2024-02-13, 18:47
Medlem
Du bör kasta
Citera
2024-02-13, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bilenbrinner
Du bör kasta

Yup ! Kasta hans kläder från balkongen

Eller så burde hon jävlas med honom, så han få smaka på sin egen medicin.
Senast redigerad av Blackrose23 2024-02-13 kl. 19:20.
Citera
2024-02-13, 20:39
Medlem
Detta är ett omoget beteende som du inte behöver acceptera. Konfrontera och fråga vad han får ut av det. Lite varningsflagga på den killen.
Citera
2024-02-13, 20:57
Medlem
Att du lagt märke till vad han gillar för bilder på instagram låter illavarslande enligt mig. Vidrigt vilken nivå av snokande du bedriver. Om du snokar såhär mycket på din snubbe borde ni inte vara tillsammans nej. Och att han gillar sexiga bilder på andra tjejer är ett tecken på att han mår bra och fungerar normalt.
Citera
2024-02-13, 22:39
Medlem
Det vore värre om han inte var intresserad av kvinnor, då skulle han ju inte vara intresserad av dig heller och äktenskapet inte vara så roligt.

Det kan ju också vara så att han vill säga någonting med sitt intresse t ex att han är besviken på dig och att han vil ha mer sex
Citera
2024-02-14, 00:38
Medlem
Pillar43s avatar
Den enda varningsklockan skulle väl vara om det är "normala" tjejer han sitter och kollar på. Om det är IG brudar med 100K + följare så är det väl ingenting. Han har antagligen bara suttit på skithuset, scrollat reels, nån brud har kommit upp i flödet och när han sedan kollat mer än två sekunder så har IG bestämt att allt nu ska vara brudar. Så han gillar en och annan post då och då - kanske för jobbet de lagt in på att komma i form. Ingen brud bryr sig när man gillar bilder på CBum - fast det är av samma anledning.
Citera
2024-02-14, 01:50
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minfo
Vad betyder det när en kille börjar följa en ny tjej på Instagram och gillar gamla bilder i hennes flöde (1 år gamla bilder), specifikt lättklädda bilder? Speciellt när han är i ett förhållande. Lite skumt beteende? Och hur tar man upp detta med denna kille utan att helvetet bryter löst? Samma kille har även gillat bilder på olika kvinnor i underkläder (tex selfied tagna i spegel).

Jag gillar inte språkbruket.

Skriv hellre "klickat på 'gilla' " istället för "gillar", annars låter det otvetydigt som att bara gillar bilderna, och det är ju självklart att han gör. Det gör alla killar.

Även "följa" är olyckligt, då det låter som att han börjat följa efter henne. Kanske menar du att kan kryssat i någon slags "prenumeration på nya bilder".

Citat:
Ursprungligen postat av Minfo
Bör jag vara orolig eller är han bara korkad?

Varför skulle du vara orolig för någon kille, om du inte är tillsammans med honom?

För som du skriver kan du ju inte vara tillsammans med honom.
Senast redigerad av henriko 2024-02-14 kl. 01:53.
Citera
2024-02-14, 02:34
Medlem
Min sambo har aldrig gjort det var jag vet under våra 25 år. Men skulle han plötsligt börja göra det skulle jag undra vad fan han sysslar med. Alla män glor säkert om dom kan, men gilla? Tyder på att han är ett pucko eftersom hans vänner ser vad han gör. Du t.ex.
Senast redigerad av granskottet80 2024-02-14 kl. 02:47.
Citera
2024-02-14, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Att du lagt märke till vad han gillar för bilder på instagram låter illavarslande enligt mig. Vidrigt vilken nivå av snokande du bedriver. Om du snokar såhär mycket på din snubbe borde ni inte vara tillsammans nej. Och att han gillar sexiga bilder på andra tjejer är ett tecken på att han mår bra och fungerar normalt.
Man behöver inte snoka. Det syns i ens eget flöde vad ens vänner gillar. Och man behöver inte gilla en massa bilder på tjejer för att tycka om vad man ser. Vad finns det för anledning att skylta med det?
Senast redigerad av granskottet80 2024-02-14 kl. 02:56.
Citera
2024-02-14, 03:28
Medlem
Så länge han inte skickar meddelanden till dom och föröker ta kontakt så ser jag inte problemet.

Eller ag ser ju att det kan va ett problem för dig, men det är som att män kollar porr.
Jag talar nog för de flesta män när jag säger att jag kan älska min tjej men samtidigt runkar till massa andra tjejer.

