2024-02-13, 13:01
  #4993
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon tyckte synd om honom när hon upptäckte att han i vinter bodde i skogen , han har tydligen även han barn som kan vara placerat utifrån vad han sagt om mamman till det som inte ens hade vett att byta blöja regelbundet


Det existerar alltså en kvinna som skaffat barn med den här uppenbart labile personen. Här har inte FU något att hämta. Om svenska myndigheter inte låter mannen träffa sitt barn, samt blir utvisad, så är det enligt gör-om-gör-rätt. Den här individen skulle aldrig släppts in i landet övht, och om makarna Myrdal hade fått fortsätta bestämma över svensk socialistisk familjepolitik hade Madapassa aldrig blivit förälder.

https://www.tiktok.com/@raess_nacka
https://www.tiktok.com/@entertainersverige
https://www.tiktok.com/@add3.05


Japp, pappa som "vill ha tillbaka sitt barn". Verkar vara en av dessa afghanska ensamkommande män som bidragit till att göra Sverige till ett bättre land.
https://www.tiktok.com/@raess_nacka/video/7327341998388612385
__________________
Senast redigerad av Septemberflicka 2024-02-13 kl. 13:08.
2024-02-13, 13:18
  #4994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Det existerar alltså en kvinna som skaffat barn med den här uppenbart labile personen. Här har inte FU något att hämta. Om svenska myndigheter inte låter mannen träffa sitt barn, samt blir utvisad, så är det enligt gör-om-gör-rätt. Den här individen skulle aldrig släppts in i landet övht, och om makarna Myrdal hade fått fortsätta bestämma över svensk socialistisk familjepolitik hade Madapassa aldrig blivit förälder.

https://www.tiktok.com/@raess_nacka
https://www.tiktok.com/@entertainersverige
https://www.tiktok.com/@add3.05


Japp, pappa som "vill ha tillbaka sitt barn". Verkar vara en av dessa afghanska ensamkommande män som bidragit till att göra Sverige till ett bättre land.
https://www.tiktok.com/@raess_nacka/video/7327341998388612385

han ska väl sitta i finkan 2 månader..
2024-02-13, 13:22
  #4995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Det existerar alltså en kvinna som skaffat barn med den här uppenbart labile personen. Här har inte FU något att hämta. Om svenska myndigheter inte låter mannen träffa sitt barn, samt blir utvisad, så är det enligt gör-om-gör-rätt. Den här individen skulle aldrig släppts in i landet övht, och om makarna Myrdal hade fått fortsätta bestämma över svensk socialistisk familjepolitik hade Madapassa aldrig blivit förälder.

https://www.tiktok.com/@raess_nacka
https://www.tiktok.com/@entertainersverige
https://www.tiktok.com/@add3.05


Japp, pappa som "vill ha tillbaka sitt barn". Verkar vara en av dessa afghanska ensamkommande män som bidragit till att göra Sverige till ett bättre land.
https://www.tiktok.com/@raess_nacka/video/7327341998388612385
Han har besked om utvisning i flera år och bodde tidigare i Boden men valde att dra och bli hemlös istället
2024-02-13, 13:26
  #4996
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han har besked om utvisning i flera år och bodde tidigare i Boden men valde att dra och bli hemlös istället
Hans babymama var dessutom sexton/sjutton när barnet föddes. Det barnet har verkligen alla odds emot sig.
2024-02-13, 13:34
  #4997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosan84
Hans babymama var dessutom sexton/sjutton när barnet föddes. Det barnet har verkligen alla odds emot sig.
Riktigt bra start i livet med en psykiskt sjuk pappa som ändå har bättre förstånd än mamman och fattar att man ska byta pampers mer än morgon och kväll som han sa eller först när det läcker överallt
2024-02-13, 13:41
  #4998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Utredningar går självfallet inte att få tag på precis som man inte kan få tag på andras sjukjournaler

Fast i lilla hjärtats fall så kunde man läsa alla utredningar? De fanns väl både på internet och med i fupen om jag inte minns fel. I fupen fanns även utlåtanden från läkarbesök m.m.

Dock kanske det inte finns en fup på samma sätt i detta fallet eftersom det inte är ett brott på den nivån som i lilla hjärtats fall.

Hade velat veta vad för beteende det är barnen haft/gjort som varit ”sexuellt”
2024-02-13, 13:41
  #4999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han har besked om utvisning i flera år och bodde tidigare i Boden men valde att dra och bli hemlös istället

och Köping..vart utslängd eftersom han förstört allt i "lägenheterna"
2024-02-13, 13:42
  #5000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Riktigt bra start i livet med en psykiskt sjuk pappa som ändå har bättre förstånd än mamman och fattar att man ska byta pampers mer än morgon och kväll som han sa eller först när det läcker överallt
Verkligen, min son som är 17 (som inte ens ställer in i diskmaskinen pga lat) hade listat ut att man måste byta blöja oftare än det.
2024-02-13, 14:03
  #5001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbanett
Fast i lilla hjärtats fall så kunde man läsa alla utredningar? De fanns väl både på internet och med i fupen om jag inte minns fel. I fupen fanns även utlåtanden från läkarbesök m.m.

Dock kanske det inte finns en fup på samma sätt i detta fallet eftersom det inte är ett brott på den nivån som i lilla hjärtats fall.

Hade velat veta vad för beteende det är barnen haft/gjort som varit ”sexuellt”
Lilla hjärtat var ett brottmål och då finns uppgifter från alla möjliga håll med i förundersökning som utdrag ur journaler från olika instanser
2024-02-13, 14:09
  #5002
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbanett
Fast i lilla hjärtats fall så kunde man läsa alla utredningar?

Pga brottmål. Däremot tveksam till att utredningen publicerades i sin helhet, jag läste aldrig fup.
2024-02-13, 14:19
  #5003
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
polska advokater kan nog svenska lagen bäst
Ja definitivt! De kommer frigöra hennes kidnappade son.
Konstigt att hon inte hakat på han som heter juridisk jui jutsu som säger att det är en frivillig lag bara det som soc har och att vi är inte personer, kan man tolka lagen som han har soc noll makt 🤷🏻‍♀️
2024-02-13, 14:24
  #5004
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon hade funderingar på att skriva sig i Gällivare för att få hjälp med sitt ärende precis som om de tar upp ärende från annan kommun där barnet dessutom är vårdnadsöverflyttad.
M skrev sig i Skåne för några månader sedan och hade partner nu är han historia och där var det lite kaos med att inte lämna ut tillhörigheter förrän M skickade saker som var hans

Ja jag såg det, jag trodde det va hennes pappa för jag googlade henne och hans namn dök upp men han anmälde ju henne till soc, han han har visserligen ångrat det nu.
S@m var ju inblandad i det med grejerna verkar det som. Han har för övrigt suttit och anklagat två killar för våldtäkt mot en tjej med IF som många är satans trötta på för hon ljuger så mycket. Han har gapat och skrikit om hur hemska människor är som varnar honom för henne och att det är inget fel på henne yada yada. De bodde över en vecka hos honom och sen hos henne. Nu är även han anmäld av henne och jag har noll empati för honom för det är bara karma 🤷🏻‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in