2024-02-12, 23:18
  #12025
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja, samma som Kina hade efter att deras superdatsning dog ut. Några spelare får en jäkla massa pengar medans andra mindre viktiga får ha sidojobb för att överleva. Messi är ju sinnesjukt vad cash han mjölkade ur dom dock. Men så är han också ett sånt ansikte som alla känner igen i hela världen, Kroos skulle vara mycket mer anonym även att han varit en av dom bästa mittfältare senaste 10-15 åren.

Haha Bale the golfer. Sjukt vilken lön han hade där i slutet i real. Och sen gick han till Spurs och visade att han fortfarande höll hög kvalite, lite ojämn bara.

Ja men jag har också fått den uppfattningen att han känns trött på fotboll. Men det hade varit roligt att se honom i PL.
Ja och har för mig att Messi blev lite hyllad som nekade Saudi för att ta "mindre" pengar i USA? Efter en viss summa så är det bara löjligt. Jo, Kroos skulle nog kunna gå fritt i USA utan att många sprang efter men om det är drömmen så kanske bara flytta dit och inte visa ansiktet i något av deras lag?

Hans kvalitéer var väl aldrig ifrågasatta? Bara personligheten och stöket med Zidane, sedan vägra lämna fast han inte skulle få speltid. Helt rätt om man älskar vädret och golf ändå

Tror att han skulle kunna vara jävligt bra i City i flera år till om han bara behöver använda sin passningsfot och inte behöver springa.
Citera
2024-02-12, 23:38
  #12026
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja och har för mig att Messi blev lite hyllad som nekade Saudi för att ta "mindre" pengar i USA? Efter en viss summa så är det bara löjligt. Jo, Kroos skulle nog kunna gå fritt i USA utan att många sprang efter men om det är drömmen så kanske bara flytta dit och inte visa ansiktet i något av deras lag?

Hans kvalitéer var väl aldrig ifrågasatta? Bara personligheten och stöket med Zidane, sedan vägra lämna fast han inte skulle få speltid. Helt rätt om man älskar vädret och golf ändå

Tror att han skulle kunna vara jävligt bra i City i flera år till om han bara behöver använda sin passningsfot och inte behöver springa.

Nä det var mer ett han knappt spelade, utan allt tjafs om att han spenderade mer tid på golfbanan än på att träna fotboll. Så visade han ändå vilken kvalite han höll trots att han knappt spelat, så han hade lätt kunnat bidra om han bara velat. Men verkar ju vara en person som inte bryr sig om vad folk tycker. Men satan vad sur jag hade varit om det gällde en spelare i Arsenal, tur att Arteta inte har tid med slapptaskar som Auba(inte riktigt samma sak men men).

Aa garanterat. Men sen är ju grejen att Pep lämnar om 1 år och då lär en hel del viktiga spelare också försvinna så småningom, typ KDB, Haaland, Rodri osv.
Citera
2024-02-12, 23:43
  #12027
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Nä det var mer ett han knappt spelade, utan allt tjafs om att han spenderade mer tid på golfbanan än på att träna fotboll. Så visade han ändå vilken kvalite han höll trots att han knappt spelat, så han hade lätt kunnat bidra om han bara velat. Men verkar ju vara en person som inte bryr sig om vad folk tycker. Men satan vad sur jag hade varit om det gällde en spelare i Arsenal, tur att Arteta inte har tid med slapptaskar som Auba(inte riktigt samma sak men men).

Aa garanterat. Men sen är ju grejen att Pep lämnar om 1 år och då lär en hel del viktiga spelare också försvinna så småningom, typ KDB, Haaland, Rodri osv.
Tror nog du hade accepterat det om spelaren avgjort några finaler inklusive CL

Skumt att när man pratar om trollen.. "
– Jag säger alltid sanningen, men jag vet inte, säger han på en presskonferens enligt Marca.
– Jag trodde att jag inte skulle spela efter 32 års ålder. Så det är okej, fortsätter Kroos.– Jag har inte fattat något av besluten. Jag vill avsluta min karriär på en mycket hög nivå. Vi får se. Jag vill fatta rätt beslut. Landslaget är en möjlighet, men jag har inte bestämt mig, säger Kroos." Låter som att vi kan utesluta United helt då?
Citera
2024-02-13, 12:34
  #12028
Medlem
Drickbacks avatar
Finfin nyhet för Svennis!

