Jag kollar första säsongen igen Vinnaren fick 500'000kr Nu i år är det fortfarande samma summa. I Robinsson är det 500'000kr
I bytt är bytt kan du vinna samma summa för några timmars tvinspelning.
Jag kan inte fatta att folk ställer upp i Farmen för en sån skitsumma och absolut inte i Robinsson för den pengen
Kan tycka att det är lite väl magstarkt av Cornelia att referera till Martina som "kärring" och "äldre dam" när det bara skiljer 6 år mellan dem.
Blr också så jävla irriterad på att produktionen väljer att skippa storbonde just denna veckan, då det normala gänget skulle knipt storbondestugan. Så genomskinligt att de vill att någon av skräpmänniskorna vinner hela skiten.
Hejar på Per nu, och hoppas att han håller sig kvar.
Cornelia N är verkligen en vidrig människa.
Tror att (nästa) alla som haft något att göra med henne i något sammanhang håller med mig.
Började det på mellanstadiet eller ännu tidigare?
Lite kuriosa då. Torpet-Cornelia hade mycket mindre boobs i Farmen 2014, då hon var tjugo år gammal. Kan såklart finnas naturliga förklaringar till detta, det behöver alltså inte vara så att hon har lagt sig under kniven. Jag hoppas hursomhelst att hon kommer långt i år, och framförallt hoppas jag att produktionen anordnar gyttjebrottning som tvekamp när vi kommit lite närmare finalen.
Förstår att många härinne anser att Jennifer borde ha fått ett värre straff än att bli medaljonglös i och med "regelbrottet", men jag tror nog att hon har lärt sig sin läxa. Hon är inte dum, den tjejen, hon har ett och annat äss i rockarmen.