2024-02-03, 16:40
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrprint
Loggade in p fs4 fr att kpa mer 3-cmc men alla sljare har slut!
Vad kan man kpa som r mest likt 3-cmc? rc droger.
Jag hittar bara att kpa 3-mmc men jag lser bara dligt om det? samt att de inte knns/r som 3cmc?

info please

3-cmc verkar vara en riktig bristvara just nu. Kan inte hitta det hos ngon vendor, varken p darkntet eller clearnet.

Provade istllet den 3-mmc som cirkulerar p marknaderna och blev faktiskt positivt verraskad.

verlag var mmc't ett renare och sknare rus med betydligt lngre rustid och utan cmc's klor-rape i nsan.

Enda anledningen till att 3-cmc kom in i bilden var vl fr att 3-mmc blev klassat och 3-cmc fortfarande klassades som Hlsovdlig och inte var straffbart och kunde sljas ppet som forskningskemikalier p clearnet.
Citera
2024-02-03, 21:11
Medlem
Nkpgisits avatar
[quote=ruttenfimp|85919657]Okay! Fr brukar ta runt 0,5 i nsan och det brukar frga p ganska hrt men nsta dos brukar inte fungera lika bra d ven om det r lika mycket. IV r ju dock annorlunda.

Tror du menar nkpgisit och ingen mnniska br ta rd frn den mnniskan. hehe...[QUOTE

Nu har jag aldrig rekommenderat ngon att sl i sig de doserna utan delat med mig om vilka doser jag krt p denna. Min standard dos va 0.5g och som hst 0.8g och jag vrmepslaget blir extremt men jag fick kom inte dig jag ville p 0.3g

Dock nr jag krde det frsta gngen s va en 0.3a alldeles perfekt och nr jag hade varit drogfri i 6 mnader s va en 0.3a perfekt. Men det blev en hel del av denna ett tag och d va det 0.5 till 0.8 som gllde. Resultatet av ett dekadent leverne.
Citera
2024-02-05, 16:12
Medlem
undeads avatar
Finns det ngot bra alternativ istllet fr 3-CMC (med ungefr samma rus) som gr att f tag p nu nr det r torka p produkten?

Det r ju typ ngon blandning mellan MDMA och Tjack men nd inte. 3-CMC ger vldigt klyftiga sexuella ider och tar bort sprrar i huvudet. Att blanda Eva och Snabba skor ger inte den effekten.
Citera
2024-02-05, 21:08
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Ser precis ut som det "nya" som man fr om man ber om "kristall" en del sger att det r 2-mmc. Men jag undrar, 3-cmc r det definitivt inte! Med tanke p att nederlnderna klassat substansen s produceras det vl ngon annan analog och skickas hit istllet. Aldrig provat 2-mmc menlite som tjack, men nd inte. Inte alls samma "rena" knsla.
Du kan dutta under 50mg och vara igng. Jag kunde inte sova ngra timmar efter totalt 100mg max.

3-mma? 3-fmc, eller annan?

Jag gillar det men knns oskert med tanke p att ingen vet med skerhet vad det r. Nu r Nederlnderna klassat 3-cmc kommer inget dr ifrn lngre om dem inte producerar annan oklassat fr den svenska marknaden.
Det dr ser inte ut som ngon batch 2-MMC jag har ftt iallafall.. Dessa katinoner brukar vanligtvis vara i kristallform. Den dr ser mer ut som pressad pulver (sten).

2-MMC brukar vanligtvis se ut som saltkristaller typ, fast stoooora
Citera
2024-02-14, 09:54
Medlem
Slussenyaos avatar
[quote=Nkpgisit|87256665]
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Okay! Fr brukar ta runt 0,5 i nsan och det brukar frga p ganska hrt men nsta dos brukar inte fungera lika bra d ven om det r lika mycket. IV r ju dock annorlunda.

