2024-02-15, 14:00
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Vill du avslöja vilka psykologiska/psykiatriska kompetenser du besitter?

Inget mer än att ja kan läsa av kroppsspråket någorlunda
Citera
2024-02-15, 14:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Har Dumpens utgivningsbevis blivit återkallat? Cirkulerar rykten om det.
Det går nog inte, det gäller i 10 år, och efter det måste ett nytt sökas som kanske kan avslås. Det blir förverkat om dumpen.se läggs ned, byter namn, Sara hoppar av eller dör.
Citera
2024-02-15, 14:25
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det går nog inte, det gäller i 10 år, och efter det måste ett nytt sökas som kanske kan avslås. Det blir förverkat om dumpen.se läggs ned, byter namn, Sara hoppar av eller dör.

Att den ansvarige utgivaren hoppar av behöver inte nödvändigtvis göra att utgivningsbeviset upphör att gälla, det kan fortfarande ske genom ett utgivarbyte
Citera
2024-02-15, 14:27
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Aldrig fattat hur KiK och fiskandet funkat, så igår "wallraffade" jag. Gick med i nån snuskig KiK-grupp som var SMOCKFULL med botar som skrev "hey", "hello" osv ,bara halvnakna damer på botarnas profilbilder.

Hur som helst fick jag efter många om och men tag i EN riktig person som jag pratade med i gruppchatten och mycket riktigt, efter en stund dök typ "Tindra09" upp (hon gjorde entré med en ap-emoji) med en profilbild på någon liten mörkhårig flicka: DUMPEN tänkte jag direkt och skickade iväg ett privatmeddelande till barnet, men fick inget svar 😞 tror det kan bero på att jag är kvinna och att de inte vill slösa tid på "risken" att jag bara var en normal dam, eller vad tror ni? Har faktiskt väldigt svårt att tro att det var ett riktigt barn som dök upp bara så där bland oss och alla botar.

Dumpen med till visshet gränsande sannolikhet. Ja, tror som du, berodde på det. Säkerligen skulle du ha fått respons om du hade varit man/haft en manfejkkonto.

För övrigt är det intressant att det i närtid har åkt dit ett par gäddor som uppenbarligen inte har haft koll på Dumpen. Det är ytterst förvånande i min bok; är man en hugad barnsexspekulant på nätet, borde väl vid det här laget Dumpen ingå i grundkurs 1A? Bevisligen inte.

Det ultimata testet för att kontrollera om det är Dumpen eller annan gäddjägare som är i farten måste efter #344 ändå vara: ”Vill du ha sex med mig och min hund? Blir en härlig trekant. Vill du att lurviga gossen slickar dig?” Om ”Ja”, alternativt chatten fortsätter = Dumpen.
Citera
2024-02-15, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Snubben initcierade en i ett icke-fiktivt scenario, olaglig handling, eller två. Dumpen catchade honom och publicerade händelsen. Tolkningen och att du tycker hans beteende är ok står för dig.

Det har jag inte sagt men #369 satte sig inte vid sin runkdator med syftet att söka efter barn utan det är tillagt av Dumpen själva. Hans chatt hade sett exakt likadan ut om det stått 14 år eller 73 år. Fokuset är på prutning och åldern för honom är något som bara står där.

Uppenbart svagbegåvad så lite fult att hänga ut honom. Fick för mig att Dumpen inte hänger ut intellektuellt funktionsnedsatta men det stämde tydligen inte.

Han försöker faktiskt bättra sig då det blivit "mindre" sexköp senaste tiden. Så länge han inte har tillgång till pengar så finns inget problem.
Citera
2024-02-15, 19:22
Medlem
Citat:
Det du inte vill förstå, är det att barnen tar del av Dumpen i olika kanaler, de förstår inte Dumpen och blir konfunderade, börja tänka i banor som de normalt inte tänker. Vet att porr inte är bra och de kan ha sett det, men att dessutom få veta att gubbar dreglar efter dem och vill göra såsom de gör i porren med det barn de är, är inte bra för de att veta. Det blir som ett lätt övergrepp av att få veta det utan att det blivit något fysiskt. Det kan sexualisera dem, eller tvärt om få avsmak för sex.
Det här är befängt. Du tycker det är bättre att helt oförberett få erfara av snuskgubbar att de är eftertraktade sexobjekt. Sådana som lurar dem dela nakenfoton, uppmuntrar dem att ta olja på fingrarna och föra in i analen och sen försöka stämma träff med dem. Det är bättre än att berätta för barnen att de ska akta sig för dessa?

