2024-02-15, 13:11
Medlem
CS128s avatar
Vilket taskigt upplgg fr Levin nr han kommer in p Farmen. Har han riktigt otur han, frutom att bli av med sina amuletter och ven i slutndan kanske f st i Tinget 3 ( !!! ) gnger p raken. Dessutom en 3e gng i s fall utan en endaste amulett som skydd fr sig sjlv om han frlorar 2 Tingkamper och om deltagarna satsar p att vlja honom till 1ekmpe eller 2ekmpe till Ting nummer 2 - dr man fortfarande inte ker ut utan man frlorar sina amuletter. Undrar dessutom om han fr anvnda sin amulett = f ngon frdel i Tinget i tvlingen/-tvlingarna?

Han kan iaf inte rka ut fr att behva ge bort ngon amulett till ngon deltagare fr d skulle man vl haft 5 st amuletter med sig till Farmen?

Hrde jag rtt att Anna sa: Den som vinner ... dessa tv nrmsta Tingkamper (dr ingen ker ut!) fr vlja Storbonde?! Kan det vara fr att det inte ska bli/frekomma ngra lggmatcher kanske?
Senast redigerad av CS128 2024-02-15 kl. 13:26.
2024-02-15, 13:19
Medlem
Jag r rtt sker p att det sa klick mellan Levin och Cornelia G s fort de ntligen trffades. De gr nog omkring med bde pirr och fjrilar i magen. Och bara de litar p sin magknsla s blir det skert bra. Om bara alla kunde sluta upp med att vara s jvla falska p bde Torpet och Farmen. Det grejar sig vl dock nsta gng ngon skriker "VI HAR FTT BREEEEEEEV!"
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-02-15 kl. 13:27.
2024-02-15, 15:54
Medlem
picapicans avatar
Hur kan Levi redan vara betuttad i Cornelia p Torpet? Han har vl varken trffat henne eller sett bild p henne? Levin r en riktig krring.
2024-02-15, 16:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur kan Levi redan vara betuttad i Cornelia p Torpet? Han har vl varken trffat henne eller sett bild p henne? Levin r en riktig krring.

Jo Cornelia och Ronja R p Torpet sedan ngra avsnitt = dagar! Han har henne ocks sedan tidigare p sociala genom/via andra vnners vnner ... Han har ocks tydligen fljt programmet Hotel Paradise (tror jag det heter) tidigare dr Cornelia varit deltagare.
2024-02-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jo Cornelia och Ronja R p Torpet sedan ngra avsnitt = dagar! Han har henne ocks sedan tidigare p sociala genom/via andra vnners vnner ... Han har ocks tydligen fljt programmet Hotel Paradise (tror jag det heter) tidigare dr Cornelia varit deltagare.

Programmet hette Fittja Paradiso och var ett samhllsprogram med Janne Josefsson som reporter, som visades p Sveriges Television 19992000. Det sndes direkt frn elfte vningen i ett hghus i Fittja, sder om Stockholm.

ven om redaktionen fanns i Fittja gjordes reportage ven i andra delar av landet. Nr det brjade sndas hade Josefsson producerat flera uppmrksammade reportage fr SVT Stockholms granskande program Striptease. Utver Josefsson hade redaktionen sex unga reportrar, Fredrik Ekelund, Marcos Hellberg, Lina Makboul, Liv Weisberg, Johanna Winblad och Cornelia Gyllborg. De arbetade med ltt teknik utan kameramn fr att komma nrmare vanliga mnniskor.

Programmet blev uppmrksammat och mycket omdebatterat, och ansgs av vissa boende i Fittja ge en negativt vinklad och inte rttvisande bild av deras stadsdel, inriktad p sensationsjournalistik.
2024-02-15, 16:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Programmet hette Fittja Paradiso och var ett samhllsprogram med Janne Josefsson som reporter, som visades p Sveriges Television 19992000. Det sndes direkt frn elfte vningen i ett hghus i Fittja, sder om Stockholm.

ven om redaktionen fanns i Fittja gjordes reportage ven i andra delar av landet. Nr det brjade sndas hade Josefsson producerat flera uppmrksammade reportage fr SVT Stockholms granskande program Striptease. Utver Josefsson hade redaktionen sex unga reportrar, Fredrik Ekelund, Marcos Hellberg, Lina Makboul, Liv Weisberg, Johanna Winblad och Cornelia Gyllborg. De arbetade med ltt teknik utan kameramn fr att komma nrmare vanliga mnniskor.

