Din kille är en bra kandidat till att dumpas, visst kan man ta upp det här och försöka göra det i god ton. Men har de en gång visat tendenser till att bekräfta någon annan eller flörta med dem så kommer de förmodligen fortsätta göra sånt och har man självrespekt så dumpar man en sådan individ.
Eller så kan du göra likadant och se vad han tycker om det, spegla hans beteende. Skulle han flörta med någon annan, gör samma sak.
Förutom det gör man klokast i att inte lyssna på vissa svin på flashback, jag kan identifiera dem direkt via profilbilder & utstrålning, och sådana var det en vänsterswipe på.
Citat:
Ursprungligen postat av
kryptonitmannen
Så länge han inte skickar meddelanden till dom och föröker ta kontakt så ser jag inte problemet.
Eller ag ser ju att det kan va ett problem för dig, men det är som att män kollar porr.
Jag talar nog för de flesta män när jag säger att jag kan älska min tjej men samtidigt runkar till massa andra tjejer.
Att få orgasm betyder inget för en man, det är typ som att skita, man gör det för man måste och för det är skönt.
Jag har varit gift nu i 7 år och skulle aldrig byta min fru mot någon annan, men jag har ändå knullat horor bakom hennes rygg flera gånger och kollar porr dagligen.
Anledningen till att det är svårt att förstå detta för tjejer är för att vi inte är skapta likadant.
Vår hjärna funkar inte på samma sätt när det gäller sex, så är det bara.
Be att få se hans meddelanden på instagram, om han pratar med tjeer där så bör du absolut va orolig och säga ifrån.
Sen, vad lägger du självut för bilder på instagram?
Är det bilder där du vill framstå som sexig och få massa bekräftelse från andra? Det är ju minnst lika äckligt beteende.
För flera år sedan var jag med en tjej som la ut en bild på sig själv när hon stod i spegeln i bara trosor och BH.
Jag sa att antingen tar du bort den eller så drar jag.
Hon tog bort den, men efter några veckor hittade jag hennes andra, privata konto som hon hade under annat namn, där såg man inredningen i våran lägenhet och jag kände ju såklart igen hennes kropp.
Visade henne aldrig att jag sett hennes konto utan jag bara drog hem från jobbet, packade alla mina saker i bilen, skrev en lapp: " lycka till med ditt liv,mrs facebookhora. // din pojkvän", sen la jag nyckeln i brevinkastet och såg henne aldrig mer.
Du har inget mandat att ge någon råd. Det är betydligt mer accepterat att gilla en tjejs bilder på sociala medier, eller för ditt ex att posta sig i underkläder, än att vara en otrogen byracka som dig.

Tur för den tjejen att du drog, det finns bättre män som är lojala.