02-16, 12:17
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Varje gång någon av olika anledningar uttrycker tveksamheter kring uthängningar , tolkar dumplingar det allltid som att vederbörande propagerar för sex med barn. Jag förstår inte logiken i detta.

Jag svarade på "Tror du att könsdrift försvinner hos Autistiska människor ?" Och därav sa jag att det inte spelar någon roll, jag sa aldrig att du propagerar för barnvåldtäkter

Även folk med diagnoser är farliga för barn när dom utan problem kan tänka sig betala 700 kr för en oral våldtäkt på ett barn och då behöver man varna för dom
Citera
2024-02-16, 12:20
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Undrar om de försöker sig på att göra tänderna avdragsgilla? Knaek och litervis med sats = tandröta...
Dumpen är ett magiskt bevis på en enda sak (ur flera synvinklar) - vilket sjukt jävla samhälle vi lever i.

Det sista har du helt rätt i, där är alla oavsett om man är för eller mot dumpen

Det är sjukt att det finns så många vuxna som kan tänka sig agera sexuellt mot barn
Citera
2024-02-16, 13:04
Medlem
Citat:
Det sista har du helt rätt i, där är alla oavsett om man är för eller mot dumpen

Det är sjukt att det finns så många vuxna som kan tänka sig agera sexuellt mot barn
Ja, det är helt sjukt att barn urnyttjas så. Det är också sjukt hur dumpen arbetar. Sjukt hur S och P totalt mjölkar sina anhängare. Sjukt att samhället både legaliserar och uppmuntrar till det.
Rakt genom sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in