Programmet blev uppmrksammat och mycket omdebatterat, och ansgs av vissa boende i Fittja ge en negativt vinklad och inte rttvisande bild av deras stadsdel, inriktad p sensationsjournalistik.

Kanske det - fast det var i det HR programmet som Levin hade sett Farmen-Cornelia innan hon kom till Farmen ens dvs Caroline Gyllborg. Hon finns presenterad med foto ocks:

https://www.hant.se/noje/paradise-ho...sorger/5433033
2024-02-15, 17:02
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hth
Jag fr p riktigt ont i magen av att se henne, fy fan vilken hemsk mnniska och bete sig s i tv ox. Att hon inte skmmas. Blev tappad nr hon var liten!

Fr dlig knsla i kroppen nr jag ser henne och hon drar spydiga kommentarer, ofta att hon pratar om vad andra gr. Som jag skrev tidigare s misstnker jag starkt hon har autism.

Maxine har jag inget fr heller, beteendet hon och Torpet-cornelia hade mot Martina och Dessire var sjukt lgt. Fick ont i magen av att kolla p det. Sjukt drygt att inte Maxine kte ut nr hon fuskade? Har inte sett Farmen sedan 2003 men antog dom skulle ka ut direkt med fusket, men ack s fel jag hade.

Hur funkar det dr med amuletterna frn Torpet, vad kommer dom gra? ngon fr mer n grna frklara.
Senast redigerad av lunarludde 2024-02-15 kl. 17:04.
2024-02-15, 17:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Fr dlig knsla i kroppen nr jag ser henne och hon drar spydiga kommentarer, ofta att hon pratar om vad andra gr. Som jag skrev tidigare s misstnker jag starkt hon har autism.

Maxine har jag inget fr heller, beteendet hon och Torpet-cornelia hade mot Martina och Dessire var sjukt lgt. Fick ont i magen av att kolla p det. Sjukt drygt att inte Maxine kte ut nr hon fuskade? Har inte sett Farmen sedan 2003 men antog dom skulle ka ut direkt med fusket, men ack s fel jag hade.

Hur funkar det dr med amuletterna frn Torpet, vad kommer dom gra? ngon fr mer n grna frklara.

Enklare om du tittar p avsnitt 1 av Torpet (det kan du se p TV4 Play - Gratis!) fr varje amulett har sin betydelse och det var Torpetdeltagarnas livlinor.
2024-02-15, 18:48
Medlem
hazard simpsons avatar
Kebabpizza, rkmacka och vidrig rtsoppa som pris. rtsoppan var vl inget pris. Det r ju ett straff fr helvete. Vidrig grismat som ser ut som spyor🤮
2024-02-15, 18:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Kebabpizza, rkmacka och vidrig rtsoppa som pris. rtsoppan var vl inget pris. Det r ju ett straff fr helvete. Vidrig grismat som ser ut som spyor🤮

Smaken r som baken = delad. Trot om du vill men det finns faktiskt folk som kan uppskatta rtsoppa med Punch till
2024-02-15, 19:02
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Smaken r som baken = delad. Trot om du vill men det finns faktiskt folk som kan uppskatta rtsoppa med Punch till
Jag tycker det r obegripligt, men vet att det r sant😁
2024-02-15, 19:58
Medlem
Timeouts avatar
Nr dom diskuterar andrakmpevalet s sger Jennifer att hon inte vill ha kunskap fr hon r frn orten
Har hon helt missat att lsa bondepraktikan? Det gr ju faktiskt att lsa sig till det mesta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in