Citat:
Hade tänkt vänta med att svara tills jag kommer till datorn för mer tydlighet men....
Jag tror du missförstår helt här. Det är den intellektuella nivån som är problemet.
Du tycker säkert du är jättefyndig och det får du såklart tycka, det är inte så att vi inte förstår vad du menar med dina sexuella och anala eufemismer, problemet är att det är allt du har att komma med.
Du får säkert ut något av ditt beteende annars skulle du och dina likar hålla på men läsvärdet för en normalbegåvad är lika med noll.
Förr kunde man lära sig väldigt mycket här och dessutom utvecklas.
Det var en speciell kultur med standardmemen "källa på det?" Det var fostrande och utvecklande för det räckte inte med att rapa upp en åsikt, utan folk måste argumentera sakligt för sin sak.
Du döljer din brist på argument med en massa osakligheter.
Frågan är ju är Flashback ett diskussionsforum eller en lekstuga i form av ett klotterplank.
Du har säkert rätt i att majoriteten vill ha ett klotterplank, men då tröttnar de som vill diskutera på riktigt. Wiki:
Hur Trump ser ut eller hur Stig-Britts avatar ser ut är inget argument över huvudtaget. När du försöker argumentera landar du bara på argumentationsfel som tex: (återigen wiki)
En saklig diskussion kräver att man kan lägga känslor åt sidan och fokusera på sak (inte person)
Förr när det var 50% av din typ av inlägg här gick det bra att scrolla förbi inlägg som inte tillförde ämnet något, nu är det så många sådana inlägg att verklig diskussion hindras.
Vissa inlägg stoppar upp diskussionen pga tillkortakommanden från användaren men en stor grupp gör det ju med flit för att sprida propaganda och förhindra diskussion och det är ett problem.
Vad du, jag Stig-Britt eller någon annan tycker eller känner i frågan är egalt.
Frågan är hur Flashback ser på problemet och vilken lösning man kan tänka sig.
Just nu förekommer så mycket påverkansoperationer av trollarméer att Flashback blir en plattform för vad som hotar rikets säkerhet.
Jag tror du missförstår helt här. Det är den intellektuella nivån som är problemet.
Du tycker säkert du är jättefyndig och det får du såklart tycka, det är inte så att vi inte förstår vad du menar med dina sexuella och anala eufemismer, problemet är att det är allt du har att komma med.
Du får säkert ut något av ditt beteende annars skulle du och dina likar hålla på men läsvärdet för en normalbegåvad är lika med noll.
Förr kunde man lära sig väldigt mycket här och dessutom utvecklas.
Det var en speciell kultur med standardmemen "källa på det?" Det var fostrande och utvecklande för det räckte inte med att rapa upp en åsikt, utan folk måste argumentera sakligt för sin sak.
Du döljer din brist på argument med en massa osakligheter.
Frågan är ju är Flashback ett diskussionsforum eller en lekstuga i form av ett klotterplank.
Du har säkert rätt i att majoriteten vill ha ett klotterplank, men då tröttnar de som vill diskutera på riktigt. Wiki:
Hur Trump ser ut eller hur Stig-Britts avatar ser ut är inget argument över huvudtaget. När du försöker argumentera landar du bara på argumentationsfel som tex: (återigen wiki)
En saklig diskussion kräver att man kan lägga känslor åt sidan och fokusera på sak (inte person)
Förr när det var 50% av din typ av inlägg här gick det bra att scrolla förbi inlägg som inte tillförde ämnet något, nu är det så många sådana inlägg att verklig diskussion hindras.
Vissa inlägg stoppar upp diskussionen pga tillkortakommanden från användaren men en stor grupp gör det ju med flit för att sprida propaganda och förhindra diskussion och det är ett problem.
Vad du, jag Stig-Britt eller någon annan tycker eller känner i frågan är egalt.
Frågan är hur Flashback ser på problemet och vilken lösning man kan tänka sig.
Just nu förekommer så mycket påverkansoperationer av trollarméer att Flashback blir en plattform för vad som hotar rikets säkerhet.
Vad vet du om mina känslor?
Signalerar man inte något med sin avatar, eller är den helt betydelselös när man ska värdera en användare som klagar på forumets nivå generellt?
Kan man ha en bild på en upplåsbar realdoll och samtidigt klaga på forumets nivå, bidrar man inte själv till den nivån genom sin avatar?
Måste jag utgå ifrån att du är efterbliven och ledd av en god man i all min kommunikation med dig och alla andra på forumet, du klagar på min intelligens och förmåga, men vill samtidigt ha källor på allt jag utrycker och påstår, hur ska du ha det?
Klistra in källor på varje påstående, fy fan vad tidskrävande och onödigt.
är det inte allmänt känt att Trump är orangefärgad i ansiktet och full av sig själv, måste jag leta upp hans tweets och klistra in klipp och artiklar som täckt alla hans snedsteg de senaste åren?
Internet är fullt av Joe Biden som mumlande inte kan hålla ihop en mening och snubblar runt överallt, att kalla han dement är bara ett enklare sätt för och beskriva hans kognitiva problem.