Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Motsatsen till Dysmofofobi (stavning oklar) verkar denna typ av gädda lida av. Störst, bäst och vackrast är de i sina varselkläder med metmasken hängandes mellan benen. De är så sexiga alltså! Det är som om deras egon når oanade proportioner när Dumpens fiskare får dem på kroken och de är villiga att exponera både trippelhakor, dubbelmagar och microkukar.
Så sjukt, hur funkar sådan psykologi egentligen? Är de verkligen så svältfödda att deras kroppsuppfattning ändras på en sekund i dessa fall? Snälla någon, förklara!
Sannerligen. Undrar verkligen hur det kommer sig, bara en sådan sak som en dubbelhaka. Ser man inte att man har det när man tar kort i grodperspektiv?!!!
Funderar på om det kan ha någonting att göra med uppfostran och normer i samhället. Många tjejer är ju otroligt kroppsmedvetna, och många bygger sin självkänsla och självförtroende på beröm/kommentarer som man får från omgivningen. Det är sådana krav på att man ska vara sminkad, vara fin i håret, klä sig snyggt etc. Karlar har inte alls de förväntningarna på sig. Kommer en man till jobbet utan smink så får han inte kommentaren "vad trött du ser ut" som en kvinna kan få.
Summa summarum så tror jag att killar är lite mindre självmedvetna och inte bygger sin tilltro till sig själv på hur omgivningen uppfattar dem.
Gällande vår valross-metmask #370, om jag får dra en kvalificerad gissning så är det nog så att han har fått uppmuntran av de han har betalat för att få ligga med. Det känns lite som att det ingår i själva grejen att säga att en sexköpare är bra i sängen. Rätta mig om jag har fel!