Sven-Göran Eriksson kommer att vara en del av tränarstaben när Liverpools legendlag möter Ajax legendlag på Anfield 23 mars.
Citera
2024-02-13, 13:00
  #12029
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Kalvin Phillips: “When Pep came out and said I was overweight, he was right to do so… but there are different ways to go about it”.

“I did not disagree but obviously it took a big knock on my confidence”.

“My family were not happy about it, either. Especially my mum”.

Hjälp. Om ni undrar varför han bara huserar i bottenlag så hoppas jag nu ni förstår varför. Svagare mentalt än generalandersson. Reagerar på det sista speciellt. Detta är alltså en vuxen man som dessutom är miljonär och det jobbigaste han någonsin varit med om var när han missa skolbussen.
Citera
2024-02-13, 13:08
  #12030
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hjälp. Om ni undrar varför han bara huserar i bottenlag så hoppas jag nu ni förstår varför. Svagare mentalt än generalandersson. Reagerar på det sista speciellt. Detta är alltså en vuxen man som dessutom är miljonär och det jobbigaste han någonsin varit med om var när han missa skolbussen.
Verkar vara en grej generellt bland flera engelsmän. Maguire's mamma gick väl ut och sa att det var synd om honom, och Ramsdale's farsa har svingat mot folk som kritiserat honom. Kan förstå att föräldrarna lider också men det förbättrar ju inte spelarnas image direkt.
Citera
2024-02-13, 14:30
  #12031
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Finfin nyhet för Svennis!

Sven-Göran Eriksson kommer att vara en del av tränarstaben när Liverpools legendlag möter Ajax legendlag på Anfield 23 mars.

Ja, fint att det blir av och dessutom ganska snart.

Citat:
"Svennis" får leda Liverpool

Det har spekulerats men nu kom också bekräftelsen från Liverpool. Sven-Göran Eriksson kommer att få leda klubben i en match på Anfield.

"Svennis" kommer att få leda klubben i en välgörenhetsmatch mellan Liverpools och Ajaxs legendarer.

För en dryg månad sedan berättade "Svennis" att han har cancer och i bästa fall har ett år kvar att leva.

Efter beskedet berättade den legendariska tränaren i en intervju med Sky Sports att han haft som dröm att någon dag leda Liverpool i en match.
(SVT Text)
Citera
2024-02-13, 14:57
  #12032
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ja, fint att det blir av och dessutom ganska snart.


(SVT Text)
Oerhört trevlig gest, några att dela bänk med är legendarer som Ian Rush, John Barnes och John Aldridge. Hoppas någon sänder matchen

https://www.liverpoolfc.com/news/sven-goran-eriksson-join-lfc-legends-management-team-ajax-charity-clash
Citera
2024-02-13, 15:22
  #12033
Medlem
NotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Oerhört trevlig gest, några att dela bänk med är legendarer som Ian Rush, John Barnes och John Aldridge. Hoppas någon sänder matchen

https://www.liverpoolfc.com/news/sven-goran-eriksson-join-lfc-legends-management-team-ajax-charity-clash

Kommer garanterat sändas igenom liverpools hemsida. Där är du väl registrerad medlem?


Lite snack om tjockis, jag menar kalvin phillips. Längesen man såg en latare person på planen. Kommer minnas för alla bollar han gav bort.
Citera
2024-02-13, 15:35
  #12034
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Kommer garanterat sändas igenom liverpools hemsida. Där är du väl registrerad medlem?

Mest troligen dyker den upp där men ser gärna att svensk kanal sänder och samtidigt hyllar Svennis.
Citera
2024-02-13, 16:19
  #12035
Medlem
NotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Mest troligen dyker den upp där men ser gärna att svensk kanal sänder och samtidigt hyllar Svennis.

Vore väl första gången i såna fall att svensk tv visar en match mellan 22 gamla gubbar som inte lirat proffsfotboll sedan 90talet.
Citera
2024-02-13, 22:57
  #12036
Medlem
jontepsgs avatar
Snacket om att Gvardiol skulle göra City oslagbara var ju verkligen överdrivet. Är han en ny James Rodriguez? Dvs en spelare som är sjukt bra i ett väldigt tryggt landslag och gör en individuell bra prestation i ett mästerskap, men sen inte kommer nära den nivån igen. Men det är också första säsongen i PL ska sägas.

Lite roligt ändå att Liverpool "slapp" betala ca €90-98m för honom samt £100m för Caicedo. Än så länge framstår det som lyckodrag att det inte blev av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in