Citat:
Och det kan vecka lustar i dem, så blev det för mig fast det inte var penetrering i det jag såg. Det kan inte bara göra så de söker vuxna, utan mer troligt jämnåriga som det kan bli ett ligg, eller tafsning av, vilket varken det skyldige barnet eller offret mår bra av. .
Du ser i det du vittnar om, du blev skadad av sådana möten. Inte var det varningarna som skadade dig.

Citat:
Det är ju barnen ni vill skydda, det ni vill skydda är det psykiska måendet hos barnet, inte just den fysiska händelsen, varför ignorerar ni den belastning som Dumpen skapar med att ex. v. finnas på Tiktok, ni är totalt okunniga i tankar som barn har och som de måste hantera utan att just våga fråga en vuxen om, och om de vågar fråga så förstår de ändå inte till fullo.
Det är barnen som ska skyddas, både fysisk och psykiskt, hela barnet.
Barn förstår mer än du tror och nog pratas det på barnens vis till barnen, och föräldrarna. Och till hela världen som vill lyssna.

Citat:
Och det är även barn under 10 år som älskar sin mamma och pappa, och det enda de vet är att föräldrarna legat för att få dem och syskonen. Vet inget eller lite om sexuella känslor i samband om det, och de är normalt inte mogna för att hantera det .
Jaså? du har ju för inte alls för länge sedan raljerat om normalitet och lovlighet hos könsmogna barn som kan vara i så låg ålder som 10 år!!? 10-åringar idag vet mer än du tror och de tål att höra varningar vad de ska akta sig för.

Citat:
Det finns nog flera vuxna som kan tycka barn är attraktiva, men en naturlig del är att undertrycka detta då det rör sig om försvarslösa. Dumpens fiskare gör att de får intrycket att de inte är försvarslösa, de simulerade barnen verkar mycket kompetenta och därmed verkar mycket mogna och fiskarna hävdar de är erfarna, många gånger med flera partner. Därmed bryter de igenom detta naturliga att inte utsätta någon försvarslös. Jag
Du vill normalisera sexuell attraktion till barn, det är inte naturligt, jämför inte med dig själv.
Vuxna människa ta ditt ansvar! Ingen kan skylla på Dumpen att det skulle vara deras ansvar om den vuxne förgriper sig på ett barn!

Ankan, du borde söka hjälp för av det du skriver har du allvarliga problem.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-15 kl. 19:47.
Citera
2024-02-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Vad är det som inte fungerar? Har du nu bevis , länkar , bekräftelse från SÄPO, FBI och eller MI5???
Visa bevis annars är det bara ryktesspridning. !!!!!!! Känner du igen dig????
Faktum är att soc. regerar direkt om orosanmälan kommer in och alldeles särskilt om det gäller minderåriga.Vederbörande eller misstänkt hämtas omgående av polis. .Sen kan förundersökningen iofs läggas ned pga av brist på konkreta bevis och det kan naturligtvis begås misstag under förundersökningen. Det innebär dock inte att ingenting fungerar.
Självklart ska förövare stoppas , men det kan man göra på olika sätt. För dig finns endast dumpens sätt ,allt annat är tydligen bara trams.Så även Ecpat och Childhood är också bara trams????
Påstår du att det fungerar??

