2024-02-13, 16:17
Medlem
Tänk om det pågår mer bakom kulisserna än vi annat!!? Tänk om de har separerat?!
Citera
2024-02-13, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Haha ja så dålig känsla för vad som passar att sprinkla ovanpå snacksbrickan. Tycker också hon kunnat välja lite vuxnare kex än muminkex för reelen. De kan ju äta sina muminkex ändå men behöver inte ha det som *inspo*
Det kan bara vara Hanna som äter muminkex? Det var den barnsligaste brickan jag någonsin sett, är dock inte förvånad men det är ju långt ifrån min egen som iofs innehåller kex ibland men tillsammans med en god ost och chark.
Hon är verkligen ett barn mentalt.
Citera
2024-02-13, 16:20
Medlem
Nej hanna jag kommer inte fira alla hjärtans dag med muminkex och barnläsk
Citera
2024-02-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Tänk om det pågår mer bakom kulisserna än vi annat!!? Tänk om de har separerat?!

Nä inte en chans, Fanni är inte en människa som klarar av att leva ensam. Plus att hon aldrig skulle göra avkall på den instavänliga kärnfamiljen, hon håller lite låg profil i väntan på att folk ska glömma. Får se hur det här spelar ut.
Citera
2024-02-13, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
Hannas bricka till mello, skrattade så mycket åt hur hon la colanappar på morötterna HAHAHAHHA värsta jag sett fan

Nejmen det var det sjukaste. Hade aldrig ens kommit på idén att strössla lite colanappar över morötterna…. Och MUMINKEXEN

Det brinner i mina ögon när jag ser det! Snälla vad oestetiskt. 😂
Citera
2024-02-13, 17:40
Medlem
Hade svårt att hinna se vilken som var före/efter bild i fannis story
Citera
2024-02-13, 18:01
Medlem
Skampis avatar
Oj oj Fanni verkar blockera alla möjliga just nu. Både min syster och en vän (japp vi brukar fnissa åt HT och Fanni ihop på messenger) har tydligen blivit blockerade trots att de inte kommunicerat med henne på länge. Och när de haft kontakt med henne har det alltid varit på ett trevligt sätt. Intressant! Jag avföljde henne precis så hon inte får för sig att blockera mig lite spontant men får väl se hur det utvecklar sig. 😂
Citera
2024-02-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
Hannas bricka till mello, skrattade så mycket åt hur hon la colanappar på morötterna HAHAHAHHA värsta jag sett fan
Samt barnkexen och den oaptitliga gröna drinken till…
Citera
2024-02-13, 18:37
Medlem
Alltså snälla OM Fanni föder ett levande barn denna gång så kommer jag personligen orosanmäla de här jävla paret. Föda ett barn in i psykiskt sjuk familj…
Citera
2024-02-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bilenbrinner
Alltså snälla OM Fanni föder ett levande barn denna gång så kommer jag personligen orosanmäla de här jävla paret. Föda ett barn in i psykiskt sjuk familj…
Lägg ner. Finns många människor med psykiska sjukdomar eller funktionshinder som får barn och klarar av att ta hand om dem. Men givetvis behöver man som förälder rätt stöd och behandling för att klara av det och det är väl snarare det de ska erbjudas!
Citera
2024-02-13, 19:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Oj oj Fanni verkar blockera alla möjliga just nu. Både min syster och en vän (japp vi brukar fnissa åt HT och Fanni ihop på messenger) har tydligen blivit blockerade trots att de inte kommunicerat med henne på länge. Och när de haft kontakt med henne har det alltid varit på ett trevligt sätt. Intressant! Jag avföljde henne precis så hon inte får för sig att blockera mig lite spontant men får väl se hur det utvecklar sig. 😂

Hon är väl extremt paranoid just nu, vilka är vänner och vilka är vi andra 😅
Jag följer henne inte heller då hon har öppen profil än så länge.

Vad har din syster och vän råkat göra? Ge en like istället för hjärta?
Citera
2024-02-13, 19:36
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon är väl extremt paranoid just nu, vilka är vänner och vilka är vi andra 😅
Jag följer henne inte heller då hon har öppen profil än så länge.

Vad har din syster och vän råkat göra? Ge en like istället för hjärta?
Borde vara svårt att lista ut vem som följer henne för de hejar på hennes påhitt eller för att de läst smaskigt skvaller här?
Jag funderar på om de blivit blockade för att de har privat profil? Snart är det bara typ Lydia och Hanna som kan följa F, alla andra får blocken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in