Citat:
Ursprungligen postat av
Brottslig
Jag trodde också att det var för att få följare, men sedan går Anjo och Jocke ut med uppmaningar om att folk ska avfölja Chrippa - så han förlorar över 50k följare. Hade det hela varit fejk-drama för att få följare hade man inte uppmanat folk att avfölja Chrippa.
Jag tror tyvärr att allting varit på riktigt, men att Chrippa verkar ha någon bakomliggande sjukdom (typ bipolär, schizofreni etc). Chrippa verkar helt avtrubbad från all form av kritik som riktas mot honom, han förlorar barn, bostad, kanal, familj, anklagas för olika brott etc. Men ingenting verkar bekomma honom det minsta, han kör på som aldrig förr med sin Twitch. Det är något som inte står rätt till hos Chrippa.
Ny tiktok där Chrippa syns och Linnéa dansar med ett vinglas...från ett hotellrum.
Är dom påväg utomlands nu?
Tavastgatan har en ny hyresgäst, Linnéa är skriven hos sin familj, Chrippa i Norrpan, än så länge.
Hur går det med Anjos stora video om hela dramat och kommer Linnéas video knocka hela internet?
Vem vet?
Varför sitter Julia med sin sjuka dotter på ett hotellrum istället för att bädda ner henne i sitt egna hem, hon hade ju fått en lägenhet till sig och dottern, eller?
Jag förstår ingenting, Jocke och familjen påstår att dom bor i lägenheten, ändå filmar dom sitt familjeliv med fredagsmys och sjukdomar i huset, väntar utanför Chrippas lägenhet i timmar, för att kunna sneaka in och exposa Linnéa som var inbjuden till Chrippa.
Vad vill Jocke och Anjo?
Man kan inte tvinga Christofer att rätta in sig i ledet och leva med Julia, bara för att det ser bättre ut för dom?
Varför interagerar Anjo med Chloé och Julia, "busar" och facetajmar och Chloé säger "jag älskar Anjo"
Varför lägger Julia och Anjo upp detta?
Ska Lisen känna sig hotad?
Vad fan håller dom på med?
Skriv en så såpopera istället, för skådespelare, använd inte riktiga människors känslor.