2024-02-13, 13:44
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Håller med, jag förstår att dem ville ha bevis till soc, men att posta det på nätet var totalt onödigt.
Och ja chrippa får göra vad han vill, men hans val har konsekvenser. Vill han vara med Linnea får han väl vara det, stämmer det dock att Linnea utreds för misshandel av lilla C så kommer ju inte lilla C får vara hos Chrippa så länge utredningen pågår.

Äeh snälla det där duger inte som bevis för något. Chloe var inte i lägenheten när hon var där. Hade lika gärna kunnat filma henne på ett fik.

Ba rent Bs.

Enda syftet med videon var i skadeglädje. Dom ville visa internet att Linnea är där.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-02-13 kl. 13:48.
Citera
2024-02-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hur har jocke räddat honom nu?

HELT FEL AV MIG. Med närmare efter tanke va de ett clickbait på TikTok. Förmodligen printscreen från första uppbrottet när Linnea var skickad med taxi till Malmö
Citera
2024-02-13, 13:55
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Allt luktar fejk

Samtliga indragna har ökat enormt med följare/tittare = de är vinnare och drar in enorma mängder cash på detta "drama"

Exakt, detta är en hel drös av White trash bara. Usch!!!
Citera
2024-02-13, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur smutsas barnet ner menar du?
Läs igen. Ska jag sammanfatta? Osmaklig exponering av ett oskyldigt barn.
Citera
2024-02-13, 14:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Läs igen. Ska jag sammanfatta? Osmaklig exponering av ett oskyldigt barn.
Det håller jag med om, men det är inte samma sak som att "smutsa" barnet. Om du smutsar något så pratar du skit, anklagare för, avslöjar negativa sanningar osv.
Citera
2024-02-13, 14:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad är det för live som cirkulerar i småklipp på sociala medier just nu? Live med Chrippa och Linnea. Chrippa ser ut att vara heeeelt laddad.

Är det ingen som har den live'n sparad och kan ladda upp?

Gammal live
Citera
2024-02-13, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Allt luktar fejk

Samtliga indragna har ökat enormt med följare/tittare = de är vinnare och drar in enorma mängder cash på detta "drama"

Jag trodde också att det var för att få följare, men sedan går Anjo och Jocke ut med uppmaningar om att folk ska avfölja Chrippa - så han förlorar över 50k följare. Hade det hela varit fejk-drama för att få följare hade man inte uppmanat folk att avfölja Chrippa.

Jag tror tyvärr att allting varit på riktigt, men att Chrippa verkar ha någon bakomliggande sjukdom (typ bipolär, schizofreni etc). Chrippa verkar helt avtrubbad från all form av kritik som riktas mot honom, han förlorar barn, bostad, kanal, familj, anklagas för olika brott etc. Men ingenting verkar bekomma honom det minsta, han kör på som aldrig förr med sin Twitch. Det är något som inte står rätt till hos Chrippa.
Citera
2024-02-13, 14:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag trodde också att det var för att få följare, men sedan går Anjo och Jocke ut med uppmaningar om att folk ska avfölja Chrippa - så han förlorar över 50k följare. Hade det hela varit fejk-drama för att få följare hade man inte uppmanat folk att avfölja Chrippa.

Jag tror tyvärr att allting varit på riktigt, men att Chrippa verkar ha någon bakomliggande sjukdom (typ bipolär, schizofreni etc). Chrippa verkar helt avtrubbad från all form av kritik som riktas mot honom, han förlorar barn, bostad, kanal, familj, anklagas för olika brott etc. Men ingenting verkar bekomma honom det minsta, han kör på som aldrig förr med sin Twitch. Det är något som inte står rätt till hos Chrippa.
Ny tiktok där Chrippa syns och Linnéa dansar med ett vinglas...från ett hotellrum.
Är dom påväg utomlands nu?
Tavastgatan har en ny hyresgäst, Linnéa är skriven hos sin familj, Chrippa i Norrpan, än så länge.

Hur går det med Anjos stora video om hela dramat och kommer Linnéas video knocka hela internet?

Vem vet?

Varför sitter Julia med sin sjuka dotter på ett hotellrum istället för att bädda ner henne i sitt egna hem, hon hade ju fått en lägenhet till sig och dottern, eller?

Jag förstår ingenting, Jocke och familjen påstår att dom bor i lägenheten, ändå filmar dom sitt familjeliv med fredagsmys och sjukdomar i huset, väntar utanför Chrippas lägenhet i timmar, för att kunna sneaka in och exposa Linnéa som var inbjuden till Chrippa.

Vad vill Jocke och Anjo?

Man kan inte tvinga Christofer att rätta in sig i ledet och leva med Julia, bara för att det ser bättre ut för dom?

Varför interagerar Anjo med Chloé och Julia, "busar" och facetajmar och Chloé säger "jag älskar Anjo"
Varför lägger Julia och Anjo upp detta?

Ska Lisen känna sig hotad?

Vad fan håller dom på med?

Skriv en så såpopera istället, för skådespelare, använd inte riktiga människors känslor.
Citera
2024-02-13, 15:04
Medlem
Anjo går ut med videon om han har 200k prenumeranter på sin YouTube-kanal innan februari är slut. Riktigt grisig lockelse. Men cashen ska in!
Citera
2024-02-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig

Klart som tusan det inte är fake, bråket i Marbella för 6 månader sen när Chrippa slängde ut Linnea tex.. Vadå tror folk att detta är planlagt i flera månader i förväg??
Citera
2024-02-13, 15:21
Medlem
Chrippa och L på ett hotellrum någonstans, beter sig som två 12-åringar.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ny tiktok där Chrippa syns och Linnéa dansar med ett vinglas...från ett hotellrum.
Är dom påväg utomlands nu?
Kan du inte hålla dig till att hålla tråden till Chrippa? Kan inte vara alltför svårt. Håll barn och andra utanför Chrippas sjuka värld.
Citera
2024-02-13, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Klart som tusan det inte är fake, bråket i Marbella för 6 månader sen när Chrippa slängde ut Linnea tex.. Vadå tror folk att detta är planlagt i flera månader i förväg??

Men tycker du inte samtliga parter involverade i den här konflikten agerar helt irrationellt om det är på riktigt? Knappt en enda som kommer undan den här konflikten med hedern i behåll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in