• 1
  • 2
2024-02-14, 04:56
Medlem
Är idag övertygad om att Michael Jackson lever. Har ägnat mycket tid åt att ta reda på sanningen om hans död. Finns otroligt många märkliga omständigheter kring hans död. Idag tror jag mig med säkerhet veta hans nya identitet. Bör jag kontakta amerikanska myndigheter då detta bör utgöra ett brott?
Misstänker att Cia eller FBI hjälpt honom men bör man göra ett försök ändå?
Är helt seriös
Citera
2024-02-14, 05:16
Medlem
Capryllics avatar
Och detta har du kommit fram till endast genom klickande vid din dator hemma?
Citera
2024-02-14, 05:51
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skattensmysterie33
Är idag övertygad om att Michael Jackson lever. Har ägnat mycket tid åt att ta reda på sanningen om hans död. Finns otroligt många märkliga omständigheter kring hans död. Idag tror jag mig med säkerhet veta hans nya identitet. Bör jag kontakta amerikanska myndigheter då detta bör utgöra ett brott?
Är helt seriös

Vem är han nu då ?
Citera
2024-02-14, 06:11
Medlem
Om han du fejkade sin död, lämnade sina barn, sin bostad m.m. Låt honom vara. Han hade nog ett ganska miserabelt liv.
Citera
2024-02-14, 06:21
Medlem
Allt har väl funnits tillgängligt online, men det har samtidigt varit ganska komplicerat att ta reda på.
Under åren har bevis som jag kallar det blivit svårare att hitta.

Hans tidigare vänner har ju vittnat om att han gillade att klä ut sig och använda sig av masker.
Även när han behövde medicin eller preparat så använde han sig av falska identiter, vilket är noga dokumenterat.

Det som var en ögonöppnare för mig var intervjun med Dave Dave, där Dave inte bara låter identiskt som Michael Jackson utan där han även ser annorlunda ut jämfört med hur Dave Dave gör annars.

https://www.youtube.com/watch?v=lqBiXLh6wMM

Titta och döm själva!

Finns en hel del annan info som tyder på att MJ fejkat sin död.
Ni får bara ha ett öppet sinne till det.

Vet inte om ni kommer ihåg den bild som skulle visa en Michael Jackson inuti en ambulans, ni kan söka upp den. Hur som helst ser den inte det minsta ut som Michael Jackson gjorde dagarna innan sin död.
Citera
2024-02-14, 06:35
Avstängd
Varför ska du kontakta amerikanska myndigheter ifall han fått hjälp av dom? Då lär du bli hemligt mördad av en agent
Citera
2024-02-14, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Varför ska du kontakta amerikanska myndigheter ifall han fått hjälp av dom? Då lär du bli hemligt mördad av en agent

Var bara en ide
Citera
2024-02-14, 07:10
Avstängd
Citat:
Är helt seriös

Kan du demonstrera att din kandidat klarar att moonwalka? Eller har du ens snackat med honom?
Citera
2024-02-14, 07:57
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Allt har väl funnits tillgängligt online, men det har samtidigt varit ganska komplicerat att ta reda på.
Under åren har bevis som jag kallar det blivit svårare att hitta.

Hans tidigare vänner har ju vittnat om att han gillade att klä ut sig och använda sig av masker.
Även när han behövde medicin eller preparat så använde han sig av falska identiter, vilket är noga dokumenterat.

Det som var en ögonöppnare för mig var intervjun med Dave Dave, där Dave inte bara låter identiskt som Michael Jackson utan där han även ser annorlunda ut jämfört med hur Dave Dave gör annars.

https://www.youtube.com/watch?v=lqBiXLh6wMM

Titta och döm själva!

Vet inte om ni kommer ihåg den bild som skulle visa en Michael Jackson inuti en ambulans, ni kan söka upp den. Hur som helst ser den inte det minsta ut som Michael Jackson gjorde dagarna innan sin död.

"Dave died at the age of 42 on July 15, 2018, at Sunrise Hospital in Las Vegas, from complications of pneumonia."

Har du snappat upp vem MJ blev efter detta?
Citera
2024-02-14, 08:06
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Är helt seriös

Så läkaren som dödade honom tog en för laget och hittade på allt?

Med tanke på alla starka pedofili-anklagelser så finns det ju en anledning till att Michael skulle vilja försvinna. Om han inte hade dött/försvunnit så hade han nog för eller senare gått samma möte som R. Kelly och hamnat på kåken.
Citera
2024-02-14, 08:41
Medlem
Citat:
Är helt seriös
Hur kan du va seriös om du bara kollat på filmklipp?

Du har ju inte gjort något grävande utan kollat på filmer.
Citera
2024-02-14, 11:08
Medlem
Citat:
Finns otroligt många märkliga omständigheter kring hans död.

Citat:

Det verkar som att du inte har några bevis utan bara hittat "märkliga omständigheter" och saker som "tyder på" din teori. En teori som dessutom är mer än tio år gammal.

Om du har några bevis på att MJ fejkade sin död så borde du kontakta antingen myndigheter eller media och lägga fram dem. Om du inte har några bevis så är det bara gammal skåpmat du hittat och då är ingen intresserad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in