2024-02-13, 22:51
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Han jobbar med ungdomar som en del av sin samhällstjänst.
Han är 30 år men har fastnat i nån slags syn att alla vuxna människor är tråkiga. Skriker man inte fula ord och super är man tråkig.

Undrar hur han behandlar ungdomar egentligen på sitt jobb? Vad uppmuntrar han dem till? Gangsterliv eller influencer
2024-02-13, 22:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hon osar empatibefriande.
Kanske läkemedelsinducerad sådan eller så är hon bara en känslomässigt störd individ.
Varje gång du tvivlar på Cornelius empati vill jag att du tar fram den här bilden där hon visar ömhet
till sin rosa kofta https://imgbox.com/yG1DllCj
2024-02-13, 23:00
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Inte Jennifer, det är bara kolla på den beundransvärda hängklyftan, som är betydligt längre! än Torpet Cornelias klarar av pga av materialet

Farmen Cornelias vet jag inget om

Psyko-Cornelia från Torpet, har också slapp och lång klyfta i linne, men ser ut som silikon när det är tighta tröjor på, märkligt. Hon är ju helt i avsaknad av lår och röv, så silikontuttar är nog ganska stor sannolikhet ändå.

Retar mig som fan på henne, vilken anskrämlig varelse. Vad jobbar hon med egentligen...?

Maxine då, sillisar? Vem håller du på?
2024-02-14, 00:06
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Varje gång du tvivlar på Cornelius empati vill jag att du tar fram den här bilden där hon visar ömhet

Mot djur, ja. De kan som bekant inte göra motstånd mot hennes närmanden. En björn kan förvisso, men en sådan personlighet finns det inte på farmen.
2024-02-14, 00:16
Medlem
Citat:
Det var förbanne det finaste jag sett se'n jag konfirmerade mig!
2024-02-14, 01:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Det var förbanne det finaste jag sett se'n jag konfirmerade mig!
Önskar du att du var det där nakna! fåret? och att fåret svarade med en lite för lång tungkyss

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Mot djur, ja. De kan som bekant inte göra motstånd mot hennes närmanden. En björn kan förvisso, men en sådan personlighet finns det inte på farmen.
Fast ett djur dömer inte någon som är snäll mot dem men stygg mot människor, och det här djuret har fått en gott första, andra, tredjeintryck av Cornelius

Men visst var jag rolig att fåret liknar hennes rosa kofta, varför det även kan uppfattas som en judaskyss när hon ämnar slakta & garva....till! ett par rosa skinntofflor utav han (likt fallet med Jesus, han blev aldrig korsfäst) med samma nyans som hennes egen kofta, för att sedan kunna ge dom till sin partner in crime Farmen-Cornelia som kompensation för hennes koftas felfärgade nyans av rosa, och för att Cornelia just tänker så mycket på sig själv gillar jag henne
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-14 kl. 01:33.
2024-02-14, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalGuy
Får psykopatvibbar av Tim
Det är för att luften fylls av sådana varje gång han öppnar munnen i en synk.
2024-02-14, 07:18
Medlem
Jösses vad Jennifer är jobbig. Kan man inte släppa blattefasoner å tonårstil när man är 30+ och har barn? Hoppas verkligen att hon eller Maxime åker ut..
Personligen tycker jag att dom som straff för regelbrottet borde kämpa i tinget mot varandra.
2024-02-14, 07:59
Medlem
Citat:
Önskar du att du var det där nakna! fåret? och att fåret svarade med en lite för lång tungkyss
En sådan avslätning från Cornelia skulle förvandla vem som helst till ett naket djur!
När det sedan inte blev någonting mer (hon är ju redan kär, det har jag hört från säkra källor) så stod man väl där som ett bräkande får, redo för slaktbänken och med en innerlig längtan att i ens nästa liv bli återfödd som hennes rosa kofta!
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-02-14 kl. 08:01.
2024-02-14, 08:02
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goksu
Jösses vad Jennifer är jobbig. Kan man inte släppa blattefasoner å tonårstil när man är 30+ och har barn? Hoppas verkligen att hon eller Maxime åker ut..
Personligen tycker jag att dom som straff för regelbrottet borde kämpa i tinget mot varandra.

Ja Jennifer är verkligen den sämsta människan man sett på tv på många år . Fy fan vilken vidrig människa . Hon har ett fattigt språk , är otrevlig och hemsk att se på. Hoppas verkligen hennes barn skäms för att se henne i tv. Hoppas alla pekar och viskar bakom hennes rygg resten av våren.

Har varit väldigt dåligt med vackra kvinnor i år. Nu hoppas jag att Perra vinner men tror inte kan kan fortsätta vinna genom alla ting.

Garvar ändå fortfarande när Jennifer sa ”bara för att man är stark har man ändå känslor” hah vilken jävla sopa
2024-02-14, 08:09
Medlem
Icke sju
Men sjuttio gånger sju
Säger jag eder
Cornelia Nordenssons byst är helt och hållet naturlig
Hennes bröst är som svalor som häckar!
2024-02-14, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Ja, Per är ett riktigt svin som inte har något i Farmen att göra. Lat och tråkig surgubbe. Hur fan tänkte man då han valdes som deltagare?

Jag skulle vilja se Tim å fredde göra en sån där bänk som per gjorde. De två gör ju inget, de är lata och gör som förra årets Viktor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in