Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Spekulerar du nu vem som kan ha skrivit artikeln?
Är det snillet som spekulerar vad ”en av våra pedofiler” kan tänkas betyda?
Dumpen vet självklart vem som skrivit artikeln då de blivit ombedda att publicera den anonymt genom admin. Förstår du vad anonymt betyder? Då skriver man varken bu eller bä om artikeln eller skribenten.
Jag hade lika gärna kunna skriva ”en av våra pedofiler” och mena dom som lever i vårt land och angriper allas våra barn, men den inlevelseförmågan verkar inte du ha.
Du är väldigt trångsynt och föga trovärdig som kritiker.
När personer skickar in insändare, du menar ju att det här är liknande en insändare, så har de en underskrift fastän de är anonyma, av typ "arg pensionär". Dumpen har inget sådant av typ "arg barnsexhatare". Om en
riktig mediekoncern inte skriver ut vem författaren är så avser det en på redaktionen. Alltså kan man inte tolka det på annat sätt att det är Dumpen som skrivit, och om det är så att jag missförstått, är det inte mitt fel utan Dumpen som missat att använda vedertagen praxis för media.
Vidare kan man lätt se att det inte är en insänd artikel utifrån språket och syftningen, man ser att det är kopplat till Dumpens arbete. Det har ju diskuterats att Dumpens insändare skulle vara författade av Sara utifrån språk och satsmelodi.
Exempel- "Nåväl, kikade vidare och hittade ett inlägg där samme man lite svamligt berättar att han ska lägga bajs I
vår mat". Om de var någon utanför Dumpen skulle det stått Dumpens mat.
https://dumpen.se/2021/12/13/3465/
Det finns massor som tyder på att det är Dumpen som författat, men det får räcka med detta.