Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Det här är befängt. Du tycker det är bättre att helt oförberett få erfara av snuskgubbar att de är eftertraktade sexobjekt. Sådana som lurar dem dela nakenfoton, uppmuntrar dem att ta olja på fingrarna och föra in i analen och sen försöka stämma träff med dem. Det är bättre än att berätta för barnen att de ska akta sig för dessa?
Har Dumpens fiskare fått gäddorna att fråga efter naket? Har de över huvud taget videochattat? Har de fått gäddorna att efterfråga självpulland flickor.
Citat:
Du ser i det du vittnar om, du blev skadad av sådana möten. Inte var det varningarna som skadade dig.
Jag hade inga möten som ung.
Citat:
Det är barnen som ska skyddas, både fysisk och psykiskt, hela barnet.
Barn förstår mer än du tror och nog pratas det på barnens vis till barnen, och föräldrarna. Och till hela världen som vill lyssna.
Om barnen förstår, varför klarar de då inte ett knull, nej för att de inte förstår till fullo. Ena stunden menar du de är mogna, andra stunden är de omogna?
Citat:
Jaså? du har ju för inte alls för länge sedan raljerat om normalitet och lovlighet hos könsmogna barn som kan vara i så låg ålder som 10 år!!? 10-åringar idag vet mer än du tror och de tål att höra varningar vad de ska akta sig för.
I det fallet har du blandat ihop mig med någon annan. Har sett annan skriva så.
Citat:
Du vill normalisera sexuell attraktion till barn, det är inte naturligt, jämför inte med dig själv.
Vuxna människa ta ditt ansvar! Ingen kan skylla på Dumpen att det skulle vara deras ansvar om den vuxne förgriper sig på ett barn!
Jag har inte påstått det är något bra, men uppenbarligen så finns det personer som attraheras till barn, och antar de får kämpa för att hålla sig på mattan. Då bör man inte initiera tankar hos dem som gör att de går över gränsen, och det kan Dumpen göra genom att signalera en brådmoget barn.
Citat:
Ankan, du borde söka hjälp för av det du skriver har du allvarliga problem.
Jag tror snarare du får problem av det enkla skälet att någon säger emot dig.