2024-02-14, 16:47
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubascubs
Jag tycker att man passerar en obehaglig gräns när man säger att man ska orosanmäla folk man inte känner baserat på spekulationer och sociala medier. Det är inget att leka med eller slänga ur sig.
En sak är att underhålla sig i denna tråd, en helt annat att ta till handling på grunder man inte har. Förstår inte hur folk kan med?

Håller verkligen med.. blir mörkrädd av alla dessa anmälningar från anonyma som kokar ihop påhittade scenarion av små glimtar från internet.
Citera
2024-02-14, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Håller verkligen med.. blir mörkrädd av alla dessa anmälningar från anonyma som kokar ihop påhittade scenarion av små glimtar från internet.

Känner att det är dags att avsluta diskussionen om orosanmälan. Det är OT. Era diskussioner har nu pågått sida upp och sida ner.

Ni tycker olika helt enkelt. Släpp det.
Citera
2024-02-14, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hon är ju inte ens fem månader än, så det är ett tag kvar till hon ska kunna allt det där.

Jag tycker Lars ser ut att ha platt huvud på bilden Hanna la upp idag. Nu är det bara en bild, det kan ju var vinkel osv. Men tycker det ser ut som att bakhuvudet är liksom "uppskjutet" som det blir när bebisen är platt där bak.
Nej såklart det är ett tag kvar men båda mina barn har alltid legat steget före eller mitt i prick vad de "ska" kunna och då har jag aktivt stimulerat utvecklingen, speciellt med första barnet när allt var så nytt och spännande.
Lars kommer liksom inte magiskt lära sig massa saker på egen hand, barn lär sig av oss vuxna och härmar det vi gör. Lars kommer bli expert på Hanna Montana och burkmajs men kanske kommer ha outvecklat tal och lära sig gå sent.
Citera
2024-02-14, 17:43
Medlem
Fanni hade radiotystnad. Återuppstod igår genom att prata om fettisdagen för att sedan återuppta sin radiotystnad? Jahopp. Trodde det var nu hon skulle mjölka sin efterlängtade graviditet i story efter story.
Citera
2024-02-14, 17:50
Medlem
lizzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Fanni hade radiotystnad. Återuppstod igår genom att prata om fettisdagen för att sedan återuppta sin radiotystnad? Jahopp. Trodde det var nu hon skulle mjölka sin efterlängtade graviditet i story efter story.

Hon kanske läser denna tråd och blivit påverkad av det som står. Eller så har hon och L gjort slut
Citera
2024-02-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lizzzy
Hon kanske läser denna tråd och blivit påverkad av det som står. Eller så har hon och L gjort slut

Hon la ju upp en story idag att hon och gose mår bra och att hon ska åka och fika hos sin mormor
Citera
2024-02-14, 18:23
Medlem
Skönt att se att Krejjjsii-K tränar nacken på sista bilden hos H 🤣
Citera
2024-02-14, 18:43
Medlem
Citat:
Hon la ju upp en story idag att hon och gose mår bra och att hon ska åka och fika hos sin mormor

Är det sant?! Haha då har även jag blivit blockad. Har aldrig kommenterat eller gillat men följer.
Citera
2024-02-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Har tänkt samma. Trodde dock att det skulle vara mer ”nojjor” från H gällande L än vad det varit hittills. Men det är väl bara en tidsfråga.

Eftersom HT verkar ha väldigt dålig kunskap om barn så vet hon väl knappt vad hon ska nojja över.
Citera
2024-02-14, 19:02
Medlem
Citat:

Glöm inte heller att hon till och med sa det två gånger, att hon och gose mår bra. För det är viktigt att påpeka det minst två gånger så ingen tror något annat! Känns inte hennes senaste storys också väldigt forcerade, nästintill så det känns överdrivet och att hon känner att hon behöver övertala sig själv.
Citera
2024-02-14, 19:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Glöm inte heller att hon till och med sa det två gånger, att hon och gose mår bra. För det är viktigt att påpeka det minst två gånger så ingen tror något annat! Känns inte hennes senaste storys också väldigt forcerade, nästintill så det känns överdrivet och att hon känner att hon behöver övertala sig själv.

Jag tycker däremot att hon ser SÅ mycket fräschare ut nu för tiden då hon droppat solpudergalenskapen. Hon ser ut som en söt vanlig tjej.
Citera
2024-02-14, 20:04
Medlem
Fanni och Hanna är mina guilty pleasures och jag har nyligen ha hittat till den här tråden. Tack för alla träffsäkra reflektioner!

Jag följer Hanna på instagram men inte Fanni och upptäckte idag att hon måste varit igång med blockarfingret eftersom jag inte längre får fram hennes konto. Jag har aldrig kommenterat utan mest gluttat in med jämna mellanrum. Känner att allt blev lite tristare i och med detta 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in