Citat:
Haha, hur i helva helvete tänkte du här?!😄
Snälla, kan din tröga självmedicinerade sönderbenzade hjärna redogöra för mig varför det skulle vara lägre risk att man hamnar i ett missbruk om det sker utan extra kontroller?😄 Hur ökar risken om du har fler kontroller än om det endast är du ensam som håller koll?
Låt mig gissa — Big-Farma-vaxxxer-flat-earth-judar-elit-conspericy-turning-the-freaking-frogs-gay-ödlemänniskor-illu minati?
Förklara gärna utförligt steg för steg hur du resonerar. Ju mer detaljerat desto roligare!
Låt mig gissa — du är benzad just nu?
Självmedicinerad med oklara substanser från random langare — allt för att skydda dig själv mot big pharma?🤣
Fyfan vad trött jag är på den här antivetenskapliga och kunskapshatande underdogmentaliteten. Du är inte cool, och du är inte mer kunnig för att du inte klarade grundskolan. Dr. Homeless Al C. Oholic på youtube, Trump eller din langare är inte mer trovärdiga än världens samlade forskning av alla människor genom hela mänsklighetens historia.
Och du är ett riktigt äckligt jävla svin som uppmuntrar folk som mår dåligt att ”självmedicinera” kraftigt beroendeframkallande droger och samtidigt uppmuntrar dem att inte söka vetenskapligt bevisat fungerande vård
*Spottar i ditt ansikte*
Snälla, kan din tröga självmedicinerade sönderbenzade hjärna redogöra för mig varför det skulle vara lägre risk att man hamnar i ett missbruk om det sker utan extra kontroller?😄 Hur ökar risken om du har fler kontroller än om det endast är du ensam som håller koll?
Låt mig gissa — Big-Farma-vaxxxer-flat-earth-judar-elit-conspericy-turning-the-freaking-frogs-gay-ödlemänniskor-illu minati?
Förklara gärna utförligt steg för steg hur du resonerar. Ju mer detaljerat desto roligare!
Låt mig gissa — du är benzad just nu?
Självmedicinerad med oklara substanser från random langare — allt för att skydda dig själv mot big pharma?🤣Fyfan vad trött jag är på den här antivetenskapliga och kunskapshatande underdogmentaliteten. Du är inte cool, och du är inte mer kunnig för att du inte klarade grundskolan. Dr. Homeless Al C. Oholic på youtube, Trump eller din langare är inte mer trovärdiga än världens samlade forskning av alla människor genom hela mänsklighetens historia.
Och du är ett riktigt äckligt jävla svin som uppmuntrar folk som mår dåligt att ”självmedicinera” kraftigt beroendeframkallande droger och samtidigt uppmuntrar dem att inte söka vetenskapligt bevisat fungerande vård
*Spottar i ditt ansikte*
Moooget!
Det är väl inte mitt fel att du inte kan hantera droger i brukande form. Finns dom som självmedicinerar och sköter både jobb samt familj.
*Ger en pung spark*