Att få orgasm betyder inget för en man, det är typ som att skita, man gör det för man måste och för det är skönt.
Jag har varit gift nu i 7 år och skulle aldrig byta min fru mot någon annan, men jag har ändå knullat horor bakom hennes rygg flera gånger och kollar porr dagligen.

Anledningen till att det är svårt att förstå detta för tjejer är för att vi inte är skapta likadant.
Vår hjärna funkar inte på samma sätt när det gäller sex, så är det bara.

Be att få se hans meddelanden på instagram, om han pratar med tjeer där så bör du absolut va orolig och säga ifrån.
Sen, vad lägger du självut för bilder på instagram?
Är det bilder där du vill framstå som sexig och få massa bekräftelse från andra? Det är ju minnst lika äckligt beteende.

För flera år sedan var jag med en tjej som la ut en bild på sig själv när hon stod i spegeln i bara trosor och BH.
Jag sa att antingen tar du bort den eller så drar jag.
Hon tog bort den, men efter några veckor hittade jag hennes andra, privata konto som hon hade under annat namn, där såg man inredningen i våran lägenhet och jag kände ju såklart igen hennes kropp.
Visade henne aldrig att jag sett hennes konto utan jag bara drog hem från jobbet, packade alla mina saker i bilen, skrev en lapp: " lycka till med ditt liv,mrs facebookhora. // din pojkvän", sen la jag nyckeln i brevinkastet och såg henne aldrig mer.
Senast redigerad av kryptonitmannen 2024-02-14 kl. 03:35.
Citera
2024-02-14, 06:12
Medlem
Din kille är en bra kandidat till att dumpas, visst kan man ta upp det här och försöka göra det i god ton. Men har de en gång visat tendenser till att bekräfta någon annan eller flörta med dem så kommer de förmodligen fortsätta göra sånt och har man självrespekt så dumpar man en sådan individ.

Eller så kan du göra likadant och se vad han tycker om det, spegla hans beteende. Skulle han flörta med någon annan, gör samma sak.

Förutom det gör man klokast i att inte lyssna på vissa svin på flashback, jag kan identifiera dem direkt via profilbilder & utstrålning, och sådana var det en vänsterswipe på.

Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Så länge han inte skickar meddelanden till dom och föröker ta kontakt så ser jag inte problemet.

Eller ag ser ju att det kan va ett problem för dig, men det är som att män kollar porr.
Jag talar nog för de flesta män när jag säger att jag kan älska min tjej men samtidigt runkar till massa andra tjejer.

Att få orgasm betyder inget för en man, det är typ som att skita, man gör det för man måste och för det är skönt.
Jag har varit gift nu i 7 år och skulle aldrig byta min fru mot någon annan, men jag har ändå knullat horor bakom hennes rygg flera gånger och kollar porr dagligen.

Anledningen till att det är svårt att förstå detta för tjejer är för att vi inte är skapta likadant.
Vår hjärna funkar inte på samma sätt när det gäller sex, så är det bara.

Be att få se hans meddelanden på instagram, om han pratar med tjeer där så bör du absolut va orolig och säga ifrån.
Sen, vad lägger du självut för bilder på instagram?
Är det bilder där du vill framstå som sexig och få massa bekräftelse från andra? Det är ju minnst lika äckligt beteende.

För flera år sedan var jag med en tjej som la ut en bild på sig själv när hon stod i spegeln i bara trosor och BH.
Jag sa att antingen tar du bort den eller så drar jag.
Hon tog bort den, men efter några veckor hittade jag hennes andra, privata konto som hon hade under annat namn, där såg man inredningen i våran lägenhet och jag kände ju såklart igen hennes kropp.
Visade henne aldrig att jag sett hennes konto utan jag bara drog hem från jobbet, packade alla mina saker i bilen, skrev en lapp: " lycka till med ditt liv,mrs facebookhora. // din pojkvän", sen la jag nyckeln i brevinkastet och såg henne aldrig mer.
Du har inget mandat att ge någon råd. Det är betydligt mer accepterat att gilla en tjejs bilder på sociala medier, eller för ditt ex att posta sig i underkläder, än att vara en otrogen byracka som dig. Tur för den tjejen att du drog, det finns bättre män som är lojala.
Senast redigerad av Liljor 2024-02-14 kl. 06:46.
Citera
2024-02-14, 08:33
Avslutad
Han är en hora och du betyder inte direkt något för honom. Normalt nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här