2024-02-16, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Nej men nu när jag sett dessa bilder och kollar på Hannas video igen så inser jag ju att hon driver ju inte? Hon är ju allvarlig? Nåt står ju inte riktigt rätt till hos henne?

Och jag såg inte det först men rosorna tappar ju blad i början av videon. Då tar man väl och filmar om? Varför är hon så dålig?

Jag var också tvungen att kolla igen. Alltså rosorna är ju helt vissna. Dom hänger ju bara. Jag tror hon gick till närmsta Coop i sista minuten och de hade bara vissna blommor kvar. Men Hanna orkade inte ta sig någon annanstans. Och så tänkte hon att kevin har säkert massa snus hemma, men hittade bara två dosor i kylen så då fick hon rota fram en gammal dosa också
Citera
2024-02-16, 08:27
Medlem
Fortfarande så förundrad över hts present... presentpåse med ett hål i, presentpapper från jul, halvdöda rosor som tappar blad och knappt står upp, snusdosor på grillpinnar som sitter helt fel och för långt ner??? Och en dag för sent dessutom... är det hanna eller lars som gjort presenten liksom??? Hahaha nej men asså jag hade undrat om min man fått en stroke eller något om han gav något liknande till mig. Lat-Hannah med mentala kapaciteten av en 11-åring strikes again.

Och att hon dessutom är typ stolt över det och filmar en film och lägger på klassisk musik och lägger upp till allmän beskådan!!! Jag hade skämts ihjäl!
Citera
2024-02-16, 08:48
Medlem
Alltså hon kunde väl iaf haft snus i dosorna då 😅. Typ som att ge bort tomma godispåsar. Fattar ingenting, det måste ju vara ett skämt?
Citera
2024-02-16, 09:36
Medlem
Men blir galen, lägg Lars på golvet med en leksak. Hon behöver inte köras runt i vagnen inne.. iofs, måste kanske använda vagnen lite så den inte bara står....🤔
Citera
2024-02-16, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoffsan
Men blir galen, lägg Lars på golvet med en leksak. Hon behöver inte köras runt i vagnen inne.. iofs, måste kanske använda vagnen lite så den inte bara står....🤔

Fattar verkligen inte detta med att köra omkring i vagn INOMHUS?!
Har aldrig någonsin kört omkring mina barn i vagn inne, man lägger väl på en filt på golvet alt babysitter…
Men kan ju va som du säger, ska vagnen ens komma till användning så kanske den har sin enda chans inne då dom inte verkar vara speciellt sugna på att vistas utomhus över huvud taget.
Citera
2024-02-16, 09:50
Medlem
Sa HT precis att Kebaben skulle ta föräldraledigt på förmiddagen och jobba på eftermiddagen? Kanske borde tipsa försäkringskassan 🤪
Citera
2024-02-16, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalemonde
Sa HT precis att Kebaben skulle ta föräldraledigt på förmiddagen och jobba på eftermiddagen? Kanske borde tipsa försäkringskassan 🤪

Nej. Han jobbar femskift och hon menar att den veckan han jobbar förmiddag så kommer han istället vara F-ledig 😊 Sen jobba natt, em osv enligt schema.
Citera
2024-02-16, 10:07
Medlem
Jag frågade Hanna varför rosorna var sådär, då sa hon att Kevin glömt ställa dem i vatten??! Jag trodde hon köpt rosorna utan hans vetskap?
Citera
2024-02-16, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fortfarande så förundrad över hts present... presentpåse med ett hål i, presentpapper från jul, halvdöda rosor som tappar blad och knappt står upp, snusdosor på grillpinnar som sitter helt fel och för långt ner??? Och en dag för sent dessutom... är det hanna eller lars som gjort presenten liksom??? Hahaha nej men asså jag hade undrat om min man fått en stroke eller något om han gav något liknande till mig. Lat-Hannah med mentala kapaciteten av en 11-åring strikes again.

Och att hon dessutom är typ stolt över det och filmar en film och lägger på klassisk musik och lägger upp till allmän beskådan!!! Jag hade skämts ihjäl!

Frågade ju Hanna hur det kom sig att rosorna såg ut sådär? Då svarar hon Kevin glömt ställa dem i vatten?!?
Citera
2024-02-16, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Frågade ju Hanna hur det kom sig att rosorna såg ut sådär? Då svarar hon Kevin glömt ställa dem i vatten?!?

Hade han fått köpa dom själv? 😂
Citera
2024-02-16, 10:13
Medlem
Nu har jag bara ett barn som var den enklaste bebisen som liten, så kanske inte kan relatera… men när Hanna säger att Lars är så extreeemt mammig, så får jag känslan av att hon hela tiden ”rycker in” och på så sätt inte låter Kebbiz utvecka en egen relation till ongen? Mitt barn kan absolut föredra mig i vissa situationer men det har aldrig varit så att pappan inte duger. Hjälp mig att fatta här tack. Och varför den där jäävla vagnen inomhus?
Citera
2024-02-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy

Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Hade han fått köpa dom själv? 😂

Jag tror hon köpte rosorna, gjorde presenten. Kom på dagen efter att hon kunde göra en reel av de. Gjorde om med torra blommor. Tror de är därför dosan saknar lapp på baksidan för att de redan suttit tejp där 😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in