Vilken värld lever du i? Pedofilens smala ursäktsliv?
Barnens skydd är uruselt och om du inte var så faktaresistent så skulle du också förstå det.
Ett känt fall som till och med du borde känna till var domstolen som inte förstod vad en snippa var. https://www.dagensjuridik.se/nyheter/hd-rattegangsfel-i-snippa-malet-malet-aterforvisas/

https://m.youtube.com/watch?v=tC08h9v43RU
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-15 kl. 19:48.
Citera
2024-02-15, 21:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det här är befängt. Du tycker det är bättre att helt oförberett få erfara av snuskgubbar att de är eftertraktade sexobjekt. Sådana som lurar dem dela nakenfoton, uppmuntrar dem att ta olja på fingrarna och föra in i analen och sen försöka stämma träff med dem. Det är bättre än att berätta för barnen att de ska akta sig för dessa?
Har Dumpens fiskare fått gäddorna att fråga efter naket? Har de över huvud taget videochattat? Har de fått gäddorna att efterfråga självpulland flickor.
Citat:
Du ser i det du vittnar om, du blev skadad av sådana möten. Inte var det varningarna som skadade dig.
Jag hade inga möten som ung.
Citat:
Det är barnen som ska skyddas, både fysisk och psykiskt, hela barnet.
Barn förstår mer än du tror och nog pratas det på barnens vis till barnen, och föräldrarna. Och till hela världen som vill lyssna.
Om barnen förstår, varför klarar de då inte ett knull, nej för att de inte förstår till fullo. Ena stunden menar du de är mogna, andra stunden är de omogna?
Citat:
Jaså? du har ju för inte alls för länge sedan raljerat om normalitet och lovlighet hos könsmogna barn som kan vara i så låg ålder som 10 år!!? 10-åringar idag vet mer än du tror och de tål att höra varningar vad de ska akta sig för.
I det fallet har du blandat ihop mig med någon annan. Har sett annan skriva så.
Citat:
Du vill normalisera sexuell attraktion till barn, det är inte naturligt, jämför inte med dig själv.
Vuxna människa ta ditt ansvar! Ingen kan skylla på Dumpen att det skulle vara deras ansvar om den vuxne förgriper sig på ett barn!
Jag har inte påstått det är något bra, men uppenbarligen så finns det personer som attraheras till barn, och antar de får kämpa för att hålla sig på mattan. Då bör man inte initiera tankar hos dem som gör att de går över gränsen, och det kan Dumpen göra genom att signalera en brådmoget barn.
Citat:
Ankan, du borde söka hjälp för av det du skriver har du allvarliga problem.
Jag tror snarare du får problem av det enkla skälet att någon säger emot dig.
Citera
2024-02-16, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Tänk efter nu idiot, alla personer med dragning till barn och som dumpen fångat har samma problem och bristande förmågor. Extremt få, om ens någon, går att läka. Oavsett med behandling. Detta är ett, som Patrik säger, skevt tändningsmönster, som du inte kan snacka bort. Ungefär som att medicinera bort homosexualitet eller någon annan fetisch.

DET ÄR FEL PÅ ALLA SOM GILLAR BARN, UTVECKLINGSCP ELLER INTE. AVLIVA HELA BUNTEN
Tror du på riktigt att en gravt autistisk man tänder oå barn. Han är ju för hel*ete ett barn själv. Läser du inte vad jag skrev.
Om en person söker efter honom så svarar han. Dessutom sökte han inte efter barn på en Barnsite. Han var inne på vuxensite. Så vad gör ett barn på en vuxensite, ja om man inte heter Dumpen då. Som snärjer män.
Citera
2024-02-16, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du vet uppenbarligen inte vad gravt autistisk är.
Du vet inte vad det är iallafall, och du har inte sett personen ifråga.
Han har ingen aning om vad han har gjort för fel !
Bra vi går på autistiska folk nu och hänger ut don. Ja det hjälper dom jätte mjt.
Citera
2024-02-16, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Dumpen pratar med personens föräldrar och/eller boendestöd i första hand

När inte det går så hänger dom ut dom
Ja de säger det jag !
Så är det när man tror på allt de säger och gör.
Om de hade pratat med hans föräldrar hade de sett hur illa det är med mannen som är 10 i huvudet.
Tror du att könsdrift försvinner hos Autistiska människor ?
Citera
2024-02-16, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestiVest
Ja de säger det jag !
Så är det när man tror på allt de säger och gör.
Om de hade pratat med hans föräldrar hade de sett hur illa det är med mannen som är 10 i huvudet.
Tror du att könsdrift försvinner hos Autistiska människor ?
Nej och det kan göra dem farliga för ungdomar och barn i deras omgivning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in