2024-02-13, 11:25
Medlem
Amors avatar
Att i huvud taget kalla någon "kärring" tyder på att man är ganska långt under flötet. Riktigt bedrövligt och omoget sätt att prata.
2024-02-13, 11:31
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Så jävla svagt straff. Dom måste ju åka ut för fan..

Ja, jag trodde att dom skulle åka ut snabbt efter det där men icke.. Ganska respektlöst beteende. Otroligt dåligt att dom inte blev utkastade efter matfusket, Anna borde ha fått vara kvar istället för dom. Snacka om orättvist, handlar ändå om en prissumma i slutändan.
2024-02-13, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Caroline N kan ju ha kokat kola/knäck för hon hade ju med sig sirap och grädde och vanligt socker finns ju på Farmen!
Kanske får se det i kommande program då ?
2024-02-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Första gången Torpet-Cornelia var med i Farmen blev det mycket snack om att att hon snattade så mycket mat så att hon gick upp i vikt under programmets gång. Antar att Maxime och Jennifer inspirerats av hennes erfarenheter.

Kryper nästan i kroppen av att se programmet nu eftersom att jag tycker så många är idioter, kommer på mig själv med att spola då och då för att jag inte orkar se riktigt. Tim, Fredrik, Jennifer och deras gäng är som en trafikolycka som man vill se men samtidigt inte.

Levin tycker många om, men jag tycker faktiskt han är riktigt patetisk. Han har ju samma syn som orten-gänget, verkar tro att han själv fortfarande är 20 år. Gillade inte honom förra gången han var med heller.

Cornelia Nordenson är en riktigt självgod person, urrk. Ut med henne, Jenifer, Tim och Fredde. Tyckte Maxine verkade ganska bra i början men hon sjunker som en sten nu. Ut med henne och likaså lipsillen Ronja. Ta med Desiré som inte tillför särskilt mycket. Vill se Magnus, Perre , Levin och Cornelia 1 i final. Levin har jag faktiskt börjat tycka lite om, han verkar ganska snäll
2024-02-13, 12:06
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Kan tycka att det är lite väl magstarkt av Cornelia att referera till Martina som "kärring" och "äldre dam" när det bara skiljer 6 år mellan dem.

Blr också så jävla irriterad på att produktionen väljer att skippa storbonde just denna veckan, då det normala gänget skulle knipit storbondestugan. Så genomskinligt att de vill att någon av skräpmänniskorna vinner hela skiten.

Hejar på Per nu, och hoppas att han håller sig kvar.
Det är ju faktiskt så att man börjar funderar på om dom i produktionen som bestämmer är "orten" kramare.
Så sjukt att skippa storbonde när äntligen det normala gänget skulle hade fått den positionen.
Produktionen låter orten folket komma undan med både mobbing och stölder.
Dom vill tydligen att någon i pakten ska vinna.
Luktar unket...
2024-02-13, 13:04
Medlem
Cornelia N ser ut som en ensamstående förtidspensionär med 4 ungar och som röker gula blend under fläkten. Väldigt sliten 30-åring.
2024-02-13, 13:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Cornelia N ser ut som en ensamstående förtidspensionär med 4 ungar och som röker gula blend under fläkten. Väldigt sliten 30-åring.
Ansiktet ser ungt ut, hon har ju t.o.m ungdomligt attraktiva finnar, tittar man på hennes nylle från när hon var 20, så var hon direkt ful med ett babyfet ansikte, så hon har åldrats till det bättre som ett dåligt vin! så att hon fått en definierad Chadhaka
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-13 kl. 13:23.
2024-02-13, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jennifers uppmaning var specifikt riktad till ”de som inte gillar mig”. Så det var inte till alla. Hon pekade alltså ut de som inte är i hennes pakt, hon tyckte av någon anledning att de behövde ett pekfinger från henne. Vet inte om hon gjorde det i förebyggande syfte, i så fall förutsätter hon att vissa kommer missköta sig. Var det på förekommen anledning så får hon ju ta upp vad det gäller.

Jennifer har på sociala medier förklarat att det var Fredrik som bett Per om hjälp men att Per vägrat.

Hon ville dock inte peka ut Per inför hela gruppen så hon formulerade sig allmänt.

Hon agerade alltså helt korrekt i "chefsrollen" som storbonde. Och det var absolut inte ett angrepp på Ronja så som hon tolkade det.
2024-02-13, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Cornelia Nordenson är en riktigt självgod person, urrk. Ut med henne, Jenifer, Tim och Fredde. Tyckte Maxine verkade ganska bra i början men hon sjunker som en sten nu. Ut med henne och likaså lipsillen Ronja. Ta med Desiré som inte tillför särskilt mycket. Vill se Magnus, Perre , Levin och Cornelia 1 i final. Levin har jag faktiskt börjat tycka lite om, han verkar ganska snäll

Per är väl den mest självgoda av alla.

Kan hålla med om Levin, han verkar snäll och får gärna komma långt.

Cornelia 1 är väl också snäll även om Cornelia 2 är mer underhållande.

Magnus är en orm som Maxine säger.
2024-02-13, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Per är ju den som klarar sig bäst. Han är en solklar vinnare enligt mig.
2024-02-13, 14:46
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Ja, jag trodde att dom skulle åka ut snabbt efter det där men icke.. Ganska respektlöst beteende. Otroligt dåligt att dom inte blev utkastade efter matfusket, Anna borde ha fått vara kvar istället för dom. Snacka om orättvist, handlar ändå om en prissumma i slutändan.

Ni ser ju att serien helt är uppbyggd kring orten-gänget. Så fort dom andra fick chansen att bli storbonde efter att per skickar hem en efter en så får han inte bli storbonde. För det förstör upplägget för orten-gänget.

Tävlingarna på torpet är totalt för att slå ut Levin. Allt han är sämst på.

Jennifer och Maxine bryter regler och får en liten tillsägelse när som dom fnissar åt framför Vincent.

Nej detta var 100% sista året jag kollat på tv4. Så uppenbart att programmet gör allt till klanens fördel. Och bäst i test suger med reklam.

Fuck tv4 hoppas ni går i konkurs snart
2024-02-13, 15:10
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Ja, Per är ett riktigt svin som inte har något i Farmen att göra. Lat och tråkig surgubbe. Hur fan tänkte man då han valdes som deltagare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in