Citat:
Ursprungligen postat av
jontepsg
Nä det var mer ett han knappt spelade, utan allt tjafs om att han spenderade mer tid på golfbanan än på att träna fotboll. Så visade han ändå vilken kvalite han höll trots att han knappt spelat, så han hade lätt kunnat bidra om han bara velat. Men verkar ju vara en person som inte bryr sig om vad folk tycker. Men satan vad sur jag hade varit om det gällde en spelare i Arsenal, tur att Arteta inte har tid med slapptaskar som Auba(inte riktigt samma sak men men).
Aa garanterat. Men sen är ju grejen att Pep lämnar om 1 år och då lär en hel del viktiga spelare också försvinna så småningom, typ KDB, Haaland, Rodri osv.
Tror nog du hade accepterat det om spelaren avgjort några finaler inklusive CL
Skumt att när man pratar om trollen.. "
– Jag säger alltid sanningen, men jag vet inte, säger han på en presskonferens enligt Marca.
– Jag trodde att jag inte skulle spela efter 32 års ålder. Så det är okej, fortsätter Kroos.– Jag har inte fattat något av besluten. Jag vill avsluta min karriär på en mycket hög nivå. Vi får se. Jag vill fatta rätt beslut. Landslaget är en möjlighet, men jag har inte bestämt mig, säger Kroos." Låter som att vi kan utesluta United helt då?