2024-02-12, 20:04
  #4969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Kanske finns det någon hjärncell kvar som fungerar ändå 🤪
Vet att det var två åtalspunkter hon är åtalad för.
Hörde det på en live.
Något om brott mot rättegång också. Man kanske får ta ut åtalen iaf.

Bra att myndigheter åtalar integritetskränkningarna som alla dessa desinfo- föräldrar håller på med. Barnen kan inte välja själva. Och föräldrarna ser bara till sig själva
2024-02-12, 20:32
  #4970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Bra att myndigheter åtalar integritetskränkningarna som alla dessa desinfo- föräldrar håller på med. Barnen kan inte välja själva. Och föräldrarna ser bara till sig själva
Eller hur? Jag fattar inte hur man kan tro att man ska få tillbaka sina barn när bara man gapar och skriker, och anklagar alla andra för att ljuga. Det finns ingen som helst självinsikt hos dessa s.k föräldrar. Inte ett enda fel har dom gjort, det är alla andra som gör fel. Dom fattar inte ens att dom skadar sina barn på det sätt dom går an. Och att dom lägger ut inspelningar på telefonsamtal, möten, deras eventuella kontakt med barnen är helt sjukt. Det är dessutom sällan dom visar allt, utan valda delar av texter och dåligt ihopklippta inspelningar.. Det finns ju ingen förutom FU-kamraterna som är lika blåsta som dom som tror på det. Eller förresten.. Både F och R har sina bandhundar/pojkvänner som ivrigt står och hejar på, utan egna åsikter än de dom har fått i uppdrag att strida för. Sorgligt, men en dag kommer även dessa flying monkeys att vakna upp, och insikten kommer att svida.
2024-02-12, 20:33
  #4971
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Jo det har du faktiskt rätt i. Man blir bara så nyfiken på vad som sägs.

Jag sitter på stefans live och nyss hamnade lanabanana i kommentarsfältet 🙈 Tror stefan kommer explodera på henne.

Nä det är inte lönt att kommentera något för då får man bara göra ett nytt fakekonto igen och det orkar man inte 😂😂😅 Men fan vad de kan provocera så man får sitta på händerna så man inte råkar kommentera nått.

Nu har det talats svenska i ca 30 min. Det rockade loss med två svensktalande mellanösternmän som skyllde allt på staten och tog allt ansvar från föräldrarna. En av männen ansåg att problemen beror på att staten inte ger alla jobb, den andra mannen var väldigt tydlig med att skälet till att staten bär allt ansvar är för att den svenska staten inte tillåter aggressivitet i hemmet. Våld i hemmet ska staten skita i. Jag älskar när folk är tydliga. Männen blev inte emotsagda men klarade heller inte av att hantera mothugg.
2024-02-12, 20:41
  #4972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Bra att myndigheter åtalar integritetskränkningarna som alla dessa desinfo- föräldrar håller på med. Barnen kan inte välja själva. Och föräldrarna ser bara till sig själva

Ja mycket bra!! Hoppas det blir en bra dom på detta så kanske andra föräldrar blir lite rädda. Men det är väl att hoppas för mycket.
2024-02-13, 06:27
  #4973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
På henne verkar det som att hon kommer åka till Brasilien snart, för vilka pengar då?
Hon klagade på att det skulle kosta 900 att försöka få rätt till att träffa sonen nåt iaf för hon har inte råd med det.
Hon ville inte åka till Rättspsyk för hon hade inte råd men tråkigt för henne så är det rätten som betalar biljetterna så åka fick hon ju.
Så hur ska hon ha råd att åka till Brasilien? Har hon ens råd att åka till flygplatsen?
Möjligt att det är därför hon tänkte sälja sina tavlor i en live på kvällen, det blev dock aldrig av. Hon satt i någon annan live och ältade istället. Tror verkligen inte att hon kommer iväg. Hon har inte pengar till det. Min känsla är att hon försöker komma undan rättegången. Möjligt att mamman är sjuk, men hon verkar inte genuint bry sig. Hade dock inte förvånat mig om det var helt påhittat.
2024-02-13, 11:22
  #4974
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Möjligt att det är därför hon tänkte sälja sina tavlor i en live på kvällen, det blev dock aldrig av. Hon satt i någon annan live och ältade istället. Tror verkligen inte att hon kommer iväg. Hon har inte pengar till det. Min känsla är att hon försöker komma undan rättegången. Möjligt att mamman är sjuk, men hon verkar inte genuint bry sig. Hade dock inte förvånat mig om det var helt påhittat.
Hon tror ju att hon är under dödshot och att "dom" ska sätta henne i fängelse och döda henne o allt så att hon vill dra från landet är inte konstigt. Det som är konstigt är hur hon ens tänker att hon ska få ihop så mycket pengar 🤔
2024-02-13, 11:52
  #4975
Medlem
Inanna-1921s avatar
Fia är i Lejonmammas live och mal, hon säger att hon var dum och gav pappan vårdnaden.
För det första fattar jag inte varför man skaffar två barn med en heroinist men förstår ännu mindre varför man ger honom vårdnaden?
Ho målar honom i väldigt dålig dager men har själv gett vårdnaden till honom, är det en bra mamma?
2024-02-13, 11:53
  #4976
Medlem
Nu Fia i Marlenes live o säger hon lämnat vårdnaden frivillt till pappan??

Och puchar Marlene att hon har papper från psykvården att hon är frisk??
Hon är ju kallad på stor undersökning!!

Har Fia lagt om taktik?..inte sett henne live på 2 dagar
2024-02-13, 11:57
  #4977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu Fia i Marlenes live o säger hon lämnat vårdnaden frivillt till pappan??

Och puchar Marlene att hon har papper från psykvården att hon är frisk??
Hon är ju kallad på stor undersökning!!

Har Fia lagt om taktik?..inte sett henne live på 2 dagar

och anklagar pappan mer för heroinmissbruk
2024-02-13, 12:07
  #4978
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Fia är i Lejonmammas live och mal, hon säger att hon var dum och gav pappan vårdnaden. För det första fattar jag inte varför man skaffar två barn med en heroinist men förstår ännu mindre varför man ger honom vårdnaden? Ho målar honom i väldigt dålig dager men har själv gett vårdnaden till honom, är det en bra mamma?


Hon talar om alla "bajsmänniskor" och låter allmänt som en människa på gränsen till sammansbrott. Hur var det nu, var barnens pappa missbrukare eller ej?
2024-02-13, 12:14
  #4979
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
och anklagar pappan mer för heroinmissbruk
Frågan är ju om Fia ens vet att det ska bli en större undersökning?
Igår när Lejonmammas advokat frågade om det och om hon skulle tillbaka dit så drivblade hon bort det och svarade inte trots att hon frågade flera gånger.
2024-02-13, 12:18
  #4980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Frågan är ju om Fia ens vet att det ska bli en större undersökning?
Igår när Lejonmammas advokat frågade om det och om hon skulle tillbaka dit så drivblade hon bort det och svarade inte trots att hon frågade flera gånger.

då är väl vänskapen så djup som Fia påstår om hon inte vet det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in