2024-02-13, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jo personen har skrivit det och att dom inte hittade något
Okej, då missade jag den biten! Tack
Citera
2024-02-13, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Personen har dock aldrig skrivit något om att polis varit hemma hos Fanni. Jag har för mig att det var någon annan som skrev att polisen borde varit hemma hos dem och att det därefter blev en trådsanning.

Jo den personen skrev att polisen varit där efter avstängningen men inte hittat något, orkar inte leta upp inlägget men är säker. Sen är väl det i sig ingen garanti för att det hänt.
Citera
2024-02-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Köra runt vagnen inomhus, det visar ju bara hur ofta den används på riktigt (dvs utomhus)…. Med all slask och snö och grus som är utomhus just nu är det ju lagom fräscht att ta in vagnen om man har varit ute. Vi ställer vagnen i garaget just nu och tar in den på kvällen när den torkat och runnit av sig, vill inte ens ha den i hallen när den precis har rullat utomhus. Skulle aldrig köra omkring den i huset!

Stackars Kevin har börjat jobba natt och ska sova hemma på dagarna, medan Hanna drar runt Lars i en vagn fram och tillbaka i lägenheten 😂 att ge Kevin lite ro att sova är väl en jättebra anledning att ta en långpromenad om dagen. Om ni frisk luft inte är tillräckligt motiverande
Citera
2024-02-13, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Okej, då missade jag den biten! Tack
Ingen fara 🙂
Citera
2024-02-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jo personen har skrivit det och att dom inte hittade något

Ah såg nu att du redan fått svar 😊
Citera
2024-02-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hanna ville bli mamma men inte ha barn, hon vill vara influencer men inte göra jobbet.

Spot. On. !
Citera
2024-02-13, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Stackars Kevin har börjat jobba natt och ska sova hemma på dagarna, medan Hanna drar runt Lars i en vagn fram och tillbaka i lägenheten 😂 att ge Kevin lite ro att sova är väl en jättebra anledning att ta en långpromenad om dagen. Om ni frisk luft inte är tillräckligt motiverande

Kommer snart ett inlägg - "Nu har pappa äntligen vaknat så nu ska vi åka på en liten utflykt till Willys/Rusta/Dollarstore!"
Att hon skulle ta ett steg utanför lägenheten utan Kevin är otänkbart. Stackars Lars, får aldrig frisk luft mer än dom få metrarna det är till bilen.
Citera
2024-02-13, 15:21
Medlem
Fannis senaste story om NIPT. "Jag har bestämt", inget "vi"
Citera
2024-02-13, 15:43
Medlem
Hannas bricka till mello, skrattade så mycket åt hur hon la colanappar på morötterna HAHAHAHHA värsta jag sett fan
Citera
2024-02-13, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
Hannas bricka till mello, skrattade så mycket åt hur hon la colanappar på morötterna HAHAHAHHA värsta jag sett fan

Haha ja så dålig känsla för vad som passar att sprinkla ovanpå snacksbrickan. Tycker också hon kunnat välja lite vuxnare kex än muminkex för reelen. De kan ju äta sina muminkex ändå men behöver inte ha det som *inspo*
Citera
2024-02-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fannis senaste story om NIPT. "Jag har bestämt", inget "vi"

Och hon har varit och köpt EN semla
Citera
2024-02-13, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash