2024-02-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon sände från det vanliga kontot tror jag

Men va?! Fattar ingenting. Inte sett att hon vart live och tror inte jag blockad….🙃 sicket liv jag har ändå. Detta är mitt största orosmoln just nu. 🤪🍾
2024-02-15, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon satt och läste upp något på tiktok och da kissa på sig åtminstonde 10 ggr och fattade inte att det var fel

Nä det är klart att hon inte fattade det. Allt som inte passar deras agenda har dom noll förståelse för. Därför är också deras barn placerade.
2024-02-15, 20:31
Medlem
Vet inte om det stått i tråden tidigare, men 2019 finns det en dom gällande Lejonmamman för tvångsvård.
Tänkte på det i dag då hon satt och läste i några papper och sa att hon blev sjuk då dom tog hennes söön. Visst blev han placerad efter 2019?

Fick hon förresten hjälp av hittegodis avdelningen?
Funderar om hon sa hittegodis medvetet eller om det är så att hon inte kan uttala det rätt?
2024-02-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tucan83
Har hon bytt namn (Lejonmamma12) eller har hon blockat mig? Inte sett henne vart live alls idag.
jo hon livat när hon satt o målade
2024-02-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Vet inte om det stått i tråden tidigare, men 2019 finns det en dom gällande Lejonmamman för tvångsvård.
Tänkte på det i dag då hon satt och läste i några papper och sa att hon blev sjuk då dom tog hennes söön. Visst blev han placerad efter 2019?

Funderar om hon sa hittegodis medvetet eller om det är så att hon inte kan uttala det rätt?

Sonen blev omhändertagen 2023. De satt på utredningshem december 2022 om jag minns rätt.

Var inte tvångsvården efter att hon dömdes för misshandel av barnets pappa? Tror det var 2019.
2024-02-15, 20:52
Medlem
Citat:
Håvete också. Har väl tillslut blivit blockad?! Vilket konto sände hon ifrån?

Lejonmamma12
2024-02-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Lejonmamma12

Tack. Hoppas på otur idag och att jag har uppkoppling i morgon. Det är tragiskt att följa henne och uppenbarligen beroendeframkallande.
2024-02-15, 21:22
Medlem
Citat:
Tack. Hoppas på otur idag och att jag har uppkoppling i morgon. Det är tragiskt att följa henne och uppenbarligen beroendeframkallande.

TikTok lite skumt för man har ju flera enheter..hehe.
Söker jag samma så kan jag se på ena men andra luren hittar inte så kan vara tillfälligt för dig
2024-02-15, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Nej, men vem skulle det annars vara? Det är han som gjort en ”dokumentär” om Fia och gänget, och bjudit in fostermamman dit. Någon månad senare gjorde de avsnittet.

Ser nu att de bägge herrarna gjort en dokumentär tillsammans om Palm:
https://www.youtube.com/watch?v=BdT4NLdLo2A
2024-02-15, 23:22
Avslutad
FU-paret Palm och Sulle hängde på Lamottes live under kvällen. Den sistnämnde postade antisemitiskt skit i kommentarerna fram till någon bland kommentarerna uppmärksammade FUs närvaro, då började både herr och fru-FU posta israelflaggor tillsammans med hjärtan.

Någon kan tipsa Rokan, hon kan säkert tycka att det är kul med tanke på att Sulle polisanmält henne för rasism och HMF mot palestina/palestinier.

https://ibb.co/rtCs9tc
https://ibb.co/TR0BHWj
https://ibb.co/K2h7GvH
2024-02-16, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Sonen blev omhändertagen 2023. De satt på utredningshem december 2022 om jag minns rätt.

Var inte tvångsvården efter att hon dömdes för misshandel av barnets pappa? Tror det var 2019.

Vart finns Lejonmammas domar och sånt att läsa?
2024-02-16, 02:20
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza

Fasen, den där lille killen har nog inte haft några lätta första år. Hoppas det blir bra för honom fr.o.m. nu och att han inte kommer i närheten av Marlene nåt mer.

Citat:

Hon uttalar det så.

Hennes roliga svenska och (oftast) behagliga och avkopplande röst är en stor anledning till att jag lyssnar så pass mkt på hennes ändlösa dumheter som jag gör. "Hoti och hati, brotti emot lagen, falska krunder, psukiska turtuur, var är mitt barney, tok min söön, froki-tansi-värti, tjoätte mars" osv osv.

Hennes uttal av "justitie" får vilken dag som helst att bli lite muntrare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in