2024-02-13, 01:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag ser inget roligt med bajsmamman Jennifer. En som gapar, mobbar, fryser ut och är genomfalsk.
Vi är rätt överens om vad vi tycker om Jennifer...
Fast du och andra är ju lika goda kålsupare. Ni är inte ens där, men mobbar på distans.

Snacka om att elda upp sig om oväsentligheter. Hela konceptet med Farmen utgår ju från att tittarna ska engagera sig pga. konflikterna som utspelar sig där.

Håller fortfarande på Levin, han verkar mysig och kul. Hoppas att han får sin Cornelia.
2024-02-13, 02:01
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Btw, varför käkade Maxine en klubba på farmen ?? Va fan kom den ifrån ?? Ingen sa nåt heller ??
Är väl från förra veckan när Maxine och Jennifer bl.a snodde godis.

Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Det var väl en pinne med honung hon hade i truten
Det var en dumleklubba.
2024-02-13, 03:04
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Torpet Cornelia har väl störst bröst även om så inte vore fallet
så är tösen överlag så het att förtjänar att vinna. Tredje gången gillt!
2024-02-13, 06:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Är väl från förra veckan när Maxine och Jennifer bl.a snodde godis.

Det var en dumleklubba.

Om det nu var en Dumleklubba (vilket jag inte tror!) så ljuger ju både Wincent och produktionen som sa i Tinget att allt som Maxine och Jennifer hade tagit - hade de tagit tillbaka

Snarare att Cornelia N hade fixat till en klubba av honung då hon verkar rätt händig både med att slunga honung, baka och fixa annan mat. Det enda som verkar vara en fördel med Cornelia N kan jag tycka
Senast redigerad av CS128 2024-02-13 kl. 06:52.
2024-02-13, 07:07
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fast hon säger ju mest att andra är dåliga eller gör fel på ett underhållande sätt, hon har inte framhävt sig själv på Torpet eller så får du informera mig om vad hon sagt & gjort? utöver att partyt börjar när hon kommer til Farmen, hon har ju varit under attack från Levinjävel och hans surhet endast.

Fast snygga tjejer som är framåt vill inte ha tofflor, då blir dom ju avtända och gör slut på relationen, Cornelius är inget undantag
'

Hon är en hockeyhora, hockeyspelare brukar inte va toffel. Kepsen hon springer runt med säger det mesta. "Property of XXXX Hockey". Fegt av henne att maskera laget, nån som vet vilket det är?
2024-02-13, 09:23
Medlem
Magnus tror att de andra upplever honom som "neutral"? Obegripligt.

Mycket dålig stil av "Sekten" att först acceptera att det skulle lottas om vilka som skall få åka till Torpet och sedan försöka ändra sig till någon sorts röstning. Men mycket roligt att se Ronjas min när hon insåg att Jennifer, Cornelia och Maxine tänkt ett steg längre än dem.

Undrar om Martina hoppar av pga. hälsoskäl. Tråkigt i så fall. Men oavsett så verkar hon och Dessan ligga illa till nu.
2024-02-13, 09:26
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Kan tycka att det är lite väl magstarkt av Cornelia att referera till Martina som "kärring" och "äldre dam" när det bara skiljer 6 år mellan dem.

Blr också så jävla irriterad på att produktionen väljer att skippa storbonde just denna veckan, då det normala gänget skulle knipt storbondestugan. Så genomskinligt att de vill att någon av skräpmänniskorna vinner hela skiten.

Hejar på Per nu, och hoppas att han håller sig kvar.

Kärring är ett tillstånd inte ålder. En ung tjej kan vara en kärring, precis som en man kan vara en kärring. Hon är en kärring. Inget fel med det.

Det är som att det är skillnad på en svenne och en svensk. Eller babbe och invandrare. Eller skåning eller svensk.
2024-02-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azpb
Lite kuriosa då. Torpet-Cornelia hade mycket mindre boobs i Farmen 2014, då hon var tjugo år gammal. Kan såklart finnas naturliga förklaringar till detta, det behöver alltså inte vara så att hon har lagt sig under kniven. Jag hoppas hursomhelst att hon kommer långt i år, och framförallt hoppas jag att produktionen anordnar gyttjebrottning som tvekamp när vi kommit lite närmare finalen.

Som någon skrev - 99 procent att det är sillisar med tanke på vilken kropp hon har. De är helt oproportionerliga till den platta och otränade rumpan. När man ser det gamla klippet försvinner även den sista procenten av tveksamhet.
2024-02-13, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Om det nu var en Dumleklubba (vilket jag inte tror!) så ljuger ju både Wincent och produktionen som sa i Tinget att allt som Maxine och Jennifer hade tagit - hade de tagit tillbaka

Snarare att Cornelia N hade fixat till en klubba av honung då hon verkar rätt händig både med att slunga honung, baka och fixa annan mat. Det enda som verkar vara en fördel med Cornelia N kan jag tycka
Måste ha varit väldigt hård honung då i så fall ?? Jag tror inte att Wincent skulle ljuga, däremot skulle det inte förvåna mig det minsta, om Maxine o Jennifer valt att INTE lämna tillbaks allt utan smugglat undan några godisar!
Senast redigerad av Regnflingan 2024-02-13 kl. 10:14.
2024-02-13, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Reagerade också på att det var samma summa då som nu. Det första avsnittet kändes som det skulle varit på 70-talet. Vilket rivjärn Cristina var. Hon började med att läxa upp allihop I princip.
Dessutom går ju 50% till skatt så det blir bara hälften kvar!
2024-02-13, 10:22
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Måste ha varit väldigt hård honung då i så fall ?? Jag tror inte att Wincent skulle ljuga, däremot skulle det inte förvåna mig det minsta, om Maxine o Jennifer valt att INTE lämna tillbaks allt utan smugglat undan några godisar!

Caroline N kan ju ha kokat kola/knäck för hon hade ju med sig sirap och grädde och vanligt socker finns ju på Farmen!
2024-02-13, 11:23
Medlem
Amors avatar
Första gången Torpet-Cornelia var med i Farmen blev det mycket snack om att att hon snattade så mycket mat så att hon gick upp i vikt under programmets gång. Antar att Maxime och Jennifer inspirerats av hennes erfarenheter.

Kryper nästan i kroppen av att se programmet nu eftersom att jag tycker så många är idioter, kommer på mig själv med att spola då och då för att jag inte orkar se riktigt. Tim, Fredrik, Jennifer och deras gäng är som en trafikolycka som man vill se men samtidigt inte.

Levin tycker många om, men jag tycker faktiskt han är riktigt patetisk. Han har ju samma syn som orten-gänget, verkar tro att han själv fortfarande är 20 år. Gillade inte honom förra gången han var med heller.
Senast redigerad av Amor 2024-02-13 kl. 11:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in