2024-02-14, 13:10
Medlem
Någon som vet om dumpen tar bort inlägget när en gädda tar livet av sig? Eller är det enbart om gäddan gör det INNAN publicering? Minns inte vilken gädda det var, men han slapp publicering då han var snabb med att ta till repet(?) efter konfrontationen.
Citera
2024-02-14, 13:12
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Motsatsen till Dysmofofobi (stavning oklar) verkar denna typ av gädda lida av. Störst, bäst och vackrast är de i sina varselkläder med metmasken hängandes mellan benen. De är så sexiga alltså! Det är som om deras egon når oanade proportioner när Dumpens fiskare får dem på kroken och de är villiga att exponera både trippelhakor, dubbelmagar och microkukar.

Så sjukt, hur funkar sådan psykologi egentligen? Är de verkligen så svältfödda att deras kroppsuppfattning ändras på en sekund i dessa fall? Snälla någon, förklara!

Sannerligen. Undrar verkligen hur det kommer sig, bara en sådan sak som en dubbelhaka. Ser man inte att man har det när man tar kort i grodperspektiv?!!!
Funderar på om det kan ha någonting att göra med uppfostran och normer i samhället. Många tjejer är ju otroligt kroppsmedvetna, och många bygger sin självkänsla och självförtroende på beröm/kommentarer som man får från omgivningen. Det är sådana krav på att man ska vara sminkad, vara fin i håret, klä sig snyggt etc. Karlar har inte alls de förväntningarna på sig. Kommer en man till jobbet utan smink så får han inte kommentaren "vad trött du ser ut" som en kvinna kan få.
Summa summarum så tror jag att killar är lite mindre självmedvetna och inte bygger sin tilltro till sig själv på hur omgivningen uppfattar dem.
Gällande vår valross-metmask #370, om jag får dra en kvalificerad gissning så är det nog så att han har fått uppmuntran av de han har betalat för att få ligga med. Det känns lite som att det ingår i själva grejen att säga att en sexköpare är bra i sängen. Rätta mig om jag har fel!
Citera
2024-02-14, 13:14
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Någon som vet om dumpen tar bort inlägget när en gädda tar livet av sig? Eller är det enbart om gäddan gör det INNAN publicering? Minns inte vilken gädda det var, men han slapp publicering då han var snabb med att ta till repet(?) efter konfrontationen.

Nej det gör de inte. Både mr X, Mannen utan samvete, DinK och Pappa stor ligger kvar, samtliga av dessa gäddor har hamnat i grytan, så att säga.
Det verkar enbart vara i undantagsfall, det finns ju en gädda som valde att ta livet av sig innan publicering, så den publicerade de inte.
Jag tycker att det är bra att de får ligga kvar.
Citera
2024-02-14, 13:23
Medlem
Livmedikusens avatar
Vad händer direkt EFTER konfrontation med Dumpen?

Många av våra gäddor kommer ju till konfrontationen med övertygelsen att de ska få ligga.
Geväret är fullt med skarpladdad ammunition, sedan blir de blåsta på chansen att få sig ett skjut.
De flesta måste ju åka hem på stört.
Vad tror ni korvbärare?
Sätter de sig och runkar direkt för att lätta på trycket, eller är det adjöss med skinnbanjo inom överskådlig framtid?
Tar ångesten och insikten att de kommer att bli avslöjade över?
Det har ju hänt efter några konfrontationer att gäddorna har varit igång redan dagen efter en konfrontation.
Personligen så skulle jag stänga affären och lägga businessen på is ett tag framöver..
Citera
2024-02-14, 13:35
Medlem
När jag googlar 352 kommer det upp en sur gibbe i en kia, har sökt efter ICA-gäddan men han är spårlöst borta. Så det är samma problem för mig, 347-358 är borta. Dvs sida 2 i videos från gäddfiske. Samma på hall of shame. Testat olika webbläsare.

Vad gör vi för fel?
Citera
2024-02-14, 13:36
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Vad händer direkt EFTER konfrontation med Dumpen?

Många av våra gäddor kommer ju till konfrontationen med övertygelsen att de ska få ligga.
Geväret är fullt med skarpladdad ammunition, sedan blir de blåsta på chansen att få sig ett skjut.
De flesta måste ju åka hem på stört.
Vad tror ni korvbärare?
Sätter de sig och runkar direkt för att lätta på trycket, eller är det adjöss med skinnbanjo inom överskådlig framtid?
Tar ångesten och insikten att de kommer att bli avslöjade över?
Det har ju hänt efter några konfrontationer att gäddorna har varit igång redan dagen efter en konfrontation.
Personligen så skulle jag stänga affären och lägga businessen på is ett tag framöver..

Måste vara världens största turn-off att gå till vad man tror är en dejt och att man ska få knulla en fjortis i alla hål. Istället möts de av två gaphalsar som viftar med telefoner i ansiktet och insikten om livet som de kände till det faller ihop.
Lär vara få göddor som behåller erektionen efter det, gissar jag.
Citera
2024-02-14, 13:42
Medlem
Bandoliers avatar
Scenen när Mr X blir ertappad när han runkar i bilen är en svårslagen klassiker.
Den förnedringen är omöjlig att föreställa sig.
Citera
2024-02-14, 13:48
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:

Man kan ju tycka att det är problematiskt att hänga ut en gädda som har tagit livet av sig.

Men är det bättre att säga, eller ge budskapet, att:

"Nu kommer vi att hänga ut dig på dumpen.se ...

... om du inte tar livet av dig ganska omgående.
"
Citera
2024-02-14, 13:55
Medlem
hetabengts avatar
Nån som vet hur det gick för gädda #364?

Står han fortfarande och kremerar fläskmedaljonger med stekspaden i ena handen och organet i den andra åt muslimska taxisluskar?
Citera
2024-02-14, 13:58
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:

Dumpen är inget stort företag med på förhand fastställda rutiner och processer för sådana situationer.

Flera som avlidit (sannolikt självmord i samtliga fall) finns kvar.

Den enda som är borttagen (?) var gubben som tog livet av sig innan publicering.
Citera
2024-02-14, 14:04
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Dumpen är inget stort företag med på förhand fastställda rutiner och processer för sådana situationer.

Flera som avlidit (sannolikt självmord i samtliga fall) finns kvar.

Den enda som är borttagen (?) var gubben som tog livet av sig innan publicering.

nej stämmer inte. Nån gubbe med en hund togs bort oxå.
Citera
2024-02-14, 14:15
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
nej stämmer inte. Nån gubbe med en hund togs bort oxå.

Det var han jag tänkte på. Den enda som är bortplockad men jag kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in