2024-02-15, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Sara har helrenoverat käften.
https://www.youtube.com/watch?v=y-fZpo4F9Ck

Va det inte hon som just hade en massa skulder osv.
Det har säkert kostat minst 50 bananer att fixa allt.
Hon blev riktigt stilig nu.
Hon är skuldfri sen länge.
Citera
2024-02-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Har Dumpens utgivningsbevis blivit återkallat? Cirkulerar rykten om det.
Nope. Giltigt till 2031.
https://mediemyndigheten.se/tillstandsregister/?q=dumpen

Sprid inte lögner.
Citera
2024-02-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Du verkar inte riktigt ha fattat det här med att i ett rättssamhälle är ingen "förövare" förrän hen är dömd för det i en riktig domstol. Dumpen är inte en sådan. För att upprepa det bortom allt förnuft: "att prata skit med Dumpen är inte olagligt!". Hur många av dina "förövare" är dömda i domstol – vare sig det gäller före eller efter uthängningarna?

Det är inte en tillfällighet, att seriösa aktörer inte vill beblanda sig med Dumpen – begrunda det... De seriösa aktörerna förlitar sig på vetenskapen medan Dumpen – för sin egen försörjning – förlitar sig på att proselyterna swishar hejdlöst av tillfredsställelse över att få beskåda förnedrande uthängningar...
Tror inte Dumpen bryr sig ett skit om de andras "åsikter" utåt om dem. De kör sin grej.
Citera
2024-02-15, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej det tror jag inte. Dessutom sökte Muhammed #369 inga barn. Han hade satt på en 70-åring om det var vad som serverades. En misslyckad själ som inte är Sveriges problem men han trycktes kanske ut här ovälkommet. Han söker inte barn så det är en bisarr uthängning av Dumpen.

Pösmunken (hans riktiga namn står ju där) är ju bakom flötet. Hans mage kommer alltid hänga utanför hur mycket du än vill att den inte ska göra det. Nån praktikplats kanske ordnas - men han kommer se dum ut.

Hans chans till knull är genom att betala men har inget med barn att göra.
Snubben initcierade en i ett icke-fiktivt scenario, olaglig handling, eller två. Dumpen catchade honom och publicerade händelsen. Tolkningen och att du tycker hans beteende är ok står för dig.
Citera
2024-02-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Tror inte Dumpen bryr sig ett skit om de andras "åsikter" utåt om dem. De kör sin grej.

Just det har ju tänkande individer utan tunnelseende insett för länge sen.Snacka om att slå in öppna dörrar!!!
Citera
2024-02-15, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Jag föreställer mig att Vedklyven tillbringar all sin vakna tid med att spana på, om någon av grannarna kan misstänkas för någonting illavulet. Rätt som det är upptäcker hen, att alla grannarna spanar på henom – och varandra...

Att våra "skyddsnät" behöver förstärkas är allom bekant – men det betyder inte, att de skall ersättas med "högafflar".

Ja egentligen kan vi ju avskaffa våra domstolar och låta dumpen sköta ruljangsen. Fiska och hänga ut alla som tänker begå ett brott. På så vis kommer vi att kraftigt minska brottsligheten samt spara in skattepengar för rättsväsendet och kriminalvården.
Citera
2024-02-15, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane

Så länge swishen flödar – ja.
Citera
2024-02-15, 12:55
Medlem
Tack och lov att Patrik och Sara kan hålla på utan större kritik. Hade inte funkat för tio år sen i pk och vänstermedia Sverige.

Vilka hjältar alltså, död åt pedofilerna😊
Citera
2024-02-15, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Tänk efter nu idiot, alla personer med dragning till barn och som dumpen fångat har samma problem och bristande förmågor. Extremt få, om ens någon, går att läka. Oavsett med behandling. Detta är ett, som Patrik säger, skevt tändningsmönster, som du inte kan snacka bort. Ungefär som att medicinera bort homosexualitet eller någon annan fetisch.

DET ÄR FEL PÅ ALLA SOM GILLAR BARN, UTVECKLINGSCP ELLER INTE. AVLIVA HELA BUNTEN

Är homosexualitet en fetisch?? Om man inte kan medicinera eller vårda gäddorna och vi än så länge inte har dödsstraff i Sverige är ju verksamheten helt verkningslös och saknar berättigande.
Citera
2024-02-15, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Ja egentligen kan vi ju avskaffa våra domstolar och låta dumpen sköta ruljangsen. Fiska och hänga ut alla som tänker begå ett brott. På så vis kommer vi att kraftigt minska brottsligheten samt spara in skattepengar för rättsväsendet och kriminalvården.

"In a nutshell", som John Cleese uttryckte det i någon sketch. Hur förvånade skulle diverse dumplingar bli, om de utsattes för sin egen "medicin"?
Citera
2024-02-15, 13:37
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Aldrig fattat hur KiK och fiskandet funkat, så igår "wallraffade" jag. Gick med i nån snuskig KiK-grupp som var SMOCKFULL med botar som skrev "hey", "hello" osv ,bara halvnakna damer på botarnas profilbilder.

Hur som helst fick jag efter många om och men tag i EN riktig person som jag pratade med i gruppchatten och mycket riktigt, efter en stund dök typ "Tindra09" upp (hon gjorde entré med en ap-emoji) med en profilbild på någon liten mörkhårig flicka: DUMPEN tänkte jag direkt och skickade iväg ett privatmeddelande till barnet, men fick inget svar 😞 tror det kan bero på att jag är kvinna och att de inte vill slösa tid på "risken" att jag bara var en normal dam, eller vad tror ni? Har faktiskt väldigt svårt att tro att det var ett riktigt barn som dök upp bara så där bland oss och alla botar.

Du får fejka ihop ett gubbkonto och åkterkomma med rapport från din interaktion med Tindra09
Citera
2024-02-15, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Han förstod mkt väl att han hade gjort fel så han var tillräckligt tillförlitlig

Vill du avslöja vilka psykologiska/psykiatriska kompetenser du besitter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in