Citat:
Ursprungligen postat av
Skyr123
Bra att myndigheter åtalar integritetskränkningarna som alla dessa desinfo- föräldrar håller på med. Barnen kan inte välja själva. Och föräldrarna ser bara till sig själva
Eller hur? Jag fattar inte hur man kan tro att man ska få tillbaka sina barn när bara man gapar och skriker, och anklagar alla andra för att ljuga. Det finns ingen som helst självinsikt hos dessa s.k föräldrar. Inte ett enda fel har dom gjort, det är alla andra som gör fel. Dom fattar inte ens att dom skadar sina barn på det sätt dom går an. Och att dom lägger ut inspelningar på telefonsamtal, möten, deras eventuella kontakt med barnen är helt sjukt. Det är dessutom sällan dom visar allt, utan valda delar av texter och dåligt ihopklippta inspelningar.. Det finns ju ingen förutom FU-kamraterna som är lika blåsta som dom som tror på det. Eller förresten.. Både F och R har sina bandhundar/pojkvänner som ivrigt står och hejar på, utan egna åsikter än de dom har fått i uppdrag att strida för. Sorgligt, men en dag kommer även dessa flying monkeys att vakna upp, och insikten kommer att svida.