2023-12-02, 15:07
Bannlyst
Sett att det finns 4 mg hos en tysk vendor. Är det inte ganska högt doserat?
Citera
2024-01-23, 21:36
Medlem
VCTMSDBCMXs avatar
När dem fanns i Sverige så käkade jag alltid runt 4mg. Var en av dem konstigaste benzoavisarna också, tio gånger värre än vad man kan tro utifrån effekten på Brtznl.
Citera
2024-01-24, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VCTMSDBCMX
När dem fanns i Sverige så käkade jag alltid runt 4mg. Var en av dem konstigaste benzoavisarna också, tio gånger värre än vad man kan tro utifrån effekten på Brtznl.

Hur är effekten på bretaz vilken benzo tycker du kommer närmast i effekt?
Funderar dra hem lite bretaz
Citera
2024-01-24, 21:26
Medlem
VCTMSDBCMXs avatar
Vet inte riktigt vad jag skulle jämföra dem med. Effekten är så pass mild men ändå bra på något konstigt sätt. Dämpade klart den eviga bakgrundsångesten och gjorde dagarna lättare att klara av. Men kan inte säga att man blev speciellt påverkad av dem. Om dem inte varit värda att ta hade jag inte spenderat så jäkla mycket pengar på dem😂
Citera
2024-01-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VCTMSDBCMX
Vet inte riktigt vad jag skulle jämföra dem med. Effekten är så pass mild men ändå bra på något konstigt sätt. Dämpade klart den eviga bakgrundsångesten och gjorde dagarna lättare att klara av. Men kan inte säga att man blev speciellt påverkad av dem. Om dem inte varit värda att ta hade jag inte spenderat så jäkla mycket pengar på dem😂

Men det är exakt den effekten jag vill ha.
Blir nog lite sånt.
Citera
2024-01-25, 20:04
Medlem
WhatsYourNames avatar
Är den klassad nu mer eller?
Citera
2024-01-29, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Är den klassad nu mer eller?

Ja tyvärr men har snart 1g 98% rent som det ska vara riktigt bra klös i. Fick tag i rent flubromazolam oxå men det måste jag göra flytande i max 1mg doser den är den starkaste jag testat av alla och har testat typ allt.
Fast 1mg för mycket kan bli nån dag blackout så blir nog 0,5mg per ml jag gör.
Citera
2024-01-29, 16:23
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja tyvärr men har snart 1g 98% rent som det ska vara riktigt bra klös i. Fick tag i rent flubromazolam oxå men det måste jag göra flytande i max 1mg doser den är den starkaste jag testat av alla och har testat typ allt.
Fast 1mg för mycket kan bli nån dag blackout så blir nog 0,5mg per ml jag gör.
Starkaste jag ätit är de där gula som fanns och fm1. Man blir ju helt sjuk i huvudet av dom. Totalt. Jag tar inget annat än i klass med stesolid i styrka. Har på recept. Itazolam funkar. Jag blir inte personlighetsförändrad av dom.
Citera
2024-01-29, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Starkaste jag ätit är de där gula som fanns och fm1. Man blir ju helt sjuk i huvudet av dom. Totalt. Jag tar inget annat än i klass med stesolid i styrka. Har på recept. Itazolam funkar. Jag blir inte personlighetsförändrad av dom.

Ta fm1 gånger 5-6 så är flubromazolam men fm1 är mycket skönare
Vad är itazolam
Citera
2024-02-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
om en rc drog orsakar samma metaboliter som en olaglig drog så har man brutit mot lagen på samma sätt som om man skulle ha tagit en olaglig drog då metaboliterna i sig är olagliga

Nej så funkar det inte om substanser inte är klassade blir man inte dömd men om man inte kan bevisa det kan man bli dömd. Inget hade varit lagligt nästan om det vore så säkert 80% av alla rc droger hade varit klassade. Jag blev tagen med benzo som kunde ses men kunde bevisa det var av oklassade substanser och fick tillbaka allt utan något straff på det men är man dock klassad missbrukare och tar som sen syns så blir man dömd ändå om man är på behandling eller lämnar prover för dom ser det likadant men lagen ser det inte så.
Finns en ny benzo nu och kommer ännu flera men en som kommit för om det till diazepam men om snuten tar det och kollar så är det en oklassade substans och du får tillbaka det.
Jag fick en gång tillbaka 50g rent pulver och ca 12 andra rc droger.
Det är lite svårt det där med detta men bevisar du att det är av oklassad substans kan dom inte ge dig straff.
Citera
2024-02-14, 11:27
Medlem
Trodde effekten skulle vara bättre men den funkar iaf som någon skrev den tar det värsta av ångest och oro om inte helt fast inte särskilt påverkad.
Nu när jag sitter och skriver känner jag benen börjar bli väldigt avslappnade oxå.
Även kroppen börjar kännas. Tog 5-7mg tror jag det är väldigt svårt att säga även med mg våg för måste väga upp minst 20mg för det ska vara något exakt sen dela det i 4a högar.
Känns lite som diazepam känsla börjar komma nu.
Får se men funkar gör den ju absolut och har 500mg ljusgul pulver som alla som Beställt skrivit det var riktigt bra och rent pulver.

Fick en present med oxå desmetyl-tramadol och den är sjuuukt bra inte i närheten av vanlig tramadol.
Citera
2024-02-14, 11:39
Medlem
Nu kom hela effekten och det var ganska sjyst tyckte jag. Ska jag jämföra med någon blir det nog zopiklon i kropps känsla blandat med diazepam. 4 av 5 en väldigt bra medicinsk benzo exakt vad jag letade efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in