Citat:
Ursprungligen postat av
ErlingP75
Jag har nog kommit längre i svenska försvaret än du, som gissningsvis knappt gjort lumpen
Dessutom bidrar jag med skattepengar och arbetar statligt. Så? Vad mer ska jag göra?
Älskar mitt land och mitt folk.
Men inte w.t och lowlifes
Dig finns ingen anledning att spara på den dagen det blir aktuellt. Kanonmat kallar man det visst.
Om jag är rasist? Absolut, selektivt.
Hoppsan, nu får vi reda ut sakerna. Om du satsade på att komma vidare i försvaret efter värnplikten så får vi verkligen hoppas att du lyckades för jag satsade på en civil karriär. Undrar dock vad detta har med mitt inlägg att göra?
Arbetar du statligt är det ju jag som med mina skatteinbetalningar försörjer dig, du genererar troligtvis inget värde vilket jag gör i det privata näringslivet. Återigen, vad har detta med mitt inlägg att göra?
Älskar du verkligen "mitt land och mitt folk"? Du har inget mot främlingar men "w.t och lowlifes"... Du kan ju inte ens uttrycka dig på svenska men hyser tydligt förakt mot delar av ditt eget folk.
Vidare har du inga problem med att döma ut mig och hoppas jag blir kanonmat...
Citat:
Ursprungligen postat av
ErlingP75
I övrigt en helt korrekt bedömning av mig.
Jag är både arisk och smart. Rejält och förtjänt självförtroende, baserat på folk omkring mig.
Däremot anser jag inte att ett barn ska skickas till ett land ensam och utan att kunna speaker. Barnhem är 1854. Nu försöker vi ta ett djupt andetag och så slutar du dumma och trolla. Det är för sent för sån här satans skit.
Folk som uttrycker sig som du brukar ha ett enormt bekräftelsebehov. Ett tecken på bristande självkänsla. Lägger du ut allt på Facebook?
Men barnet i fråga har ju övergivits i ett främmande land av sin egen mor... Är det inte bättre att ungen återbördas till sin mor eller i alla fall dennas hemland? Hur är detta Sveriges och svenskars ansvar? Det är ju moderns ansvar! I andra hand hemlandets ansvar! Ska svenskar ta ansvar för hela världens problem?
Vad betyder "barnhem är så 1854"?
Vad betyder "speaker"? Är du ett utländskt troll som sitter med Google Translate?