Tror du menar nkpgisit och ingen mnniska br ta rd frn den mnniskan. hehe...[QUOTE

Nu har jag aldrig rekommenderat ngon att sl i sig de doserna utan delat med mig om vilka doser jag krt p denna. Min standard dos va 0.5g och som hst 0.8g och jag vrmepslaget blir extremt men jag fick kom inte dig jag ville p 0.3g

Dock nr jag krde det frsta gngen s va en 0.3a alldeles perfekt och nr jag hade varit drogfri i 6 mnader s va en 0.3a perfekt. Men det blev en hel del av denna ett tag och d va det 0.5 till 0.8 som gllde. Resultatet av ett dekadent leverne.
Jaa precis de ska va en stadig dos s man flsar p toan haha, fick precis hem lite 3 mmc frn AM stinker verkligen dunder. S ska frbi bytet hmta verktyg efter jobbet. S en 05 e bra start dos lter jvligt mkt. Skjutit allt som gr i 15 r. Mdpv eller a hip r bsta skjussrn in i psykosen 😅 men folk verka gilla skjuta denna med s ska bli jvligt fint testa
Citera
2024-02-14, 10:12
Avstngd
ruttenfimps avatar
[quote=Slussenyao|87366946][quote=Nkpgisit|87256665]
Citat:
Okay! Fr brukar ta runt 0,5 i nsan och det brukar frga p ganska hrt men nsta dos brukar inte fungera lika bra d ven om det r lika mycket. IV r ju dock annorlunda.

Tror du menar nkpgisit och ingen mnniska br ta rd frn den mnniskan. hehe...
Jaa precis de ska va en stadig dos s man flsar p toan haha, fick precis hem lite 3 mmc frn AM stinker verkligen dunder. S ska frbi bytet hmta verktyg efter jobbet. S en 05 e bra start dos lter jvligt mkt. Skjutit allt som gr i 15 r. Mdpv eller a hip r bsta skjussrn in i psykosen 😅 men folk verka gilla skjuta denna med s ska bli jvligt fint testa

Jo man vill ju n gonfladdret! Somliga har de bra, fortfarande inte prvat denna IV.

Enbart amfetamin och d kr man ju doser uppt 1g, minst en 0.5a ven om det r bra. 3-cmc r dock en annan historia.
ven om man har tolerans p just amfetamin fr tminstone jag bieffekter nr jag brjar stiga ver 0.5g s i lngden r det egentligen inte vrt det just fr "skjutsen"...
Citera
2024-02-17, 15:03
Medlem
Slussenyaos avatar
[quote=ruttenfimp|87367083][quote=Slussenyao|87366946]
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

Jo man vill ju n gonfladdret! Somliga har de bra, fortfarande inte prvat denna IV.

Enbart amfetamin och d kr man ju doser uppt 1g, minst en 0.5a ven om det r bra. 3-cmc r dock en annan historia.
ven om man har tolerans p just amfetamin fr tminstone jag bieffekter nr jag brjar stiga ver 0.5g s i lngden r det egentligen inte vrt det just fr "skjutsen"...
Dammade i mej en gubbe p 4 pannor kkade 1 bl innan. Hnde inte alls s mkt som jag tnkte :/ bestllt 2 gubbar 3 cmc istllet fr mmc.. Haha har elvanse metadon utskrivet men de knner man ju inget p tagit de varken dag i 2 r typ :/ hoppas cmc dundra p bttre.
Citera
2024-02-17, 15:39
Medlem
Nkpgisits avatar
[quote=Slussenyao|87402045][quote=ruttenfimp|87367083]
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Dammade i mej en gubbe p 4 pannor kkade 1 bl innan. Hnde inte alls s mkt som jag tnkte :/ bestllt 2 gubbar 3 cmc istllet fr mmc.. Haha har elvanse metadon utskrivet men de knner man ju inget p tagit de varken dag i 2 r typ :/ hoppas cmc dundra p bttre.
Nej 250mg r inget att hnga i granen men 500mg pannor r det jag krde och har som mest slagit i mig 800mg och s lste jag alltid p 1.5m vatten cirka.

Kicken r faktiskt vldigt trevlig tycker p denna.
Citera
2024-02-17, 17:23
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
3-cmc verkar vara en riktig bristvara just nu. Kan inte hitta det hos ngon vendor, varken p darkntet eller clearnet.

Provade istllet den 3-mmc som cirkulerar p marknaderna och blev faktiskt positivt verraskad.

verlag var mmc't ett renare och sknare rus med betydligt lngre rustid och utan cmc's klor-rape i nsan.

Enda anledningen till att 3-cmc kom in i bilden var vl fr att 3-mmc blev klassat och 3-cmc fortfarande klassades som Hlsovdlig och inte var straffbart och kunde sljas ppet som forskningskemikalier p clearnet.

Folk sker verkligen upp 3-cmc? Frstr inte hur den har kunnat gra genomslag, den r ju riktigt kass.
Citera
2024-02-17, 17:52
Avstngd
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Folk sker verkligen upp 3-cmc? Frstr inte hur den har kunnat gra genomslag, den r ju riktigt kass.

Den r otroligt popis speciellt hos kidsen osv. Pratat en del med lite yngre och de rr inte ens andra droger o kallar de smuts osv.
Men deras 3-cmc som r en amfetamin i grunden egentligen r helt 😅, de vill ha skiten som r nnu smutsigare fast de vet ju inte om de riktigt. Vdligt svrt att banka kristaller om de inte r krossat s det r faktiskt en pong.

Fastnade dock aldrig i fr den innan men nu nr jag kr en panna d o d s har jag blivit sjukt sugen att prva igen d de knns som de kommer bli en fin skjuts. Prva i snoken nyligen och mina gon fladdrade upp i skallen i timmar. Tog ca 500mg, gjorde 5 linor p 2,5g.

(kan vart bankad med mdma? Men tror inte det fr blev riktigt ptnd samtidigt typ, pv nojor och mindre skuggfolk) Ingen krlek bara najs tills de gick ver till noja o skuggfolk. EN DOS BTW.
Senast redigerad av ruttenfimp 2024-02-17 kl. 17:55.
Citera
2024-02-17, 18:04
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Den r otroligt popis speciellt hos kidsen osv. Pratat en del med lite yngre och de rr inte ens andra droger o kallar de smuts osv.
Men deras 3-cmc som r en amfetamin i grunden egentligen r helt 😅, de vill ha skiten som r nnu smutsigare fast de vet ju inte om de riktigt. Vdligt svrt att banka kristaller om de inte r krossat s det r faktiskt en pong.

Fastnade dock aldrig i fr den innan men nu nr jag kr en panna d o d s har jag blivit sjukt sugen att prva igen d de knns som de kommer bli en fin skjuts. Prva i snoken nyligen och mina gon fladdrade upp i skallen i timmar. Tog ca 500mg, gjorde 5 linor p 2,5g.

(kan vart bankad med mdma? Men tror inte det fr blev riktigt ptnd samtidigt typ, pv nojor och mindre skuggfolk) Ingen krlek bara najs tills de gick ver till noja o skuggfolk. EN DOS BTW.

Nfan 3-cmc r ju s mycket mer smuts n amfetamin, absolut. N, ska man vara smutsig s kr jag hellre p a-PiHP men den verkar smre och smre fr varje gng man kr nu p senaste tiden....
Citera
2024-02-17, 18:23
Avstngd
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Nfan 3-cmc r ju s mycket mer smuts n amfetamin, absolut. N, ska man vara smutsig s kr jag hellre p a-PiHP men den verkar smre och smre fr varje gng man kr nu p senaste tiden....

Blir lite off topic men jo, en pihp o en runk fr att sedan fortstta gra ngot produktiv (Botar ngesten med en runk istllet fr benzo fr annars gr jag skumma grejer fr inget under 4mg alpra botar ingen ngest) Kan vll tillgga att runken tar ett tag men d fr jag inte ngest av pfyllningen iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in